ستارگان پیش از مراسم بازسازی شده روی فرش قرمز اسکار می روند

جیمی لی کرتیس، لیلی جیمز و بازیگران نامزد بهترین فیلم ژاپنی «ماشین من را بران» جزو اولین کسانی بودند که به سالن دالبی رسیدند، جایی که انتظار می‌رفت ۲۵۰۰ شرکت کننده با لباس‌های تاکسی‌پوش برای مراسم اسکار ۹۴ حضور داشته باشند. کورتیس به خبرنگار گفت: “من 63 سال دارم و هنوز از من خواستند که

کد خبر : 184380
تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۲:۱۳
ستارگان پیش از مراسم بازسازی شده روی فرش قرمز اسکار می روند


جیمی لی کرتیس، لیلی جیمز و بازیگران نامزد بهترین فیلم ژاپنی «ماشین من را بران» جزو اولین کسانی بودند که به سالن دالبی رسیدند، جایی که انتظار می‌رفت ۲۵۰۰ شرکت کننده با لباس‌های تاکسی‌پوش برای مراسم اسکار ۹۴ حضور داشته باشند.

کورتیس به خبرنگار گفت: “من 63 سال دارم و هنوز از من خواستند که به مهمانی بیایم.” “من از اینکه می توانم نماینده زنان در یک سن خاص باشم، هیجان زده هستم.”

کورتیس گفت که ادای احترامی به اسطوره بازیگری بتی وایت که در ماه دسامبر درست در آستانه صدمین سالگرد تولدش درگذشت، خواهد کرد.

یک وسترن تاریک، “قدرت سگ”، برای دریافت جایزه معتبر بهترین فیلم، با درام خانوادگی ناشنوایان با احساس خوب “CODA” مبارزه خواهد کرد. برنده شدن هر یک از فیلم‌ها با واگذاری تندیس به یک سرویس پخش نقطه عطفی است.

نتفلیکس «Power of the Dog» را منتشر کرد در حالی که «CODA» در Apple TV+ پخش می‌شد.

تهیه‌کنندگان گفتند که برنامه‌ای برنامه‌ریزی کرده‌اند، اما بحران اوکراین را که هزاران کشته و یک چهارم از 44 میلیون نفر از مردم اوکراین را ترک کرده است، تصدیق خواهند کرد. میلا کونیس بازیگر متولد اوکراین از مجریان این شب است.

پس از شکایات گذشته در مورد عدم تنوع، دو مورد از چهار جایزه بازیگری امسال ممکن است به رنگین پوستان برسد. به گفته ناظران جوایز، ویل اسمیت احتمالاً اولین اسکار خود را برای «شاه ریچارد» به دست خواهد آورد، همانطور که آریانا دبوز برای «داستان وست ساید» نیز چنین است.

کمدین های امی شومر، رجینا هال و واندا سایکس میزبان این مراسم خواهند بود و این اولین بار است که سه زن این مراسم را هدایت می کنند.

در تلاش برای جذب بینندگان بیشتر، به ویژه افراد جوان‌تر، پس از سال‌ها کاهش رتبه‌بندی، این نمایش سه ساعته که از ساعت 8 بعد از ظهر به وقت شرقی (0000 GMT) شروع می‌شود، دو جایزه، نتایج رای طرفداران برای فیلم و صحنه مورد علاقه، اضافه می‌کند.

مسابقه بهترین تصویر به این بستگی دارد که آیا 9900 عضو آکادمی علوم و هنرهای تصاویر متحرک از یک تریلر روان‌شناختی گوتیک حمایت می‌کنند یا یک داستان نشاط‌آور.

نایجل اسمیت، سردبیر مجله پیپل گفت: «کارشناسان همیشه گفته‌اند که هرگز نمی‌دانی چه کسی برنده خواهد شد. امسال، به نظر می رسد که واقعاً همینطور است.»

«قدرت سگ» با بازی بندیکت کامبربچ در نقش یک گاوچران سرکوب شده که همسر جدید برادرش را عذاب می دهد، با 12 نامزدی از همه فیلم ها پیشی گرفت. تا زمانی که «CODA» موفق به کسب افتخارات برتر از انجمن بازیگران سینما و انجمن تهیه‌کنندگان شد، این فیلم پیشتاز محسوب می‌شد.

«CODA» داستان دختری شنوا را روایت می‌کند که به عنوان مترجم برای خانواده ناشنوای خود خدمت می‌کند، اما مشتاق است که حرفه موسیقی را دنبال کند. CODA مخفف کلمه “کودک بزرگسالان ناشنوا” است.

اسمیت گفت: “من واقعاً با کسی که CODA را دوست ندارد صحبت نکرده ام.”

‘گام های مهم رو به جلو’

یک استودیوی سنتی هالیوود می تواند باعث ناراحتی شود. کارشناسان جوایز به فیلم «بلفاست» کنت برانا، فیلمی الهام‌گرفته از دوران کودکی او در ایرلند شمالی و در آغاز درگیری‌های فرقه‌ای معروف به «مشکلات» یا بازسازی «داستان غرب» اثر استیون اسپیلبرگ، تصویری بیرونی می‌دهند.

اسمیت ستاره «شاه ریچارد» برای بازی در نقش پدر مصمم اسطوره های تنیس، ونوس و سرنا ویلیامز، بهترین بازیگر مرد است. رقبای شامل کامبربچ و اندرو گارفیلد برای موزیکال “تیک، تیک … بوم!”

بهترین بازیگر زن غیرقابل پیش بینی ترین است. بسیاری از کارشناسان می گویند که نقش جسیکا چستین از تبشیر تلویزیونی تامی فی باکر پیروز خواهد شد، اگرچه برخی به کریستن استوارت خون آشام سابق «گرگ و میش» برای بازی در نقش پرنسس دایانا در «اسپنسر» برتری می دهند.

دارنل هانت، رئیس علوم اجتماعی دانشگاه UCLA، یکی از نویسندگان گزارش سالانه تنوع در هالیوود، گفت: در حالی که حوزه بازیگری به اندازه سال گذشته متنوع نیست، “مطمئناً بهتر از چیزی است که چند سال پیش با #OscarsSoWhite دیدیم.” آکادمی گام های مهمی رو به جلو برداشته است.»

در بخش بازیگران مکمل، انتظار می رود دبوز بازیگر آفریقایی-لاتینی برای ایفای نقش آنیتا در «داستان وست ساید» پیروز شود. تروی کوتسور، ستاره «CODA» به عنوان اولین مرد ناشنوا که برنده اسکار شده است، می تواند تاریخ ساز شود.

برای ساده‌تر شدن برنامه، برندگان هشت بخش از جمله تدوین و صدا پیش از پخش زنده اعلام می‌شدند. سخنرانی های آنها در برنامه تلویزیونی ویرایش می شود.

(گزارش توسط لیزا ریچواین؛ ویرایش توسط آرورا الیس و هوارد گولر)



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.