باشگاه فوتبال پاریس سن ژرمن اپلیکیشن علامت تجاری را برای ورود به متاورس و NFT ها ثبت کرد – بیت کوین نیوز

[ad_1] باشگاه PSG (پاری سن ژرمن)، یک باشگاه فوتبال در اروپا، اولین گام های خود را برای ایجاد حضور آنلاین در متاورس برداشته است. این باشگاه مجموعه ای از درخواست های علامت تجاری را برای ثبت نام خود به منظور ارائه تعدادی خدمات از جمله نرم افزار، یادگاری ها و مقالات مرتبط با توکن های

کد خبر : 182408
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۰
باشگاه فوتبال پاریس سن ژرمن اپلیکیشن علامت تجاری را برای ورود به متاورس و NFT ها ثبت کرد – بیت کوین نیوز

[ad_1]

باشگاه PSG (پاری سن ژرمن)، یک باشگاه فوتبال در اروپا، اولین گام های خود را برای ایجاد حضور آنلاین در متاورس برداشته است. این باشگاه مجموعه ای از درخواست های علامت تجاری را برای ثبت نام خود به منظور ارائه تعدادی خدمات از جمله نرم افزار، یادگاری ها و مقالات مرتبط با توکن های غیرقابل تعویض (NFT) برای اهداف احراز هویت ارسال کرده است.

PSG برای متاورس آماده می شود

پاری سن ژرمن (PSG)، یک باشگاه فوتبال فرانسوی با طرفداران زیادی در اروپا، علاقه مند به حضور در متاورس است و اکنون نام خود را برای استفاده در این اکوسیستم ها تضمین می کند. این باشگاه مجموعه‌ای از درخواست‌های علامت تجاری را ثبت کرد که به دنبال ایجاد نام تجاری بر روی چندین یادگاری مجازی و کارت‌های تجاری هستند که همگی توسط توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) احراز هویت شده‌اند.

این برنامه علامت تجاری که در 16 مارس معرفی شد، شامل ضبط‌های صوتی و تصویری قابل دانلود، فایل‌های چندرسانه‌ای قابل دانلود حاوی متن، صوت و ویدیوی مربوط به نکات برجسته ورزشی، و کالاهایی برای استفاده آفلاین و/یا در دنیای مجازی آنلاین است که همگی از طریق NFT احراز هویت شده‌اند. علاوه بر این، PSG همچنین نرم افزار کیف پول رمزنگاری شده را در این برنامه گنجانده است.

مایکل کوندودیس، وکیل ثبت اختراع که به اشتراک گذاشته شده است در این خبر در شبکه های اجتماعی آمده است:

این پرونده نشان‌دهنده گام منطقی بعدی برای محافظت از نام تجاری در حین ورود به Metaverse است. واضح است که PSG پتانسیل Metaverse را می بیند و علامت تجاری خود را برای اقتصاد مجازی که بر آن تسلط خواهد داشت آماده می کند.

تیم های ورزشی با هدف افق های جدید

PSG اولین باشگاه فوتبال اروپایی نیست که اهمیت متاورس را به عنوان جایگزینی برای گسترش دامنه خود و دستیابی به فرصت های تجاری جدید تشخیص می دهد. یک باشگاه فوتبال دیگر، باشگاه بارسلونا، در حال آماده سازی مجموعه ای از اقدامات برای حرکت به سمت محصولات متاورس و NFT است. این روندی است که بسیاری از سازمان های ورزشی به دلیل فرصت های تجاری موجود در این عناصر دنبال می کنند.

کندودیس، که این حرکات علامت تجاری را دنبال می کند، نیز فکر می کند که این روند در کوتاه مدت رشد خواهد کرد. او بیان کرد:

ما انتظار داریم که تعداد ثبت نام‌های تجاری از بخش ورزش حرفه‌ای برای محصولات و خدمات NFT و مجازی در دوازده ماه آینده افزایش یابد زیرا برندها نیاز به محافظت در متاورس را درک می‌کنند.

PSG توکن هواداران خود را در سال 2020 راه‌اندازی کرد و قصد داشت از رمزنگاری برای پرداخت بخشی از قرارداد لیونل مسی که توسط باشگاه در ماه آگوست امضا شد، استفاده کند.

نظر شما در مورد استراتژی PSG در مورد متاورس و NFT چیست؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید.

sergio@bitcoin.com'

سرجیو گوشنکو

سرجیو یک روزنامه نگار ارز دیجیتال مستقر در ونزوئلا است. او خود را دیر وارد بازی می‌کند و زمانی که افزایش قیمت در دسامبر 2017 اتفاق افتاد، وارد حوزه رمزنگاری شد. او با داشتن سابقه مهندسی کامپیوتر، زندگی در ونزوئلا، و تحت تاثیر قرار گرفتن تحت تأثیر رونق ارزهای دیجیتال در سطح اجتماعی، دیدگاه متفاوتی را ارائه می‌کند. در مورد موفقیت کریپتو و اینکه چگونه به افراد بدون بانک و محروم کمک می کند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.