پیش‌بینی‌های Dow، S&P 500، Nasdaq 100: پشتیبانی تا پایان افزایش می‌یابد

Dow، S&P 500، Nasdaq 100 Talking Points: سهام ایالات متحده با حرکت بزرگی که پس از افزایش نرخ بهره در چهارشنبه FOMC نشان داد، به رشدهای قوی برای این هفته ادامه دادند. همانطور که برای شروع هفته نگاه شدحمایت عمده ای در بازار سهام ایالات متحده وجود دارد و این مناطق در نزدک 100 و

کد خبر : 180847
تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۹:۱۴
پیش‌بینی‌های Dow، S&P 500، Nasdaq 100: پشتیبانی تا پایان افزایش می‌یابد


Dow، S&P 500، Nasdaq 100 Talking Points:

  • سهام ایالات متحده با حرکت بزرگی که پس از افزایش نرخ بهره در چهارشنبه FOMC نشان داد، به رشدهای قوی برای این هفته ادامه دادند.
  • همانطور که برای شروع هفته نگاه شدحمایت عمده ای در بازار سهام ایالات متحده وجود دارد و این مناطق در نزدک 100 و داو جونز منجر به جهش قوی در این هفته شدند.
  • در حالی که افزایش نرخ‌ها بی‌سابقه نیست، این پیش‌بینی‌ها و انتظارات تورمی هستند که پیامدهایی را برای اقدامات آتی قیمت به همراه دارند.
  • محرک های چینی در این هفته به شکل گسترده ای آنلاین شدند و به پیشبرد ADR های چینی فهرست شده در صرافی های ایالات متحده کمک کردند. در حالی که معکوس ها را به هانگ سنگ می آورد و سهام فناوری سرزمین اصلی
  • تجزیه و تحلیل موجود در مقاله متکی است اقدام قیمت و تشکیلات نمودار. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد عملکرد قیمت یا الگوهای نمودار، ما را بررسی کنید آموزش DailyFX بخش.

هفته بزرگی برای سهام بود، زیرا خریداران در بعدازظهر چهارشنبه، بلافاصله بعد از آن، به شدت ظاهر شدند فدرال رزرو افزایش نرخ برای اولین بار از سال 2018. در حالی که فدرال رزرو سیاست سخت گیرانه ای را اتخاذ کرد و نسبت به افزایش‌های بیشتر در سال جاری هشدار داد، حرکت اولیه ضعف پس از انتشار بیانیه کاملاً معکوس شد و قیمت‌های سهام تا روز پنجشنبه و معاملات اوایل جمعه به روند صعودی خود ادامه دادند.

همراه با این معکوس، کمکی از سوی بازارهای بین المللی بود: قبل از چهارشنبه، سهام فناوری چین در حال سقوط آزاد بودند و در ایالت ها، نگرانی در مورد سهام چینی موجود در بورس های آمریکا وجود داشت. اما، همانطور که توسط برندان فاگان خودمان در روز چهارشنبه پوشش داده شد یک حرکت محرک از چین تعهد به حمایت از بازارهای سرمایه و بخش شکست خورده املاک به معکوس کردن کاهش هانگ سنگ کمک کرد. و تا اینجا کمک کرده است، زیرا شاخص Hang Seng کمی کمتر از 20٪ از پایین ترین سطح است.

همچنین یکی از مهم ترین گزینه های جادوگری سه گانه است که امروز منقضی می شود. از اواخر، تمایلی برای نشان دادن نوسانات به صورت نزولی وجود دارد حدود سومین جمعه ماه، زمانی که تعداد زیادی از گزینه ها منقضی می شوند. آیا این می تواند مانعی برای عملکرد بازار باشد زیرا معامله گران به دنبال حفظ موقعیت ها قبل از بسته شدن امروز هستند؟ و شاید مهمتر از آن، آیا این امر می تواند منجر به شروع برخی نوسانات در هفته آینده شود؟

S&P 500

S&P 500 6.71% از پایین ترین سطح این هفته است که بخش عمده ای از این حرکت پس از تصمیم گیری نرخ FOMC نشان داده شده است. نکته مهم فنی حتی برای شاخص در این هفته، درخواست مجدد خط روند نزولی بود که اوج‌های نوسان ژانویه و فوریه را به هم متصل می‌کرد.

