PreiriesCan وزیر دانیل وندال بر حمایت بودجه 2022 از هوای پاک و اقتصاد قوی تاکید می کند

برنامه ای برای رشد اقتصاد ما و مقرون به صرفه تر کردن زندگی 11 آوریل 2022 – وینیپگ، منیتوبا – PrairiesCan حفاظت از محیط زیست و مبارزه با تغییرات اقلیمی کار درستی برای کره زمین است و برای اقتصاد ما نیز کار درستی است. از طریق بودجه 2022، دولت به کانادایی‌ها و کسب‌وکارهای کانادایی کمک

کد خبر : 191822
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۴
PreiriesCan وزیر دانیل وندال بر حمایت بودجه 2022 از هوای پاک و اقتصاد قوی تاکید می کند


برنامه ای برای رشد اقتصاد ما و مقرون به صرفه تر کردن زندگی

11 آوریل 2022 – وینیپگ، منیتوبا – PrairiesCan

حفاظت از محیط زیست و مبارزه با تغییرات اقلیمی کار درستی برای کره زمین است و برای اقتصاد ما نیز کار درستی است. از طریق بودجه 2022، دولت به کانادایی‌ها و کسب‌وکارهای کانادایی کمک می‌کند از انتقال جهانی به اقتصاد پاک بهره‌مند شوند، از طریق مشوق‌های جدید برای توسعه فناوری‌های پاک و جذب، استفاده و ذخیره‌سازی کربن.

امروز، محترم دانیل وندال، وزیر PreiriesCan، سرمایه گذاری هدفمند و مسئولانه در بودجه 2022 را برای ایجاد شغل و رفاه برای امروز و ساختن آینده اقتصادی قوی تر برای همه کانادایی ها برجسته کرد. وزیر وندال در سخنرانی در پلی‌تکنیک کالج رد ریور وینیپگ، سرمایه‌گذاری‌ها برای حفاظت از زمین، دریاچه‌ها و اقیانوس‌ها و همچنین اقدامات جدیدی را که دولت برای مقرون‌به‌صرفه‌تر کردن کانادایی‌ها برای خرید وسایل نقلیه بدون آلایندگی، ساخت و توسعه یک کشور ملی معرفی خواهد کرد، تشریح کرد. شبکه ایستگاه های شارژ وسایل نقلیه بدون آلایندگی و سرمایه گذاری های جدید در انرژی پاک.

اقدامات بودجه 2022 عبارتند از:

  • ایجاد صندوق رشد جدید کانادا برای جذب سرمایه‌گذاری‌های بخش خصوصی، کمک به کسب‌وکارها در کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای، تنوع بخشیدن به اقتصاد و تقویت صادرات با سرمایه‌گذاری در رشد صنایع کم کربن و فناوری‌های جدید در بخش‌های جدید و سنتی. صندوق رشد کانادا که در ابتدا 15 میلیارد دلار در طول پنج سال سرمایه گذاری شده بود، به ازای هر یک دلار سرمایه گذاری، سه دلار سرمایه خصوصی را هدف قرار می دهد.
  • تمدید برنامه مشوق ها برای وسایل نقلیه بدون آلایندگی تا مارس 2025 با سرمایه گذاری 1.7 میلیارد دلاری. این به کانادایی‌های بیشتری این فرصت را می‌دهد که پشت فرمان خودروهای برقی بدون آلایندگی قرار بگیرند و انتشار گازهای گلخانه‌ای ناشی از حمل‌ونقل را کاهش دهند که 20 درصد از کل کل ما را تشکیل می‌دهد.
  • ایجاد یک برنامه تشویقی جدید وسایل نقلیه بدون آلایندگی برای مشاغل کوچک و متوسط، تا آنها نیز بتوانند ناوگان خودروهای متوسط ​​و سنگین خود را به آلایندگی صفر ارتقا دهند. این برنامه 547.5 میلیون دلار در طول چهار سال به مشاغل کانادایی ارائه می دهد.
  • پیشنهاد یک اعتبار مالیاتی سرمایه گذاری قابل استرداد جدید برای جذب، استفاده و ذخیره کربن (CCUS). اعتبار مالیاتی سرمایه گذاری برای پروژه هایی که به طور دائم CO2 جذب شده را از طریق استفاده واجد شرایط ذخیره می کنند، در دسترس خواهد بود. این به کسب و کارها کمک می کند تا از فناوری های CCUS استفاده کنند.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.