خطرات به سمت پایین می روند

اخبار و تحلیل EUR/USD، FED، ECB دلار در پشت نظرات پاول “شاهین” حمایت می شود یورو/دلار آمریکا پس از تلاش ناموفق برای معامله بالای 1.1150 کاهش یافت احساسات مشتری IG افزایش بالقوه کوتاه مدت در EUR/USD را پیشنهاد می کند بانک مرکزی نظر خود را دارد اظهارات نسبتاً جنگ طلبانه جروم پاول، رئیس فدرال رزرو

کد خبر : 182544
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۲
خطرات به سمت پایین می روند


اخبار و تحلیل EUR/USD، FED، ECB

  • دلار در پشت نظرات پاول “شاهین” حمایت می شود
  • یورو/دلار آمریکا پس از تلاش ناموفق برای معامله بالای 1.1150 کاهش یافت
  • احساسات مشتری IG افزایش بالقوه کوتاه مدت در EUR/USD را پیشنهاد می کند

بانک مرکزی نظر خود را دارد

اظهارات نسبتاً جنگ طلبانه جروم پاول، رئیس فدرال رزرو در روز دوشنبه، همچنان در جفت های دلار انعکاس دارد، زیرا دلار یک بار دیگر به سمت بالا می رود. روز دوشنبه جروم پاول اظهار داشت که فدرال رزرو در صورت نیاز برای مهار تورم، به افزایش شدیدتر نرخ بهره خواهد برد. او امکان پیاده روی بیش از 25 امتیاز پایه را «هر بار» در صورت نیاز اضافه کرد. این امر راه را برای بازارهای پولی باز کرد تا انتظارات افزایش نرخ بهره را به 50 واحد در ماه مه تغییر دهند و احتمال افزایش بالقوه 50 واحد پایه در ماه ژوئن را نیز افزایش دهند.

در جبهه بانک مرکزی اروپا، ما قبلاً از لگارد ناگل و دی گیندوس شنیده ایم که هیچ نشانه ای از رکود در اقتصاد منطقه یورو وجود ندارد. ناگل نگرانی‌های خود را در مورد خطر تشدید سیاست‌ها خیلی دیر مطرح کرد و همچنان برای افزایش احتمالی نرخ بهره در سال جاری باز است. بازارهای نرخ در حال حاضر پیش‌بینی می‌کنند تا قبل از پایان سال، کمتر از 50 واحد پایه کاهش یابد – که فاصله زیادی با مسیر حرکت فدرال‌رزرو دارد و بازارها 180 واحد در ثانیه دیگر را در سال جاری پیش‌بینی می‌کنند.

رویدادهای ریسک پیش رو

تعداد قابل توجهی از سخنرانان فدرال رزرو برای پایان هفته در غیاب ریسک رویداد برنامه ریزی شده قابل توجهی وجود دارد. سخنرانان عبارتند از: پاول، دالی، والر، ایوانز، بوستیک، ویلیامز و بارکین

داده های اقتصادی زنده را از طریق DaliyFX ما سفارشی و فیلتر کنید تقویم اقتصادی

سطوح فنی کلیدی EUR/USD

نمودار روزانه EUR/USD نشان دهنده تلاش ناموفق برای معامله بالای 1.1150 در پی افزایش نرخ بهره فدرال رزرو با اندکی کاهش ارزش دلار است. اکنون به نظر می‌رسد که قیمت‌ها بار دیگر پایین‌تر می‌آیند و پایین‌ترین سطح اخیر 1.0805 را نشان می‌دهد که اتفاقاً بر خط روند بلندمدت که به سال 2017 بازمی‌گردد، بستگی دارد.

تداوم واگرایی سیاست پولی جذابیت دلار با بازده بالاتر را در مقایسه با یورو با بازده منفی افزایش می دهد. اگر افزایش‌های آتی فدرال رزرو نزدیک به انتظارات بازار باشد، این جفت ارز در برابر ریسک‌های نزولی طولانی مدت آسیب‌پذیر به نظر می‌رسد.

نمودار روزانه EUR/USD

چشم انداز قیمت EUR/USD: خطرات به سمت نزول می روند

منبع: TradingView، آماده شده توسط ریچارد اسنو

نمودار هفتگی خط روند بلندمدت مربوط به سال 2017 را نشان می دهد که در اوایل این ماه به عنوان پشتیبان عمل کرد اما به زودی شاهد آزمایش مجدد بود.

نمودار هفتگی EUR/USD

چشم انداز قیمت EUR/USD: خطرات به سمت نزول می روند

منبع: TradingView، آماده شده توسط ریچارد اسنو

احساسات مشتری IG نشان دهنده مهلت بالقوه صعودی است

چشم انداز قیمت EUR/USD: خطرات به سمت نزول می روند

  • یورو/دلار آمریکا: داده های معامله گران خرده فروشی نشان می دهد 61.50 درصد از معامله گران سهام خالص هستند با نسبت معامله گران لانگ به کوتاه 1.60 به 1.
  • ما معمولاً الف را می گیریم دیدگاه مخالف با احساسات جمعیتو این واقعیت که معامله گران خالص هستند نشان می دهد که قیمت یورو/دلار ممکن است به کاهش خود ادامه دهد.
  • تعداد معامله گران نت لانگ نسبت به روز گذشته 6.45 درصد افزایش و نسبت به هفته گذشته 2.48 درصد کاهش داشته است، در حالی که تعداد معامله گران نت شُرت نسبت به روز گذشته 6.68 درصد و نسبت به هفته گذشته 15.06 درصد افزایش داشته است.
  • تغییرات اخیر در احساسات هشدار می دهند که جریان علیرغم اینکه معامله گران به صورت خالص لانگ باقی می مانند، روند قیمت یورو/دلار ممکن است به زودی معکوس شود.

— نوشته ریچارد اسنو برای DailyFX.com

با ریچارد در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید: @RichardSnowFX





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.