7 میلیون دلار حمایت از SP برای ایجاد کارخانه لباس ورزشی جدید

سنت هیسینت، 1 آوریل 2022 – دولت کانادا و دولت کبک از طریق Investissement Québec در مجموع 7 میلیون دلار وام به عنوان حمایت مالی از SP برای خرید و تجهیز یک کارخانه جدید در Saint-Hyacinthe اعلام می کنند. دولت کانادا از طریق برنامه رشد اقتصادی منطقه ای از طریق نوآوری (REGI) که توسط توسعه

کد خبر : 186368
تاریخ انتشار : جمعه ۱۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۶
7 میلیون دلار حمایت از SP برای ایجاد کارخانه لباس ورزشی جدید


سنت هیسینت، 1 آوریل 2022 – دولت کانادا و دولت کبک از طریق Investissement Québec در مجموع 7 میلیون دلار وام به عنوان حمایت مالی از SP برای خرید و تجهیز یک کارخانه جدید در Saint-Hyacinthe اعلام می کنند.

دولت کانادا از طریق برنامه رشد اقتصادی منطقه ای از طریق نوآوری (REGI) که توسط توسعه اقتصادی کانادا برای مناطق کبک (CED) اداره می شود، کمک قابل بازپرداخت 2 میلیون دلاری اعطا می کند. به نوبه خود، دولت کبک وامی به مبلغ 5 میلیون دلار از صندوق سرمایه گذاری اینوستیسمنت کبک اعطا می کند.

وزیر ورزش و وزیر مسئول CED، محترم پاسکال سنت اونگ، وزیر اقتصاد، لوسی لکورس، و عضو سنت هیاسینث، شانتال سوسی، امروز این خبر را اعلام کردند.

این پروژه که ارزش آن 20 میلیون دلار است، تولید کننده لباس ورزشی را قادر می سازد تا حدود 40 شغل ایجاد کند و بهره وری و سودآوری خود را افزایش دهد. انتظار می رود تولید در پاییز 2022 آغاز شود.

نقل قول ها:

دولت ما با اعطای این حمایت مالی 2 میلیون دلاری به تعهدات خود عمل می کند. ما به کسب‌وکارها کمک می‌کنیم تا رشد کنند و نوآوری کنند تا بتوانند مشاغل باکیفیت ایجاد کنند و از شکوفایی اقتصاد کانادا اطمینان حاصل کنند. با ساخت این کارخانه جدید فوق مدرن، SP تمام تلاش خود را می کند تا حرکت خود را حفظ کند و موقعیت رشک برانگیز خود را در صحنه بین المللی حفظ کند.

محترم پاسکال سنت اونگ، نماینده مجلس بروم میسیسکوئی، وزیر ورزش و وزیر مسئول CED

“به عنوان یک دولت، ما از کسب و کارها در حین نوآوری حمایت می کنیم تا به آنها کمک کنیم کارآمدتر و مولدتر شوند. SP از طریق تجهیزات جدید و پیشرفته خود می تواند از رشد خود در کبک اطمینان حاصل کند و یک بازیگر کلیدی در صنعت باقی بماند.

لوسی لکورس، وزیر اقتصاد

“با راه اندازی در یک مرکز جدید، کسب و کار قادر خواهد بود نه تنها بهره وری خود را افزایش دهد، بلکه کیفیت زندگی کارکنان خود را که از یک محیط کاری مدرن بهره مند می شوند، افزایش دهد. من خوشحالم که SP انتخاب کرده است که در سنت هیاسینت بماند، زیرا عملیات خود را دنبال می کند و اهداف رشد خود را برآورده می کند.

شانتال سوسی، عضو سنت هیسینت

«تیم مستقر در Montérégie ما مفتخر است که در پروژه رشد بزرگ SP مشارکت دارد. نزدیک به 25 سال است که این کسب و کار خانوادگی با استفاده از تحقیق و توسعه، نوآوری و خدمات شخصی سازی شده، نام خود را در بازار جهانی بسیار رقابتی به دست آورده است. در Saint-Hyacinthe، مانند تمام مناطق در سراسر کبک، کارشناسان ما بودجه و ابزارهای راهنمایی را برای حمایت از کارآفرینانی که می‌خواهند کسب‌وکار خود را در کبک و بین‌المللی پیش ببرند، دارند.

گای لبلان، رئیس و مدیر اجرایی، Investissement Québec

حقایق فوری:

  • SP در موارد هاکی (پیراهن، جوراب، کیف، اقلام تبلیغاتی و غیره) تخصص دارد. این تجارت همچنین تجهیزاتی برای سایر ورزش ها از جمله بیسبال، بسکتبال و فوتبال تولید می کند.
  • این تجارت یک پیمانکار فرعی برای بازیگران اصلی در صنعت مانند نایک، آدیداس و CCM است.
  • تقریبا 90 درصد از تولید آن برای بازارهای بین المللی است.
  • CED بازیگر کلیدی فدرال در کبک برای ترویج توسعه اقتصادی در مناطق و در میان SMEها است.
  • برنامه REGI کارآفرینانی را هدف قرار می‌دهد که از نوآوری برای رشد کسب‌وکار خود و افزایش رقابت‌پذیری خود استفاده می‌کنند، همچنین ذینفعان اقتصادی منطقه‌ای که به ایجاد یک محیط کارآفرینی مساعد برای نوآوری و رشد برای همه، در همه مناطق کمک می‌کنند.
  • Investissement Québec، در خدمت مشاغل داخلی، مأموریت دارد از توسعه اقتصادی کبک حمایت کند.

وزارت اقتصاد و نوآوری در رسانه های اجتماعی:

CED در رسانه های اجتماعی:



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.