قیمت طلا سالانه با شاخص قیمت PCE ایالات متحده در حال افزایش است

بحث قیمت طلا به نظر می رسد قیمت طلا پیش از این روند معکوس شده است SMA 50 روزه (1888 دلار) زیرا پیش‌رفت را از حداقل ماهانه (1895 دلار) افزایش می‌دهد و چاپ داده‌های تازه از ایالات متحده ممکن است به پیشرفت اخیر در فلز گرانبها کمک کند زیرا انتظار می‌رود سنج ترجیحی فدرال رزرو

کد خبر : 183953
تاریخ انتشار : شنبه ۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۵
قیمت طلا سالانه با شاخص قیمت PCE ایالات متحده در حال افزایش است


بحث قیمت طلا

به نظر می رسد قیمت طلا پیش از این روند معکوس شده است SMA 50 روزه (1888 دلار) زیرا پیش‌رفت را از حداقل ماهانه (1895 دلار) افزایش می‌دهد و چاپ داده‌های تازه از ایالات متحده ممکن است به پیشرفت اخیر در فلز گرانبها کمک کند زیرا انتظار می‌رود سنج ترجیحی فدرال رزرو برای تورم برای ششمین بار متوالی افزایش یابد. ماه

پیش بینی اساسی برای قیمت طلا: صعودی

به نظر می رسد که قیمت طلا در مسیر کاهش از بالاترین سطح سالانه (2070 دلار) قرار دارد زیرا از محدوده قیمت محدود شده خارج می شود. تصمیم کمیته بازار باز فدرال (FOMC) درباره نرخ بهرهو به‌روزرسانی شاخص قیمت هزینه مصرف شخصی ایالات متحده (PCE) ممکن است فلز گرانبها را تقویت کند زیرا انتظار می‌رود که قرائت هسته قرائت شده از 5.2 درصد در سال در ژانویه به 5.5 درصد افزایش یابد.

افزایش دیگری در PCE اصلی ممکن است بر FOMC فشار بیاورد تا سیاست پولی را با سرعت بیشتری عادی کند زیرا این سنج به بالاترین میزان خود از سال 1983 صعود می کند و باید دید که آیا بانک مرکزی استراتژی خروج خود را با نرخ بعدی تنظیم می کند یا خیر. تصمیم در 4 مه به عنوان رئیس هیئت مدیره جروم پاول تصدیق می کند که کمیته می تواند «با افزایش نرخ وجوه فدرال به میزان بیش از 25 واحد پایه، تهاجمی تر حرکت کند.

تا آن زمان، شواهدی مبنی بر افزایش فشارهای قیمتی ممکن است قیمت طلا را حتی در شرایطی که FOMC به دنبال کاهش ترازنامه خود در اواخر سال جاری است، حفظ کند، و ممکن است در روزهای آتی به دلیل محافظت فعالان بازار در برابر تورم، شمش افزایش بیشتری داشته باشد.

با این اوصاف، قیمت طلا ممکن است ادامه یابد کاهش را از بالاترین سطح سالانه (2070 دلار) دنبال کنید به عنوان فدرال رزرو انتظار می رود سنج ترجیحی برای تورم برای ششمین ماه متوالی افزایش یابد، و شمش ممکن است تلاش های بیشتری برای آزمایش انجام دهد رکورد بالا (2075 دلار) همانطور که مسیر قبل از آن معکوس می شود SMA 50 روزه (1888 دلار).

— نوشته دیوید سانگ، ارز استراتژیست

من را در توییتر در @DavidJSong دنبال کنید





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.