MappedSwap بیش از 800000 MST در آوریل امسال اهدا می کند – انتشار مطبوعاتی Bitcoin News

بیانیه مطبوعاتی بیانیه مطبوعاتی. بازار جهانی ارزهای دیجیتال رونق بی سابقه ای را تجربه می کند. بازار 2 تریلیون دلار است و در حال رشد است. MappedSwap یک کمپین تبلیغاتی را از 13 آوریل تا 12 مه راه اندازی می کند. در طول آن دوره، آنها قصد دارند بیش از 800000 MST در مجموع بدهند

کد خبر : 192681
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۹:۳۰
MappedSwap بیش از 800000 MST در آوریل امسال اهدا می کند – انتشار مطبوعاتی Bitcoin News


بیانیه مطبوعاتی. بازار جهانی ارزهای دیجیتال رونق بی سابقه ای را تجربه می کند. بازار 2 تریلیون دلار است و در حال رشد است. MappedSwap یک کمپین تبلیغاتی را از 13 آوریل تا 12 مه راه اندازی می کند. در طول آن دوره، آنها قصد دارند بیش از 800000 MST در مجموع بدهند و همچنین تخفیف ارجاع و شرط بندی در MST را به کاربران ارائه دهند.

MappedSwap همچنین برنامه‌هایی برای کاهش موانع ورود کاربران جدید و ارجاع‌دهنده‌ها برای کسب MST در طول این دوره کمپین دارد و در عین حال کاربران را جذب می‌کند تا از عملکرد معاملاتی حاشیه 10 برابری برای افزایش فرصت‌های تجارت و کسب درآمد استفاده کنند. شرکت‌کنندگان همچنین امیدوارند با به اشتراک گذاشتن کد ارجاع خاص خود با مخاطبان خود برای بهبود درآمدهای فردی، شبکه بزرگ‌تری را از طریق ارجاع‌ها ایجاد کنند.

ورود به این بازار پروتکل MappedSwap است، یک صرافی مبادله تجاری متقابل بر روی زنجیره غیرمتمرکز که بر روی بلاک چین Eurus ساخته شده است، یک شبکه انتقال بین لایه یک، غیرمتمرکز و ایمن مبتنی بر زنجیره جانبی اتریوم.

برای در نظر گرفتن این رشد، یکی از اهداف کلیدی کمپین آوریل این است که کاربران را جذب کند تا سهام خود را حفظ کنند تا MST بیشتری کسب کنند. برای به دست آوردن MST، کاربران باید معامله، سهام یا مراجعه کنند. هنگام معامله ارجاع شده، کاربر MST را کسب خواهد کرد. با به اشتراک گذاشتن کد ارجاع خود با مخاطبان خود، شبکه بزرگتری را از طریق ارجاعات به اشتراک بگذارید تا درآمد خود را بهبود بخشید.

برای افراد ناآشنا، صرافی‌های غیرمتمرکز (DEX) نوعی صرافی رمزنگاری هستند که به منظور امکان انجام تراکنش‌های مستقیم ارز دیجیتال همتا به همتا به صورت آنلاین و ایمن بین دو کیف پول کاربر موجود طراحی شده‌اند. همه اینها بدون نیاز به واسطه. از این رو، در MappedSwap، کاربران می‌توانند مبادله کنند، کسب درآمد کنند و بر اساس پروتکل معاملاتی غیرمتمرکز ارزهای دیجیتال پیشرو بسازند. MappedSwap به کاربران امکان می دهد تا 80٪ سهام و جوایز ارجاع کسب کنند. MappedSwap یک پروتکل آنلاین فقط با دعوت و ارجاع است، اگر کد ارجاعی ندارید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که برای دریافت آن، معامله کنید یا در MappedSwap سهم بگیرید.

MappedSwap این آزادی و مجموعه ای هیجان انگیز از خدمات DEX را در اختیار کاربران خود قرار می دهد. MappedSwap با بالاترین مشخصات فنی و استانداردها در صنعت DEX طراحی شده است و با نقاط فروش منحصر به فرد خود تجربیات استثنایی را در اختیار کاربران خود قرار می دهد که شامل:

  • تفاوت را با استفاده از وام 10 برابری برای معامله و بازگرداندن وام در یک ساعت قبل از شروع بهره وام به کار ببرید!
  • از یکی از کمترین تحمل لغزش کمتر از 0.1 درصد در صنعت بلاک چین لذت ببرید.
  • نقدینگی بالای 3 میلیارد دلار برای یک جفت تجاری اصلی، BTC/USD.
  • از تراکنش های سریع ۲ ثانیه ای یورو استفاده کنید.

علاوه بر این، همه کاربران جدید 0.1 EUN رایگان دریافت می کنند که حدود 100 تراکنش رایگان در شبکه های یورو را پوشش می دهد. این فقط برای آدرس‌های کیف پول جدید که از طریق MappedSwap متصل شده‌اند اعمال می‌شود تا به کاربران کمک کند تا به صورت رایگان معامله کنند و به اشتراک بگذارند.

برای اطلاعات بیشتر در مورد MappedSwap و کمپین آوریل:

بیش از 800000 کمپین MST: https://www.mappedswap.io/promotion

توییتر: https://twitter.com/mappedswap

تلگرام: https://t.me/mappedswapofficial

مخاطبین رسانه:

نام شخص تماس: جرالد چان

شرکت: Mappedverse Pte Ltd

ایمیل: [email protected]

وب سایت: https://www.mappedswap.io

کشور و شهر: هنگ کنگ


این یک بیانیه مطبوعاتی است. خوانندگان باید قبل از انجام هر گونه اقدامی در رابطه با شرکت تبلیغ شده یا هر یک از شرکت های وابسته یا خدمات آن، بررسی های لازم را انجام دهند. Bitcoin.com به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در بیانیه مطبوعاتی ندارد.

رسانه Bitcoin.com

Bitcoin.com منبع برتر برای همه چیزهایی است که مربوط به رمزنگاری است. با [email protected] تماس بگیرید تا در مورد انتشارات مطبوعاتی، پست های حمایت شده، پادکست ها و گزینه های دیگر صحبت کنید.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.