پاول رئیس فدرال رزرو در نشست صندوق بین المللی پول سخنرانی می کند

نقطه صحبت دلار آمریکا شاخص دلار آمریکا (DXY) به بالاترین حد سالانه (100.76) رسید زیرا تعداد فزاینده‌ای از مقامات فدرال رزرو تمایل بیشتری برای عادی‌سازی سیاست‌های پولی با سرعتی سریع‌تر نشان می‌دهند و تحولات ناشی از صندوق بین‌المللی پول (IMF) 2022 جلسه بهار ممکن است بر گرین بک به عنوان رئیس تأثیر بگذارد جروم پاول

کد خبر : 193971
تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۲:۲۷
پاول رئیس فدرال رزرو در نشست صندوق بین المللی پول سخنرانی می کند


نقطه صحبت دلار آمریکا

شاخص دلار آمریکا (DXY) به بالاترین حد سالانه (100.76) رسید زیرا تعداد فزاینده‌ای از مقامات فدرال رزرو تمایل بیشتری برای عادی‌سازی سیاست‌های پولی با سرعتی سریع‌تر نشان می‌دهند و تحولات ناشی از صندوق بین‌المللی پول (IMF) 2022 جلسه بهار ممکن است بر گرین بک به عنوان رئیس تأثیر بگذارد جروم پاول قرار است در این مراسم سخنرانی کند.

پیش بینی اساسی برای دلار آمریکا: صعودی

شاخص دلار آمریکا (DXY) در آستانه آزمایش بالاترین رقم آوریل 2020 (100.93) به عنوان رئیس فدرال رزرو نیویورک است. جان ویلیامزیکی از اعضای دائمی رای‌دهی کمیته بازار آزاد فدرال (FOMC)، اصرار دارد که بانک مرکزی باید “اقدامات سیاستی را که در مارس 2022 انجام دادیم” در طی مصاحبه با بلومبرگ نیوز “برعکس کند”.

در نتیجه، ویلیام ادامه داد که افزایش 50 واحدی نرخ بهره یک “گزینه معقول” است زیرا FOMC قصد دارد نرخ وجوه فدرال رزرو را به سمت سطح خنثی تر سوق دهد و به نظر می رسد که بانک مرکزی رویکرد خود را در آینده تغییر خواهد داد. تصمیم نرخ بهره در 4 مه به عنوان فرماندار لائل برینارد اصرار دارد که بانک مرکزی می تواند به محض نشست ماه مه، ترازنامه را با سرعتی سریع کاهش دهد..

منبع: صندوق بین المللی پول

تا آن زمان، اظهارات تازه مقامات فدرال رزرو ممکن است همچنان بر دلار آمریکا تأثیر بگذارد، زیرا پاول قرار است در مورد اقتصاد جهانی در صندوق بین المللی پول صحبت کند. جلسه بهارو اشاراتی مبنی بر تعدیل قریب الوقوع استراتژی خروج FOMC ممکن است گرینبک را در مسیر حرکت بانک مرکزی برای آغاز یک سری افزایش نرخ همراه با انقباض کمی (QT) تقویت کند.

با این گفته، شاخص دلار آمریکا (DXY) ممکن است به روند کاهشی خود نسبت به بالاترین سطح سال 2020 (102.98) ادامه دهد. اوج آزمایش اوج آوریل 2020 (100.93)، و تحولات ناشی از اگر رئیس پاول، خانوارها و مشاغل ایالات متحده را برای تغییر بیشتر در سیاست پولی آماده کند، نشست صندوق بین المللی پول ممکن است به پیشرفت بیشتر در گرینبک دامن بزند.

— نوشته دیوید سانگ، ارز استراتژیست

من را در توییتر در @DavidJSong دنبال کنید





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.