میلیاردر کارل ایکان رکود اقتصادی یا بدتر از آن را پیش‌بینی می‌کند – می‌گوید «هیچ پاسخگویی در آمریکای شرکت‌ها وجود ندارد» – اقتصاد بیت‌کوین نیوز

میلیاردر کارل ایکان، بنیانگذار شرکت Icahn Enterprises، پیش بینی کرده است که اقتصاد ایالات متحده ممکن است به سمت “رکود اقتصادی یا حتی بدتر” پیش رود. این سرمایه گذار مشهور درباره “مشکلات زیادی در پیش رو” و “یک فرود سخت” هشدار داد. میلیاردر کارل ایکان رکود اقتصادی در ایالات متحده را پیش بینی می کند

کد خبر : 182772
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۶:۰۰
میلیاردر کارل ایکان رکود اقتصادی یا بدتر از آن را پیش‌بینی می‌کند – می‌گوید «هیچ پاسخگویی در آمریکای شرکت‌ها وجود ندارد» – اقتصاد بیت‌کوین نیوز


میلیاردر کارل ایکان، بنیانگذار شرکت Icahn Enterprises، پیش بینی کرده است که اقتصاد ایالات متحده ممکن است به سمت “رکود اقتصادی یا حتی بدتر” پیش رود. این سرمایه گذار مشهور درباره “مشکلات زیادی در پیش رو” و “یک فرود سخت” هشدار داد.

میلیاردر کارل ایکان رکود اقتصادی در ایالات متحده را پیش بینی می کند

کارل ایکان، سرمایه‌گذار و میلیاردر مشهور، روز سه‌شنبه در مصاحبه با CNBC گفت که رکود اقتصادی یا چیزی بدتر می‌تواند در افق اقتصاد ایالات متحده باشد. Icahn بنیانگذار Icahn Enterprises، یک شرکت عمومی و یک شرکت هلدینگ کنگلومرای متنوع مستقر در شهر نیویورک است. دارایی خالص او در حال حاضر تقریباً 17 میلیارد دلار است.

وی با اشاره به اینکه افزایش تورم یک تهدید بزرگ برای اقتصاد است، گفت:

من فکر می کنم به خوبی ممکن است یک رکود یا حتی بدتر از آن وجود داشته باشد.

او توضیح داد که بر اساس تجربه خود از حضور در هیئت مدیره بسیاری از شرکت‌ها، «وقتی متوجه می‌شوید که این هیئت‌ها چه کار می‌کنند، سیستم نیاز به تعمیر دارد.» او همچنین خاطرنشان کرد که در این مرحله، “ما مشکلات زنجیره تامین داریم” زیرا “شرکت‌های ما بسیار بد اداره می‌شوند.”

ایکان نظر داد:

هیچ پاسخگویی در آمریکای شرکتی وجود ندارد. شما چند شرکت بسیار خوب با چند مدیر عامل بسیار خوب دارید، اما تعداد بسیار زیادی از آنها به وظایفی که من فکر می‌کنم ضروری است، ندارند.

او استراتژی سرمایه گذاری خود را به اشتراک گذاشت. من همه چیز را در چند سال گذشته حفظ کرده‌ام و فکر می‌کنم اکنون که آن را داریم، در برابر موقعیت‌های طولانی که سعی می‌کنیم در آن‌ها فعال باشیم و به آن برتری دست پیدا کنیم، یک محافظ قوی داریم. بنابراین من به آن نگاه می کنم، اما همانطور که می شنوید منفی هستم. کوتاه مدت، من حتی پیش بینی هم نمی کنم.

سپس از بنیانگذار Icahn Enterprises پرسیده شد که آیا او معتقد است فرود نرم وجود خواهد داشت یا خیر. من واقعاً نمی دانم که آیا آنها [the Fed] می‌توانیم یک فرود نرم را مهندسی کنیم یا نه، اما… فکر می‌کنم ما مشکلات زیادی در پیش داریم… فکر می‌کنم فرود سختی رخ خواهد داد، او توضیح داد:

تورم وقتی شروع شود چیز وحشتناکی است. شما نمی توانید آن جن را به راحتی در بطری برگردانید. ما آن را در دهه 70 دیدیم، دیدیم چه اتفاقی افتاد.

در 20 یا 30 سال گذشته … شما کالاهای ارزان قیمتی داشتید که از خاور دور، از چین، مطمئنا، و حتی از روسیه می آمدند … فکر می کنم آن روزها اکنون به پایان رسیده است، و شما این را دارید. [Russia-Ukraine] این میلیاردر خاطرنشان کرد: جنگی که اکنون در جریان است و مشکل دیگری به تصویر تورمی شما اضافه می کند.

نظر شما در مورد نظرات کارل ایکان چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.