بعد از نوسانات سه ماهه اول، شاخص ها انتخاب جدی دارند

S&P 500 شاخص های جهانی در سه ماهه اول 2022 نوسانات جدی را تجربه کردند که در غیر این صورت روندهای صعودی فوق العاده – یا به طور کلی شناور – را مختل کرد. در اردوگاه سابق، S&P 500 یک کانال روند صعودی فوق‌العاده فشرده و مداوم را تا ابتدای سال ایجاد می‌کرد. عقب‌نشینی‌ای که

کد خبر : 187142
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۰:۲۳
بعد از نوسانات سه ماهه اول، شاخص ها انتخاب جدی دارند


S&P 500

شاخص های جهانی در سه ماهه اول 2022 نوسانات جدی را تجربه کردند که در غیر این صورت روندهای صعودی فوق العاده – یا به طور کلی شناور – را مختل کرد. در اردوگاه سابق، S&P 500 یک کانال روند صعودی فوق‌العاده فشرده و مداوم را تا ابتدای سال ایجاد می‌کرد. عقب‌نشینی‌ای که در سه هفته گذشته تجربه کردیم، ثابت نبود و به‌عنوان یک «فروپاشی» تمام عیار ثبت نشد، اما پیشنهاد راضی‌کننده‌ای را که یکی از ویژگی‌های بازار از زمان بهبود بحران مالی 2007-2008 بوده است، شکست. . بسته شدن ماه مارس ما را تا این لحظه به وسط محدوده سال 2022 سوق داد. قبل از اینکه به 4820 برسیم و به الگوی سر و شانه نگاه می کنیم، توقف کنید و معکوس کنید. ممکن است برای مدتی تثبیت کنیم، اما 4820 و 4100 سطوح بحرانی هستند.

نمودار هفتگی S&P 500

نمودار ایجاد شده با پلتفرم IG

DAX 40

شاخص آلمانی معیار تقریباً همان پس‌زمینه فنی مشابه همتای آمریکایی خود را در بهبودی پس از همه‌گیری تجربه کرد، اما دوره بین آوریل 2021 و فوریه سال جاری بیشتر به جای یک پیشرفت آهسته‌تر، الگوی تثبیت بود. در ساختار، این دوره 10 ماهه به شکل الگوی سر و شانه با شکستن 14850 مورد حمله روسیه به اوکراین که “خط گردن” را تأیید می کند، به خود می گیرد. سقوط فنی که منجر به این ترخیص شد، فوق‌العاده بود، و RSI 14 هفته‌ای را به سمت یک معیار فروش بیش از حد سوق داد که رقیب فروپاشی تعطیلی همه‌گیر در فوریه و مارس 2020 بود. با شروع سه ماهه جدید، ما در حال آزمایش مجدد حمایت قبلی در 14850 به عنوان مقاومت جدید هستیم. . بالاتر از آن شکسته و بازار احتمالاً برای سه ماه آینده بسیار متلاطم خواهد بود. از سوی دیگر، نگه دارید و عقب نشینی کنید، و به نظر می رسد که یک معکوس پیشرونده کتاب درسی باشد.

نمودار هفتگی DAX 40

پیش بینی فنی سه ماهه دوم سهام: شاخص ها پس از نوسانات سه ماهه اول، انتخاب جدی دارند

نمودار ایجاد شده با پلتفرم IG

FTSE 100

در جایی که DAX 40 پشتیبانی گسترده خود را شکست و اکنون با تصمیمی مواجه است که آیا سطح را به عنوان مقاومت جدید تلقی کند یا خیر، همسایه بریتانیایی آن نوسانات تهاجم اوکراین را بدون شکستن کف فنی حساس تجربه کرد. پس از تحمل بدترین هفته از زمان اوج گیری همه گیری در اواخر فوریه، شاخص به منطقه حمایتی بین 6800 تا 6900 سقوط کرد. این شاخص کف را آزمایش کرد، اما در نهایت حفظ شد. این باعث می‌شود که ما با برخی از مرزهای فنی نسبتاً واضح کار کنیم تا در سه ماهه جدید کار کنیم. فراتر از کف فوری 6850، سطوح بعدی پایین تر به ترتیب 38.2 و 50 درصد اصلاحات دوره پس از همه گیری در 6575 و 6230 است. از سوی دیگر، ارتفاع تقریبی نوسان 7700 از فوریه اتفاق می افتد که مقاومت برد را تا آگوست 2018 افزایش می دهد. با این حال، مقاومت واقعاً یک منطقه است، اما تا رکورد 7900 که در اوایل سال 2018 ثبت شد.

نمودار هفتگی FTSE 100

پیش بینی فنی سه ماهه دوم سهام: شاخص ها پس از نوسانات سه ماهه اول، انتخاب جدی دارند

نمودار ایجاد شده با پلتفرم IG

HANG SENG INDEX

از میان شاخص‌های اصلی جهانی، شاید بیشترین اختلاف از میانگین مربوط به بازارهای چین و هنگ کنگ باشد. ساختار شاخص Hang Seng از نظر مادی با آنچه در S&P 500 یا DAX می بینیم متفاوت است. با مجموعه‌ای از اوج‌های اصلی پایین‌تر طی چهار سال psat – تا حدی به دلیل پیشرفت جنگ‌های تجاری و سیاست‌های کووید – نوسانات سه‌ماهه اول زمانی رخ داد که بازار نزدیک به حمایت قرار گرفت. پاک کردن محدوده پایین در 22850 شتاب کافی را افزایش داد تا متعاقباً از حمایت خط روند که به سال 2009 و نقطه میانی محدوده پس از بحران بزرگ مالی بازمی‌گردد، بشکند. این حمایت در حال حاضر به عنوان مقاومت فوری به سمت Q2 است. با توجه به چگالی سربار، شکستن بالاتر احتمالاً تمیز نخواهد بود. از طرف دیگر، توقف و رد شدن از آن علامت 22000 می تواند مسیر بازار را به محدوده وسیعی که از طریق نوسانات سه ماهه گذشته به 18000 رسیده است تغییر دهد که محدوده پایینی است که در سه آزمایش بزرگ در دهه گذشته ایجاد شده است.

نمودار هفتگی HSI

پیش بینی فنی سه ماهه دوم سهام: شاخص ها پس از نوسانات سه ماهه اول، انتخاب جدی دارند

نمودار ایجاد شده با پلتفرم IG





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.