حداقل یک اسپایدرمن در فیلم Morbius وجود خواهد داشت!

در حال حاضر جواب به این سوال واقعا امکان‌پذیر نیست، اما حداقل یک چیز به صورت رسمی تایید شده و آن هم حضور شخصیت مرد عنکبوتی در فیلم Morbius خواهد بود. به گفته دنیل اسپینوزا (Daniel Espinosa)، تقریبا در هر جهانی که شخصیت‌های مارولی در آن حضور داشته باشند، همیشه پای یک اسپایدرمن هم در

کد خبر : 181652
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۵
حداقل یک اسپایدرمن در فیلم Morbius وجود خواهد داشت!


در حال حاضر جواب به این سوال واقعا امکان‌پذیر نیست، اما حداقل یک چیز به صورت رسمی تایید شده و آن هم حضور شخصیت مرد عنکبوتی در فیلم Morbius خواهد بود. به گفته دنیل اسپینوزا (Daniel Espinosa)، تقریبا در هر جهانی که شخصیت‌های مارولی در آن حضور داشته باشند، همیشه پای یک اسپایدرمن هم در میان خواهد بود. او مستقیما اشاره کرده است که مرد عنکبوتی در جهان فیلم Morbius حضور دارد و جالب‌تر اینکه اسپینوزا خیلی دقیق نام تونی استارک (Tony Stark) را هم به زبان آورده تا شاید او هم در این جهان سینمایی وجود داشته باشد!

این کارگردان می‌گوید که تقریبا در تمامی جهان‌های مارولی که در کمیک بوک‌ها وجود دارند، همیشه یک شخصیت در همه آن‌ها یکسان است و آن هم مرد یا زن عنکبوتی خواهد بود. به گفته او، ممکن است در جهان‌های مختلف و موازی، تونی استارک شرایط متفاوتی را با نسخه دیگر داشته و اصلا شبیه به نمونه دیگر خود در دنیایی دیگر نباشد، اما اسپایدرمن کاراکتری است که همیشه و تحت هر شرایطی به وجود می‌آید و در دنیای مارولی خود داستانی نسبتا یکسان را دنبال می‌کند.

در حال حاضر، درهای مولتی‌ورس به سمت جهان مارول باز شده و این اصلا عجیب نیست که سونی و استودیو مارول تصمیم بگیرند تا از این فرصت نهایت بهره را ببرند. با این حساب، اینکه اسپایدرمن در فیلم Morbius حاضر شود، هم از نظر داستانی و هم تجاری منطقی است. همچنین اگر به خاطر داشته باشید، حضور مرد عنکبوتی در تریلر دوم فیلم Morbius کاملا واضح با تصویر روی دیوار نشان داده شده بود. روی این عکس عبارت «قاتل» درج شده و به همین خاطر هم بسیاری از افراد او را به مرد عنکبوتی تام هالند ربط می‌دهند، با این حال، لباس این مرد عنکبوتی خیلی با نسخه تام هالند فرق می‌کند و بیشتر شبیه به لباس اسپایدرمن با بازی توبی مگوایر است.

کارگردان فیلم Morbius اظهار کرده که این مرد عنکبوتی اصلا آن نسخه‌ای که فکرش را می‌کنیم نیست، اما درباره اینکه دقیقا کدام‌یک از مردان عنکبوتی شناخته شده در این اثر حاضر می‌شوند، هیچ چیز گفته نشده است. آیا یک مرد عنکبوتی جدید قرار است تا به جهان مارول اضافه شود؟ باید صبر کنیم تا ببینیم.

در نظر داشته باشید که اندرو گارفیلد در حال حاضر بهترین گزینه برای ایفای نقش اسپایدرمن در فیلم Morbius است، چراکه داستان زندگی او طبق آنچه که در No Way Home گفته شد، بعد از مرگ گوئن استیسی (Gwen Stacy) کاملا تاریک شده و حتی لقب قاتل می‌تواند کاملا برازنده او باشد! چراکه خود این شخصیت گفته بود که از جایی به بعد، دیگر جلوی مشت زدن خودش را نگرفته و همین مورد می‌توان منجر به قتل شده باشد. همچنین دقت کنید که در تریلر دوم، لوگو برج آزکورپ کاملا مشابه با نسخه دیده شده در سری فیلم‌های The Amazing Spider-Man بود!



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.