سهام آسیایی ثابت، در انتظار افزایش هفتگی در معاملات نوسان است

گسترده‌ترین شاخص سهام آسیا-اقیانوسیه ام‌اس‌سی‌آی در خارج از ژاپن ثابت معامله شد، اما در هفته یک درصد افزایش یافت. نیکی ژاپن نیز با تغییر اندکی در روز گذشته در بالاترین سطح 9 هفته خود بسته شد. سهام هنگ‌کنگ در معیار منطقه‌ای با افت 0.5 درصدی مواجه شد، زیرا سهام‌های فناوری تحت تأثیر قرار گرفتند، زیرا

کد خبر : 183197
تاریخ انتشار : جمعه ۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۷:۰۴
سهام آسیایی ثابت، در انتظار افزایش هفتگی در معاملات نوسان است


گسترده‌ترین شاخص سهام آسیا-اقیانوسیه ام‌اس‌سی‌آی در خارج از ژاپن ثابت معامله شد، اما در هفته یک درصد افزایش یافت.

نیکی ژاپن نیز با تغییر اندکی در روز گذشته در بالاترین سطح 9 هفته خود بسته شد.

سهام هنگ‌کنگ در معیار منطقه‌ای با افت 0.5 درصدی مواجه شد، زیرا سهام‌های فناوری تحت تأثیر قرار گرفتند، زیرا نام‌های دو فهرستی ایالات متحده و هنگ‌کنگ تحت تأثیر نگرانی‌ها قرار گرفتند که اختلاف بر سر سوابق حسابرسی آنها را مجبور به حذف از فهرست ایالات متحده کند. .

سهام استرالیا با کمک ماینرها 0.4 درصد افزایش یافت، در حالی که چیپ های آبی چین 0.4 درصد از دست دادند.

از نظر آسیا، ما شاهد تثبیت قیمت دارایی ها در این هفته به دنبال اظهارات هفته گذشته معاون نخست وزیر چین بوده ایم. کارلوس کازانووا، اقتصاددان ارشد آسیا در UBP، گفت: این ممکن است پایدار نباشد مگر اینکه شاهد تسهیل بیشتر و دید بهتر در بخش نظارتی باشیم، اما به نظر می‌رسد که تأثیر مطلوب را از لحاظ محدود کردن ریسک‌های نزولی داشته باشد.

او افزود: «اگرچه آنچه که ما شروع به دیدن کرده ایم، کمی احتیاط بیشتر از سوی سرمایه گذاران جهانی در مورد اقتصاد ایالات متحده و معنای آن برای آسیا است».

هفته گذشته، معاون نخست‌وزیر چین، لیو هه، گفت که پکن از اقتصاد چین حمایت خواهد کرد و در ابتدا سهام چین و هنگ کنگ را بالاتر خواهد برد.

سرمایه گذاران همچنین مراقب بودند که ببینند آیا بانک ژاپن برای خرید اوراق قرضه دولتی ژاپن (JGB) مداخله خواهد کرد زیرا هدف بازدهی آن تحت فشار قرار گرفت.

بازدهی JGBهای 10 ساله در صبح جمعه به 0.235% افزایش یافت، که از سطحی فراتر رفت که در آن BOJ پیشنهاد خرید مقدار نامحدود JGB با 0.25% در 10 فوریه، بخشی از سیاست حفظ نرخ بهره در سطح فوق العاده فعلی آنها بود. -سطوح پایین.

بازده اوراق قرضه ژاپنی با بازدهی خزانه داری ایالات متحده افزایش یافته است، که همراه با انتظارات برای سرعت تهاجمی تر افزایش نرخ توسط فدرال رزرو ایالات متحده افزایش یافته است.

اسکناس های 10 ساله ایالات متحده آخرین بازدهی 2.3681 درصدی را داشتند که بالاترین رقم 22 ماهه سه شنبه 2.417 درصد بود.

چارلز ایوانز، رئیس فدرال رزرو شیکاگو، آخرین سیاستگذار ایالات متحده بود که بیشتر تندرو به نظر می رسید، و در روز پنجشنبه گفت: فدرال رزرو باید نرخ بهره را «به موقع» در سال جاری و در سال 2023 افزایش دهد تا تورم بالا را قبل از اینکه در روانشناسی ایالات متحده گنجانده شود و یکنواخت شود، مهار کند. خلاص شدن از شر آن سخت تر است

واگرایی بین سیاست پولی ایالات متحده و ژاپن بر ین تأثیر گذاشته است. روز جمعه، دلار با افزایش 0.41 درصدی به 121.84 ین رسید که بالاترین قیمت چند سال اخیر است. افزایش قیمت کالاها به دلیل جنگ در اوکراین نیز به پول ژاپن آسیب می رساند، زیرا ژاپن بخش عمده ای از انرژی خود را وارد می کند.

با این حال، افزایش ارزش دلار در برابر سایر ارزها کمتر چشمگیر بوده است، زیرا شاخص واحد پول ایالات متحده در برابر شش ارز همتا با اندکی کاهش به 98.536 رسید.

یک شبه، سه شاخص اصلی سهام ایالات متحده هر کدام بیش از 1 درصد افزایش یافتند، زیرا سرمایه گذاران سهام شکست خورده سازندگان تراشه و نام های بزرگ رشد را خریداری کردند و با کاهش قیمت نفت حمایت شدند. [.N]

آتی S&P 500 در معاملات اولیه آسیا 0.1 درصد افزایش یافت.

نفت همچنان اندکی کاهش یافت، زیرا ایالات متحده و متحدانش در نظر داشتند نفت بیشتری را از انبارها برای خنک کردن بازارها آزاد کنند. نفت خام برنت با 0.22 درصد کاهش به 118.77 دلار در هر بشکه و نفت خام آمریکا 0.5 درصد کاهش یافت و به 111.74 دلار در هر بشکه رسید، اما قیمت ها همچنان بر اساس استانداردهای تاریخی بسیار بالا بود. [O/R]

هر اونس طلا با 0.22 درصد افزایش در 1961.9 دلار باقی ماند. [gol]

(ویرایش توسط شری ناواراتنام)



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.