Coinbase Applied Researcher زمینه رمزنگاری را پیشرفت می دهد | توسط Coinbase | مارس، 2022

یهودا لیندل، محقق کاربردی کوین‌بیس، برنده جایزه معتبر «آزمون زمان» برای سال 2022 از سوی انجمن بین‌المللی تحقیقات کریپتولوژیک (IACR) شده است. جایزه “Test-of-Time” مقالاتی را که 15 سال پیش منتشر شده اند و تأثیر ماندگاری بر حوزه رمزنگاری داشته اند، قدردانی می کند. کار پیشگام یهودا یک سال قبل از مقاله مهم دیگری که

کد خبر : 183532
تاریخ انتشار : شنبه ۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۰:۳۰
Coinbase Applied Researcher زمینه رمزنگاری را پیشرفت می دهد |  توسط Coinbase |  مارس، 2022


یهودا لیندل، محقق کاربردی کوین‌بیس، برنده جایزه معتبر «آزمون زمان» برای سال 2022 از سوی انجمن بین‌المللی تحقیقات کریپتولوژیک (IACR) شده است. جایزه “Test-of-Time” مقالاتی را که 15 سال پیش منتشر شده اند و تأثیر ماندگاری بر حوزه رمزنگاری داشته اند، قدردانی می کند. کار پیشگام یهودا یک سال قبل از مقاله مهم دیگری که ممکن است با آن آشنا باشید منتشر شد: «بیت کوین: یک سیستم نقدی الکترونیکی همتا به همتا».

مقاله او در سال 2007، “یک پروتکل کارآمد برای محاسبات ایمن دو طرفه در حضور دشمنان مخرب”، اولین مقاله ای بود که یک پروتکل محاسباتی چند طرفه دو طرفه (MPC) را ترسیم کرد که به اندازه کافی کارآمد برای پیاده سازی بود. به زبان ساده، محاسبات دو طرفه ایمن به دو “نفر” اجازه می دهد تا یک مشکل را حل کنند در حالی که اطلاعات مهم را خصوصی نگه می دارند. به عنوان مثال، مشکل میلیونرهای کلاسیک را با اجازه دادن به دو نفر حل می کند که بدون افشای دارایی خالص خود، بفهمند چه کسی پول بیشتری دارد. کار یهودا پایه و اساس ساخت و سازهای عملی آینده را گذاشت.

چرا رمزنگاری حیاتی است

فراتر از ریشه شناسی مشترک آنها که مربوط به چیزی “پنهان” یا “راز” است، ارز دیجیتال و رمزنگاری بسیار در هم تنیده شده اند. نوآوری های ریاضی و فناوری رمزنگاری، زیربنای کل صنعت کریپتو است. کاغذ سفید بیت کوین این را با معرفی یک پروتکل رمزنگاری به جای شخص ثالث قابل اعتماد برای اعتبارسنجی تراکنش ها روشن می کند. این تغییر با «اجازه دادن به هر دو طرف مایل برای انجام معاملات مستقیم»، تمرکززدایی را ممکن می‌سازد.

رمزنگاری برای فعال کردن تراکنش‌هایی که ناشناس، ایمن و «غیرقابل اعتماد» هستند، ضروری است. نکته پایانی کمترین واضح و شاید مهم ترین است. شما نیازی به بانک، شرکت کارت اعتباری، دولت یا سایر واسطه های شخص ثالث ندارید زیرا ابزارهای رمزنگاری مانند رمزگذاری کلید عمومی-خصوصی تأیید مستقیم و ایمن را ارائه می دهند.

کوین بیس در تحقیقات بنیادی سرمایه گذاری می کند

Coinbase عمیقاً به امنیت و قابلیت اطمینان سیستم‌های ما و صنعت کریپتو در کل اهمیت می‌دهد. سرمایه گذاری در تحقیقات بنیادی بخش اصلی ماموریت ما برای افزایش آزادی اقتصادی در جهان است. ما مفتخریم که Yehuda را در تیم خود داریم و از تحقیقاتی حمایت می کنیم که ماموریت ما را پیش می برد.

اگر به شدت در مورد پیشرفت در زمینه رمزنگاری احساس می کنید، با ما همکاری کنید.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.