در داخل نمایشگاه بیت کوین میامی LBank، حامی مالی و رویداد ماهواره ای – انتشار مطبوعاتی Bitcoin News

بیانیه مطبوعاتی بیانیه مطبوعاتی. تبادل جهانی رمزارز، LBank، پیوست بیت کوین میامی 2022 به عنوان اولین اسپانسر و غرفه‌دار، بیش از 500 شرکت‌کننده را به رویداد ماهواره‌ای خود جذب کرد و جاه‌طلبی‌های خود را در ایالات متحده اعلام کرد. به عنوان یکی از بزرگترین رویدادهای رمزنگاری در ایالات متحده، بیت کوین میامی 2022 گرد هم

کد خبر : 192983
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۰
در داخل نمایشگاه بیت کوین میامی LBank، حامی مالی و رویداد ماهواره ای – انتشار مطبوعاتی Bitcoin News


بیانیه مطبوعاتی. تبادل جهانی رمزارز، LBank، پیوست بیت کوین میامی 2022 به عنوان اولین اسپانسر و غرفه‌دار، بیش از 500 شرکت‌کننده را به رویداد ماهواره‌ای خود جذب کرد و جاه‌طلبی‌های خود را در ایالات متحده اعلام کرد.

به عنوان یکی از بزرگترین رویدادهای رمزنگاری در ایالات متحده، بیت کوین میامی 2022 گرد هم آمد بیش از 35000 شرکت کننده، که آن را به بزرگترین گردهمایی بیت کوین تا به امروز تبدیل کرده است. LBank در این کنفرانس برای اولین بار محصولات و خدمات خود را به صورت حضوری تبلیغ کرد و برخی از برنامه های آینده خود را برای ایالات متحده با جهان به اشتراک گذاشت.

LBank COO، Shantnoo Saxsena، در مصاحبه ای نظر خود را در مورد اینکه رویدادی مانند بیت کوین میامی نشان دهنده چیست، به اشتراک گذاشت. «صنعت کریپتو همه چیز در مورد تفاوت است. همانطور که می بینید، این همان گاو قدیمی است که ما همیشه دیده ایم، اما این گاو نر 2.0 است که آن را بسیار برازنده و شگفت انگیز می کند.» Saxsena می گوید. نسخه 2.0 گاو نشانه ظهور عصر جدیدی از تسلط کریپتو و روش جدیدی برای رشد جهانی است. LBank مایل است از این روند با گسترش کریپتو در نقاط بیشتری از جهان، با جدیدترین ایستگاه خود در میامی، حمایت کند.

در 6 آوریل، LBank میزبان یک رویداد ماهواره ای موفق برای گفتگو و معاشرت بیشتر پس از کنفرانس اصلی بود. این رویداد که “Chill and Chat with LBank” نام داشت، میزبان بیش از 500 شرکت کننده از سراسر صنعت بود. مدیر ارشد مالی LBank، Kaia Wang، گفت: “ما بسیار خوشحالیم که افراد زیادی به ما ملحق می شوند و مطمئناً دوستان جدید زیادی پیدا کرده ایم.”

به نظر می رسد میامی تنها اولین ایستگاه LBank در ایالات متحده باشد. نشان داده شده است که LBank حامی مالی است Coindesk Consensus 2022، که در اواسط خرداد ماه برگزار می شود. هنگامی که از LBank پرسیده شد که آیا LBank یک غرفه‌دار در اجماع خواهد بود، کارکنان به ما گفتند که LBank برنامه‌های زیادی برای اجماع دارد و برنامه‌ریزی می‌کند نه تنها غرفه‌دار باشد، بلکه میزبان یک جلسه سخنرانی باشد.

ممکن است فکر کنید: چه چیزی برای LBank در آمریکا وجود دارد؟ LBank به طور سنتی یک بازیگر قوی در امارات متحده عربی بوده است، با یک دفتر اصلی در شهر دوستدار رمزنگاری دبی، اما سال 2022 شاهد فعالیت های جدید زیادی در ایالات متحده خواهد بود. ما پتانسیل بزرگی در ایالات متحده می بینیم. میامی واقعاً با آغوش باز از ما استقبال کرد و ما بیشتر از آستین (جایی که Coindesk Consensus میزبانی خواهد شد) هیجان زده هستیم. یک نماینده گفت: “ما امیدواریم حضور خود را در ایالات متحده و اروپا بیشتر کنیم. بسیاری فکر می کنند LBank یک شرکت جدید است زیرا ما در ایالات متحده چندان شناخته شده نیستیم. در واقع ما با 7 سال سابقه یکی از بازیکنان مسن بازی هستیم. ما امیدواریم در چند سال آینده در ایالات متحده گسترش پیدا کنیم و مطمئناً چیزهای بیشتری از ما خواهید دید.”

درباره صرافی LBank

LBank Exchange، که در سال 2015 تأسیس شد، یک پلت فرم تجارت جهانی نوآورانه برای دارایی های مختلف رمزنگاری است. صرافی LBank به کاربران خود تجارت امن رمزنگاری، مشتقات مالی تخصصی و خدمات مدیریت دارایی حرفه ای را ارائه می دهد. این پلتفرم با بیش از 6.4 میلیون کاربر از بیش از 210 منطقه در سراسر جهان به یکی از محبوب ترین و قابل اعتمادترین پلتفرم های معاملاتی ارزهای دیجیتال تبدیل شده است.

هم اکنون معامله را شروع کنید: lbank.info

جامعه و رسانه های اجتماعی:

ل تلگرام

ل توییتر

ل فیس بوک

ل لینکدین

اطلاعات تماس:

LBK Blockchain Co. Limited

صرافی LBank

[email protected]


این یک بیانیه مطبوعاتی است. خوانندگان باید قبل از انجام هر گونه اقدامی در رابطه با شرکت تبلیغ شده یا هر یک از شرکت های وابسته یا خدمات آن، بررسی های لازم را انجام دهند. Bitcoin.com به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در بیانیه مطبوعاتی ندارد.

رسانه Bitcoin.com

Bitcoin.com منبع برتر برای همه چیزهایی است که مربوط به رمزنگاری است. با [email protected] تماس بگیرید تا در مورد انتشارات مطبوعاتی، پست های حمایت شده، پادکست ها و گزینه های دیگر صحبت کنید.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.