وزیر جولی با مقامات دولت ویتنام دیدار می کند

14 آوریل 2022 – هانوی، ویتنام – امور جهانی کانادا ملانی جولی، وزیر امور خارجه محترم، دیروز در جریان سفر خود به هانوی، ویتنام، با مقامات دولتی ویتنام دیدار کرد: نخست وزیر Pham Minh Chính، وزیر امور خارجه Bùi Thanh Sơn، و وزیر صنعت و تجارت Nguyễn Hồng Diên. وزیر جولی از نخست وزیر چین

کد خبر : 193570
تاریخ انتشار : جمعه ۲۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۱:۵۲
وزیر جولی با مقامات دولت ویتنام دیدار می کند


14 آوریل 2022 – هانوی، ویتنام – امور جهانی کانادا

ملانی جولی، وزیر امور خارجه محترم، دیروز در جریان سفر خود به هانوی، ویتنام، با مقامات دولتی ویتنام دیدار کرد: نخست وزیر Pham Minh Chính، وزیر امور خارجه Bùi Thanh Sơn، و وزیر صنعت و تجارت Nguyễn Hồng Diên.

وزیر جولی از نخست وزیر چین به خاطر استقبال گرم کشورش تشکر کرد. هر دو در مورد همکاری طولانی مدت و سودمند دو کشور در بسیاری از زمینه ها مانند حمایت از نظم بین المللی مبتنی بر قوانین در هند و اقیانوس آرام، چندجانبه گرایی و کمک های توسعه بین المللی اظهار نظر مثبت کردند. آنها نشست خود را با شناسایی فرصت هایی برای جشن گرفتن پنجاهمین سالگرد روابط دیپلماتیک که در سال 2023 برگزار می شود، به پایان رساندند.

وزیر جولی و اسن وزیر امور خارجه در دیدار دوجانبه خود پیشرفت هایی را که هر دو کشور در تجارت، آموزش و افزایش همکاری های دفاعی کسب کرده اند، بررسی کردند. آنها همچنین بر دوستی دیرینه دو کشور و روابط قوی فرهنگی و مردمی تاکید کردند. وزرا توافق کردند که در زمینه طیف گسترده ای از موضوعات از جمله توانمندسازی اقتصادی زنان، تاب آوری در برابر تغییرات آب و هوایی و سازمان های چندجانبه مانند سازمان بین المللی فرانکفونی به همکاری ادامه دهند.

وزیر جولی و اسن وزیر امور خارجه در دیدار دوجانبه خود پیشرفت هایی را که هر دو کشور در تجارت، آموزش و افزایش همکاری های دفاعی کسب کرده اند، بررسی کردند. آنها همچنین بر دوستی دیرینه بین دو کشور و روابط قوی فرهنگی و مردمی تأکید کردند. وزیر جولی جنگ منتخب روسیه در اوکراین را مطرح کرد و در مورد اهمیت حفظ قوانین بین المللی، منشور سازمان ملل متحد، تمامیت ارضی و حاکمیت بحث کرد. وزرا توافق کردند که در زمینه طیف گسترده ای از موضوعات از جمله توانمندسازی اقتصادی زنان، تاب آوری در برابر تغییرات آب و هوایی و سازمان های چندجانبه مانند La Francophonie به همکاری ادامه دهند.

وزیر جولی همچنین با دیان وزیر صنعت و تجارت دیدار کرد. هر دو روابط تجاری و سرمایه گذاری رو به رشد کشورهای خود را به رسمیت شناختند. وزیر جولی بر اولویت های کانادا در انجمن کشورهای جنوب شرقی آسیا (آسه آن) تاکید کرد و از راه اندازی مذاکرات تجارت آزاد آ.سه.آن و کانادا ابراز قدردانی کرد. وزیر امور خارجه خاطرنشان کرد که توافقنامه جامع و مترقی برای مشارکت ترانس پاسیفیک همچنان ابزار مهمی برای کمک به کسب‌وکارها و مصرف‌کنندگان در هر دو کشور است که از زنجیره‌های تامین تقویت‌شده و متنوع بهره‌مند شوند. هر دو وزیر از ایجاد یک کمیته مشترک اقتصادی در ژانویه 2022 برای تقویت گفتگو و همکاری و پیشبرد روابط تجاری و اقتصادی دوجانبه خرسندند.

پیوندهای مرتبط



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.