لبه های دلار بالاتر. حقوق و دستمزد غیرکشاورزی در کانون توجه توسط Investing.com

© رویترز توسط پیتر پرستار Investing.com – دلار آمریکا در روز جمعه پیش از انتشار گزارش مشاغل ماهانه ایالات متحده که به طور گسترده تماشا می شود، افزایش یافت، که می تواند به فدرال رزرو کمک کند تا در مورد چرخه تهاجمی تر کاهش نرخ تصمیم بگیرد. در ساعت 3 صبح به وقت شرقی (0700

کد خبر : 186426
تاریخ انتشار : جمعه ۱۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۵
لبه های دلار بالاتر.  حقوق و دستمزد غیرکشاورزی در کانون توجه توسط Investing.com



© رویترز

توسط پیتر پرستار

Investing.com – دلار آمریکا در روز جمعه پیش از انتشار گزارش مشاغل ماهانه ایالات متحده که به طور گسترده تماشا می شود، افزایش یافت، که می تواند به فدرال رزرو کمک کند تا در مورد چرخه تهاجمی تر کاهش نرخ تصمیم بگیرد.

در ساعت 3 صبح به وقت شرقی (0700 GMT)، دلار آمریکا که ارزش دلار را در برابر سبدی از شش ارز دیگر دنبال می‌کند، 0.1% بالاتر در 98.465 معامله شد.

انتظار می رود ایالات متحده برای ماه مارس در ساعت 8:30 صبح به وقت شرقی (1230 به وقت گرینویچ) منتشر شود و انتظار می رود با ایجاد حدود 500000 شغل جدید، علائمی از بهبود در بازار کار نشان دهد.

پس از داده‌های روز چهارشنبه که نشان داد شرکت‌های آمریکایی 455000 نفر دیگر را در ماه مارس استخدام کرده‌اند، و آمار هفتگی در روز پنجشنبه در سطح بسیار پایینی باقی ماند، نشانه‌های یک عدد قوی خوب است.

فدرال رزرو آمریکا برای اولین بار از سال 2018، برای اولین بار از سال 2018، نرخ بهره را 25 واحد افزایش داد و از آن زمان تعدادی از سیاستگذاران بانک مرکزی اعلام کردند که ممکن است برای مبارزه با تورم فزاینده، افزایش بزرگتر 50 واحدی در ماه مه مورد نیاز باشد.

ما همچنان شک داریم که ارزش دلار نسبت به این سطوح نزولی بسیار بیشتری داشته باشد و بازارها ممکن است موقعیت های طولانی تری را در آینده از نو بسازند. [Friday’s] تحلیلگران ING در یادداشتی می گویند حقوق و دستمزد غیرکشاورزی که ممکن است به خوبی تایید کننده قیمت گذاری جدید اخیر در مورد انتظارات سخت تر فدرال رزرو باشد.

با 0.7 درصد افزایش در 122.44 معامله شد، اولین افزایش جفت در چهار جلسه در حالی که معامله گران بار دیگر به تفاوت در بازده اوراق قرضه دولتی نگاه کردند، هاروهیکو کورودا، رئیس بانک مرکزی ژاپن در این هفته تصریح کرد که مصمم است هدف 0.25 درصدی خود را برای 10 سال حفظ کند. بازده اوراق قرضه در حالی که فدرال رزرو آمریکا نرخ بهره را افزایش می دهد،

در جاهای دیگر، 0.1% افزایش یافت و به 1.1071 رسید و پس از عقب نشینی قبلی از بالاترین سطح یک ماهه 1.1185 تثبیت شد زیرا خوش بینی نسبت به آتش بس در اوکراین حتی با مذاکرات جدیدی که قرار است اواخر روز جمعه آغاز شود، کاهش یافت.

ترس از بحران انرژی در اروپا پس از آن که ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه ضرب الاجل جمعه را برای خریداران اروپایی گاز روسیه صادر کرد تا به روبل پرداخت کنند، افزایش یافته است، چیزی که آنها آمادگی انجام آن را ندارند. مسکو حدود یک سوم کل گاز اروپا را تامین می کند.

0.1% کاهش یافت و به 1.3115 رسید، که همچنین از نگرانی در مورد عرضه گاز روسیه رنج می برد، اما با حمایت بانک انگلستان که به طور مکرر نرخ های بهره را افزایش داد تا تورم مصرف کننده افزایش یابد.

0.1 درصد کاهش یافت و به 0.7475 رسید، در حالی که پس از کاهش به 48.1 در ماه مارس، 0.2 درصد به 6.3553 رسید، که شدیدترین نرخ انقباض از فوریه 2020، از 50.4 در ماه قبل است.

مورگان استنلی در اوایل روز جمعه پیش‌بینی رشد اقتصادی چین در سال 2022 را به شدت کاهش داد و پیش‌بینی کل سال خود را از 5.1 درصد به 4.6 درصد کاهش داد و با استناد به رویکرد سختگیرانه این کشور برای مبارزه با عفونت‌های کووید.

سلب مسئولیت: فیوژن مدیا مایلم به شما یادآوری کنم که داده‌های موجود در این وب‌سایت لزوماً بلادرنگ یا دقیق نیستند. تمام CFD ها (سهام، شاخص ها، آتی) و قیمت های فارکس توسط صرافی ها ارائه نمی شوند، بلکه توسط بازارسازان ارائه می شوند، بنابراین قیمت ها ممکن است دقیق نباشند و ممکن است با قیمت واقعی بازار متفاوت باشند، به این معنی که قیمت ها نشان دهنده هستند و برای اهداف تجاری مناسب نیستند. بنابراین فیوژن مدیا هیچ مسئولیتی در قبال ضررهای تجاری که ممکن است در نتیجه استفاده از این داده ها متحمل شوید ندارد.

فیوژن مدیا یا هرکسی که با فیوژن مدیا مرتبط است هیچ گونه مسئولیتی در قبال از دست دادن یا آسیب ناشی از اتکا به اطلاعات از جمله داده ها، قیمت ها، نمودارها و سیگنال های خرید/فروش موجود در این وب سایت نخواهد پذیرفت. لطفا در مورد ریسک ها و هزینه های مرتبط با تجارت در بازارهای مالی به طور کامل مطلع باشید، این یکی از پرریسک ترین شکل های سرمایه گذاری ممکن است.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.