چشم انداز قیمت طلا (XAUUSD) در کوتاه مدت محدود به نظر می رسد

قیمت طلا (XAU/USD)، نمودار، و تجزیه و تحلیل طلا تا آخر هفته همچنان بی ثبات است. طلا کمتر از میانگین متحرک ساده 20 روزه است. بحران جاری در اوکراین همچنان به نوسانات در بازار طلا با 14 روز ادامه می دهد میانگین محدوده واقعی شاخصی که در بالاترین حد قرار دارد آخرین بار 18 ماه

کد خبر : 180467
تاریخ انتشار : جمعه ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۰
چشم انداز قیمت طلا (XAUUSD) در کوتاه مدت محدود به نظر می رسد


قیمت طلا (XAU/USD)، نمودار، و تجزیه و تحلیل

  • طلا تا آخر هفته همچنان بی ثبات است.
  • طلا کمتر از میانگین متحرک ساده 20 روزه است.

بحران جاری در اوکراین همچنان به نوسانات در بازار طلا با 14 روز ادامه می دهد میانگین محدوده واقعی شاخصی که در بالاترین حد قرار دارد آخرین بار 18 ماه پیش مشاهده شده است. گفتگوها بین روسیه و اوکراین ادامه دارد، اما با وجود نقاط مشترک کمی که تاکنون دیده شده است، نوسانات در آینده نزدیک بالا خواهد ماند و قیمت طلا را در برابر نوسانات شدید بیشتر آسیب پذیر خواهد کرد. معامله گران باید قبل از ورود به هر معامله، سطوح نوسان را در نظر بگیرند، به خصوص معامله گران کوتاه مدت که آخر هفته در راه است.

یکی دیگر از شاخص های فنی اکنون در حال بازی با طلا است که ظاهراً برای اولین بار در پنج هفته زیر میانگین متحرک ساده 20 روزه گیر کرده است. طلا دیروز 20-dsma را در حدود 1950 دلار در هر اونس آزمایش کرد و رد کرد. و به نظر می رسد در جلسه امروز به عنوان سقف کوتاه مدت قیمت باقی بماند.

نحوه استفاده از میانگین متحرک

با نگاهی بیشتر به آینده، نمودار نشان می‌دهد که طلا احتمالاً در تلاش برای به دست آوردن مجدد رکورد اخیر در 2070 دلار در هر اونس است. فروش اخیر 200 دلاری تنها تا حدی بازنگری شده است و به نظر می رسد که در یک حرکت نزولی عمیق تر در بازار، یک عقب نشینی گاو نر جزئی به نظر می رسد. با منع هر گونه تنش بین روسیه و اوکراین، 1960 دلار در هر اونس به 1966 دلار در هر اونس خواهد رسید. منطقه ساخته شده از دو نوسان اوج در نوامبر 2020 و ژانویه 2021 باید به عنوان منطقه مقاومت بعدی در صورت شکست 20-dsma عمل کند.

نمودار قیمت روزانه طلا – 18 مارس 2022

داده‌های معامله‌گران خرده‌فروشی نشان می‌دهد که ۷۵.۷۲ درصد از معامله‌گران دارای لانگ خالص هستند و نسبت معامله‌گران لانگ به کوتاه ۳.۱۲ به ۱ است. تعداد معامله گران نت لانگ نسبت به روز گذشته 0.17 درصد کاهش و نسبت به هفته گذشته 4.58 درصد افزایش داشته است، در حالی که تعداد معامله گران نت شورت نسبت به روز گذشته 8.37 درصد و نسبت به هفته گذشته 11.78 درصد کاهش داشته است.

ما معمولاً دیدگاه مخالفی نسبت به احساسات جمعیت داریم، و این واقعیت که معامله‌گران خالص هستند نشان می‌دهد که قیمت طلا ممکن است به کاهش خود ادامه دهد. موقعیت یابی نسبت به دیروز دارای طول خالص کمتر است، اما نسبت به هفته گذشته دارای طول خالص تر است. ترکیب احساسات فعلی و تغییرات اخیر به ما چیزهای بیشتری می دهد سوگیری ترکیبی معاملات طلا

چی هستند دیدگاه شماس بر طلا – صعودی یا نزولی؟؟ شما می توانید از طریق فرم انتهای این مقاله به ما اطلاع دهید یا می توانید از طریق توییتر با نویسنده تماس بگیرید @nickcawley1.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.