آلمان می گوید که غرب پس از قتل بوچا، با تحریم های بیشتری علیه روسیه موافقت خواهد کرد

[ad_1] اقتصاد روسیه با شدیدترین بحران از زمان فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی در سال 1991، پس از اعمال تحریم های فلج کننده ایالات متحده و متحدانش به دلیل حمله پوتین به اوکراین در 24 فوریه، مواجه است. روسیه روز یکشنبه مسئولیت نیروهایش در قتل غیرنظامیان در شهر بوچا را تکذیب کرد و گفت اوکراین نمایشی

کد خبر : 187557
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۲:۵۸
آلمان می گوید که غرب پس از قتل بوچا، با تحریم های بیشتری علیه روسیه موافقت خواهد کرد

[ad_1]

اقتصاد روسیه با شدیدترین بحران از زمان فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی در سال 1991، پس از اعمال تحریم های فلج کننده ایالات متحده و متحدانش به دلیل حمله پوتین به اوکراین در 24 فوریه، مواجه است.

روسیه روز یکشنبه مسئولیت نیروهایش در قتل غیرنظامیان در شهر بوچا را تکذیب کرد و گفت اوکراین نمایشی برای رسانه های غربی اجرا کرده است.

رویترز اجساد را دید که در سراسر شهر پراکنده شده بودند. به نظر می رسید یکی دستانش را با پارچه سفید بسته است و گلوله به دهانش خورده است. ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین، روسیه را به انجام “نسل کشی” متهم کرد.

غرب نسبت به تحریم های بیشتر هشدار داد.

اولاف شولز، صدراعظم آلمان در بیانیه‌ای به خبرنگاران در صدراعظم گفت: پوتین و حامیانش عواقب اقدامات خود را احساس خواهند کرد.

کریستین لامبرشت، وزیر دفاع آلمان گفت که اتحادیه اروپا باید در مورد پایان دادن به واردات گاز روسیه صحبت کند.

آلمان، بزرگترین اقتصاد اروپا، تاکنون در برابر درخواست ها مبنی بر تحریم واردات انرژی از روسیه مقاومت کرده و گفته است که اقتصاد این کشور و سایر کشورهای اروپایی بیش از حد به آنها وابسته است. روسیه 40 درصد گاز مورد نیاز اروپا را تامین می کند.

ایالات متحده گفت که مسئولین هر جنایت جنگی باید مسئول شناخته شوند، بریتانیا گفت که تحریم های خود را تشدید می کند و فرانسه “سوءاستفاده های گسترده” توسط نیروهای روسیه در اوکراین را محکوم کرد.

تحریم ها

کرملین می‌گوید تحریم‌های غرب – سنگین‌ترین تحریم‌ها در تاریخ مدرن – به منزله اعلان جنگ اقتصادی است و مسکو اکنون به سمت شرق به شرکایی مانند چین و هند نگاه خواهد کرد.

روسیه که عمدتاً از اقتصاد غرب جدا شده است، در حالی که قیمت ها در حال افزایش است، با بزرگترین انقباض اقتصادی در دهه های اخیر مواجه است. پوتین گفت که اگر غرب فکر کند روسیه تسلیم تحریم ها می شود، هیچ چیز درباره روسیه نمی فهمد.

با این حال، قطع گاز روسیه – یا بیشتر از منابع طبیعی روسیه – رشد را در بزرگترین اقتصادهای اروپا از بین می برد، قیمت انرژی را به رکورد می رساند و موج شوک تورمی را در اقتصاد جهانی ایجاد می کند.

روسیه که از دهه 1970 به اروپا گاز می رساند، از صدها میلیارد دلار درآمد ارزی محروم خواهد شد. احتمالاً پاسخ خود را به “جنگ اقتصادی” غرب سخت تر می کند.

دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین به تلویزیون دولتی کانال یک گفت: “جهان بسیار بزرگتر از اروپا است – و در واقع روسیه بسیار بزرگتر از اروپا است – بنابراین دیر یا زود ما بدون توجه به آنچه مردم آن سوی اقیانوس می خواهند گفت و گو خواهیم کرد.”

اوکراین خواستار تحریم کامل نفت، گاز و زغال سنگ، ممنوعیت کشتی‌ها و محموله‌های روسیه و قطع ارتباط تمامی بانک‌های روسیه از سوئیفت شد.

تهاجم روسیه به اوکراین در 24 فوریه هزاران نفر را کشته و میلیون ها نفر را آواره کرده است.

پوتین می گوید که “عملیات نظامی ویژه” در اوکراین ضروری است زیرا ایالات متحده از اوکراین برای تهدید روسیه استفاده می کرد و مسکو مجبور بود در برابر آزار و اذیت مردم روسی زبان توسط اوکراین دفاع کند.

اوکراین می‌گوید مسکو جنگ تجاوزکارانه را به راه انداخته است و ادعاهای پوتین در مورد آزار و اذیت پوتین مزخرف است.

(نوشته گای فالکونبریج ویرایش الکساندرا هادسون)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.