AMC Entertainment در طول فروش گسترده بازار برای پایان هفته کاهش می یابد

NYSE: AMC در جلسه معاملاتی روز پنجشنبه 2.75 درصد کاهش یافت. سرمایه گذاری AMC در ماینینگ Hycroft باعث خرید سهام نمی شود. آخر هفته طولانی یک نبرد محوری در گیشه خواهد بود. NYSE: AMC با کاهش 8.53 درصدی سهام زنجیره‌ای تئاتر در پنج روز معاملاتی گذشته، هفته معاملاتی کوتاه‌شده را به پایان رساند. در روز

کد خبر : 194549
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۸:۲۹
AMC Entertainment در طول فروش گسترده بازار برای پایان هفته کاهش می یابد


  • NYSE: AMC در جلسه معاملاتی روز پنجشنبه 2.75 درصد کاهش یافت.
  • سرمایه گذاری AMC در ماینینگ Hycroft باعث خرید سهام نمی شود.
  • آخر هفته طولانی یک نبرد محوری در گیشه خواهد بود.

NYSE: AMC با کاهش 8.53 درصدی سهام زنجیره‌ای تئاتر در پنج روز معاملاتی گذشته، هفته معاملاتی کوتاه‌شده را به پایان رساند. در روز پنجشنبه، سهام AMC 2.75 درصد کاهش یافت و آخرین جلسه معاملاتی قبل از عید پاک را با 18.02 دلار بسته شد. در حالی که هر سه شاخص اصلی بار دیگر جایگاه خود را از دست دادند، بازارهای ایالات متحده یک هفته باخت دیگر را ثبت کردند. برای پایان هفته، داوجونز 112 واحد پایه سقوط کرد، S&P 500 1.21 درصد افت کرد و NASDAQ 2.14 درصد سقوط کرد، زیرا میانگین های اصلی هر گونه افزایشی را که در جلسه چهارشنبه به دست آمده بود پاک کردند.


با اخبار داغ سهام در جریان باشید!


معامله گران خرده فروشی که سهام Hycroft Mining (NASDAQ:HYCM) را پس از سرمایه گذاری AMC در این شرکت در حال مبارزه به دست آوردند، ممکن است از خرید خود پشیمان باشند. شرکت معدنی مستقر در نوادا قبل از اینکه آدام آرون، مدیر عامل AMC، شرکت را با سرمایه‌گذاری 27.9 میلیون دلاری در اوایل ماه جاری نجات داد، روزهای سختی را پشت سر گذاشته بود. در حالی که این یک حرکت خوب از سوی AMC بود، سرمایه گذاری ممکن است امر اجتناب ناپذیر Hycroft را طولانی کند. AMC احتمالاً می‌توانست از این پول برای استفاده بهتر در فعالیت‌های خود استفاده کند، به‌ویژه پس از خرید هفت مکان تئاتر دیگر در اوایل این هفته. ارتباط با AMC به طور خودکار استخراج Hycroft را به یک سرمایه گذاری عالی تبدیل نمی کند.

قیمت سهام AMC

تعطیلات آخر هفته همیشه برای باکس آفیس های جهانی مهم هستند و این آخر هفته شاهد نبرد بین دو فرنچایز بزرگ خواهیم بود. Sonic the Hedgehog 2 به دنبال این است که هفته های متوالی در صدر جدول باکس آفیس قرار بگیرد. فیلم موردانتظار Fantastic Beasts 3: The Secrets of Dumbledore، آخرین نسخه در دنیای هری پاتر، این آخر هفته برای اولین بار عرضه خواهد شد. برآوردهای اولیه حاکی از آن است که این فیلم تا پایان آخر هفته 160 میلیون دلار در سرتاسر جهان فروش خواهد داشت. Fantastic Beasts 3 آخر هفته گذشته در سینماهای بین‌المللی اکران شد و این آخر هفته در ایالات متحده اکران می‌شود.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.