یک Super PAC جدید با هدف انتخاب حامیان BTC و “رای دادن به سیاستمداران ضد بیت کوین مانند براد شرمن، الیزابت وارن” – Bitcoin News

روز جمعه، گرانت مک کارتی، مدیر سیاست و امور عمومی مجله بیت کوین، از راه اندازی سه تلاش سیاسی با هدف تقویت سیاست عمومی بیت کوین در کنفرانس بیت کوین 22 در میامی خبر داد. مک کارتی پروژه حمایت از بیت کوین (BAP)، موسسه سیاست بیت کوین (BPI) و یک کمیته سیاسی مستقل صرفاً هزینه

کد خبر : 191397
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۲:۰۰
یک Super PAC جدید با هدف انتخاب حامیان BTC و “رای دادن به سیاستمداران ضد بیت کوین مانند براد شرمن، الیزابت وارن” – Bitcoin News


روز جمعه، گرانت مک کارتی، مدیر سیاست و امور عمومی مجله بیت کوین، از راه اندازی سه تلاش سیاسی با هدف تقویت سیاست عمومی بیت کوین در کنفرانس بیت کوین 22 در میامی خبر داد. مک کارتی پروژه حمایت از بیت کوین (BAP)، موسسه سیاست بیت کوین (BPI) و یک کمیته سیاسی مستقل صرفاً هزینه به نام PAC آزادی مالی را فاش کرد.

3 تلاش سیاسی تازه راه اندازی شده با هدف ایجاد موجی نارنجی در سراسر واشنگتن

یک Super PAC جدید با موضوع بیت کوین راه اندازی شده است تا به «انتخاب قهرمانان بیت کوین» کمک کند. با توجه به وب سایت Financial Freedom PAC که توسط گرانت مک کارتی مجله بیت کوین معرفی شده است، Super PAC جدید از “نامزدهایی که هدفشان دفاع و حمایت از حقوق ذیل صاحبان بیت کوین در ایالات متحده است” پشتیبانی می کند. در زمان‌های اخیر، بوروکرات‌ها تعدادی از سیاست‌های نظارتی را در قبال ارزهای دیجیتال رونمایی کرده‌اند و بسیاری از این نگرانند که مقررات سخت‌گیرانه رمزارزها بتواند نوآوری‌های فناوری را خفه کند.

اساساً، Super PAC یک کمیته سیاسی مستقل است که برای تقویت فعالیت‌های سیاسی مستقل و کمک به چارچوب‌بندی سیاست‌های عمومی کمک‌های مالی را درخواست می‌کند. در حالی که سوپر PAC ها نمی توانند به طور مستقیم به نامزدهای سیاسی کمک مالی کنند، PAC می تواند مبالغ نامحدودی را برای مبارزه با نامزدهای سیاسی و قوانین و یا حمایت از بوروکرات های خاص هزینه کند.

یک Super PAC جدید با هدف انتخاب حامیان بیت کوین و رای دادن به سیاستمداران ضد بیت کوین مانند براد شرمن، الیزابت وارن است.
وب سایت آزادی مالی PAC.

Financial Freedom PAC توضیح می‌دهد که از چهار نامزد سیاسی از جمله نامزد جمهوری‌خواه سنای اوهایو، جاش ماندل، نامزد دموکرات مجلس نمایندگان کالیفرنیا، آریکا رودز، نامزد دموکرات‌های اوهایو، متیو دیمر، و نامزد جمهوری‌خواه سنا آریزونا، بلیک مسترز حمایت می‌کند. شرکت ها، اتحادیه ها، انجمن ها و افراد می توانند به Financial Freedom PAC کمک مالی کنند اما نمی توانند با دلار آمریکا کمک کنند. وب سایت این سازمان فاش می کند: «کمک های مالی فیات در حال حاضر کار نمی کند. این یک ویژگی است، نه یک اشکال. لطفا بیت کوین اهدا کنید.»

وب سایت Super PAC با محوریت بیت کوین اضافه می کند:

مبارزه برای بیت کوین در ایالات متحده یک ماراتن خواهد بود، نه یک سرعت. وفادار به اخلاق بیت کوین، این سازمان با اولویت زمان کم کار می کند و کاملاً بر هزینه های با تأثیر بالا تمرکز می کند. و با تعیین ترازنامه خود به بیت کوین، هر آنچه که خرج نمی کنیم، قدرت خرید بیشتری در انتخابات آینده به ما می دهد. این اولین سازمان سیاسی است که قدرت آن با بیت کوین افزایش می یابد.

رای دادن به سیاستمداران ضد بیت کوین

مک کارتی علاوه بر Super PAC مبتنی بر بیت کوین، این را نیز فاش کرد پروژه حمایت از بیت کوین (BAP) و موسسه سیاست بیت کوین (BPI). BAP یک “Grant Nakamoto” را راه اندازی کرده است و آن را به BPI اعطا کرده است زیرا این موسسه مقاله سفیدی در مورد “بیت کوین و امنیت ملی” منتشر کرده است. هدف اصلی سازمان BAP ایجاد یک موج نارنجی در سراسر واشنگتن است.

مک کارتی روز جمعه گفت: “علاوه بر این، BAP از ایجاد، توسعه و تامین مالی PAC آزادی مالی – اولین Super PAC بیت کوین که هدف آن انتخاب قهرمانان بیت کوین و رای دادن به سیاستمداران ضد بیت کوین مانند براد شرمن و الیزابت وارن است، حمایت کرد.” BAP متعهد شده است 100,000 دلار برای از بین بردن PAC آزادی مالی و نیم میلیون دلار دیگر در تعهدات شفاهی از زمان تشکیل این سازمان تضمین کند.

برچسب ها در این داستان

آریکا رودز، پروژه حمایت از بیت کوین (BAP)، بیت کوین و امنیت ملی، اهدای بیت کوین، مجله بیت کوین، موسسه سیاست بیت کوین (BPI)، بلیک مسترز، براد شرمن، نامزدها، قهرمانان انتخابی بیت کوین، الیزابت وارن، کمک های مالی فیات، PAC آزادی مالی، دولت، گرانت مک کارتی، جاش مندل، متیو دیمر، ناکاموتو گرانت، بدون کمک مالی فیات، PAC، سازمان سیاسی، Super PAC

نظر شما در مورد Super PAC جدید که به حمایت از بیت کوین و سیاست عمومی مثبت اختصاص داده شده است چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 5000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.