افزایش دلار، سیاست های پولی بالقوه سخت تر ایالات متحده همچنان به حمایت از Investing.com ادامه می دهد.

© رویترز نوشته جینا لی Investing.com – دلار صبح روز جمعه در آسیا افزایش یافت و به بالاترین حد یک ماهه خود در برابر یورو رسید، زیرا سیاست پولی خشن تر فدرال رزرو ایالات متحده از ارز ایالات متحده حمایت کرد. ارزش دلار آمریکا در برابر سبدی از ارزهای دیگر تا ساعت 11:48 عصر به

کد خبر : 190190
تاریخ انتشار : جمعه ۱۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۵
افزایش دلار، سیاست های پولی بالقوه سخت تر ایالات متحده همچنان به حمایت از Investing.com ادامه می دهد.



© رویترز

نوشته جینا لی

Investing.com – دلار صبح روز جمعه در آسیا افزایش یافت و به بالاترین حد یک ماهه خود در برابر یورو رسید، زیرا سیاست پولی خشن تر فدرال رزرو ایالات متحده از ارز ایالات متحده حمایت کرد.

ارزش دلار آمریکا در برابر سبدی از ارزهای دیگر تا ساعت 11:48 عصر به وقت شرقی (3:48 به وقت گرینویچ) با 0.08 درصد افزایش به 99.838 رسید.

این جفت با 0.04 درصد افزایش به 123.97 رسید.

این جفت در 0.7479 ثابت بود و جفت با 0.13% کاهش به 0.6881 رسید.

این جفت با 0.03 درصد افزایش به 6.3624 رسید در حالی که جفت با 0.02 درصد کاهش به 1.3071 رسید.

شاخص دلار در معاملات اولیه آسیا تا سطح 99.904 صعود کرد که بهترین سطح آن از ماه می 2020 است. همچنین 1.2 درصد در هفته افزایش یافته است که بزرگترین پیشرفت آن در یک ماه گذشته است. لحن جنگ طلبانه اخیر فدرال رزرو، که در روز پنجشنبه و سخنرانی در رویدادهای جداگانه منعکس شد، همچنین به ارز ایالات متحده رونق بخشید.

سایمون هاروی، رئیس تجزیه و تحلیل FX مونکس اروپا، به رویترز گفت: «افزایش اخیر در شاخص دلار تا پایان ماه نسبتاً پایدار به نظر می رسد زیرا بازارها به ایده فدرال رزرو بسیار تهاجمی تر در سه ماهه دوم می پردازند.

“با این حال، ما معتقدیم افزایش بیشتر دلار بدون تنظیم مجدد نرخ نهایی فدرال رزرو در بازارها بعید است. این تا حد زیادی به دلیل افزایش محدود قیمت گذاری فعلی فدرال رزرو بر اساس عوامل بنیادی فعلی است.”

در سراسر اقیانوس اطلس، پس از اینکه اتحادیه اروپا به سمت ممنوعیت زغال سنگ روسیه از آگوست 2022 به بعد حرکت کرد، یورو در معاملات اولیه آسیا به پایین ترین سطح یک ماهه 1.0856 دلار سقوط کرد. اینها آخرین تحریم هایی است که در مورد روسیه پس از تهاجم روسیه به اوکراین در 24 فوریه مورد بحث قرار گرفته یا قبلاً اعمال شده است.

بانک مرکزی اروپا (ECB) نیز با تورم دست و پنجه نرم می‌کند، اما «در حالی که اعضای بانک مرکزی اروپا نسبت به شوک تورمی اخیر نسبتاً مخالف به نظر می‌رسند و حمایت اندکی در حدود 1.09 ارائه می‌دهند، فشارهای پایدار از سوی قیمت‌های انرژی اروپا و خواستار تحریم‌های بیشتر علیه هاروی گفت: صادرات انرژی روسیه به منطقه یورو حاکی از احتمال کاهش بیشتر یورو/دلار است.

بلاتکلیفی در انتخابات ریاست جمهوری فرانسه که از 10 آوریل آغاز می شود به یورو نیز ضربه می زند. امانوئل ماکرون، رئیس جمهور فعلی، در نظرسنجی ها پیشتاز است، اما مارین لوپن، نامزد راست افراطی نیز در حال پیشرفت است.

دلار همچنین در برابر ین ژاپن به افزایش خود ادامه داد و به بالاترین سطح خود در بیش از یک هفته گذشته صعود کرد و آخرین بار در مارس 2022 به 125.1 رسید. اگرچه ین در ماه گذشته پس از سقوط ماه قبل ثابت مانده است. با مداخله بانک مرکزی ژاپن در بازار اوراق قرضه برای پایین نگه داشتن نرخ بهره، فشار همچنان ادامه دارد.

در ارزهای رمزنگاری شده، بیت کوین حدود 43300 دلار و کمی بالاتر از 42742 دلار پایین ترین قیمت دو هفته ای خود بود.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.