از زمان نوشتن این مقاله، هنوز مقداری مقاومت در برابر 4400 وجود دارد سطح روانی، اما پس از عطف اولیه، حمایت بالاتر و پایین نیز وجود دارد، که در را برای پتانسیل شکست صعودی قبل از بسته شدن هفتگی باز می گذارد.

فراتر از 4400، پتانسیل مقاومت در حدود 4428 وجود دارد و به دنبال آن 4462-4477 قرار دارد، که مورد دوم نقطه فعلی میانگین متحرک 200 روزه است.

برای ساختار پشتیبانی، هم پیش‌بینی خط روند و هم نوسان قبلی 4377 کار می‌کردند، اما برای اینکه فروشندگان هیجان‌زده شوند، احتمالاً می‌خواهند شکافی به پایین‌تر از 4354 ببینند، پس از آن 4325 و 4292 وارد تصویر می‌شوند.

نمودار قیمت چهار ساعته S&P 500

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; S&P 500 در Tradingview

نزدک 100

Nasdaq 100 نسبت به پایین ترین سطح این هفته که در منطقه کلیدی حمایتی که در سطح روانشناختی 13k قرار دارد، 9.71 درصد افزایش یافته است. من روز دوشنبه به این منطقه نگاه کردم و ثابت شد که یک نقطه حمایت قوی است از آنجایی که خریداران این هفته حرکت گسترده ای را آغاز کردند.

اما، با توجه به نفوذ در منطقه پشتیبانی و کمی پایین تر، این موضوع نزولی ممکن است هنوز کاملاً مرده نباشد زیرا آزمایش مکرر این منطقه می تواند حتی عمیق تر شود و حتی ممکن است باعث شکست شود. اما، فعلاً این چیزی نیست که در قیمت‌ها نشان داده می‌شود، زیرا خریداران برای Nasdaq 100 قیمت پیشنهادی دارند و این باعث شکسته شدن سطح کلیدی در حدود 14059 شده است.

نقطه اصلی مقاومت بعدی یک نقطه بزرگ است و حدود 14375 است. درست بالاتر از آن یک سطح فیبوناچی دیگر در 14500 است و بالاتر از آن یک نوسان قبلی در 14669 رسم شده است.

برای پشتیبانی، 13900 مورد علاقه باقی می‌ماند، پس از آن 13706 به بازی بازمی‌گردند و پس از آن نوسانی در 13487 مشاهده می‌شود.

نمودار قیمت چهار ساعته نزدک 100

نمودار قیمت چهار ساعته نزدک 100

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; نزدک 100 در Tradingview

داو جونز

جهش داو از پایین تر از S&P نزدک 100 بوده است، اما همانطور که در روز دوشنبه بررسی شد، فروش در داو به اندازه هیچ یک از این دو شاخص تهدید کننده به نظر نمی رسد. داو در ماه فوریه و اوایل ماه مه توانسته بود جایگاه 32500 را در نمودار حفظ کند. این منطقه حتی در این هفته وارد عمل نشد زیرا خریداران زودتر از موعد رشد کردند و پس از افزایش قیمت FOMC، در نهایت باعث ایجاد یک بالاترین قیمت جدید در ماه مارس شد.

در این مرحله، از زمانی که دیروز حرکت روبه‌رو شد، دامنه کوتاه‌مدتی در حال توسعه است و حمایت حدود ۱۴.۴ درصدی از حرکت همه‌گیر در شاخص را نشان می‌دهد.

برای مقاومت، 34472 و 34694 هر دو جلوتر از سطح روانی 35k قرار گرفتند. برای پتانسیل پشتیبانی، اصلاح فیبوناچی در 34,133، پایین ترین سطح خود را در کوتاه مدت نگه می دارد و یک نقطه بالقوه دیگر در حدود 33,824 وجود دارد. منطقه حمایت بزرگتر در زیر مقاومت هفته گذشته قرار دارد که از حدود 33,532 تا 33,613 ترسیم شده است.

نمودار قیمت چهار ساعته داوجونز

نمودار قیمت چهار ساعته داوجونز

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; داو جونز در Tradingview

— نوشته شده توسط جیمز استنلی، استراتژیست ارشد برای DailyFX.com

تماس بگیرید و دنبال کنید جیمز در توییتر: @JStanleyFX





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.