کیف پول کوین بیس پشتیبانی از اکوسیستم سولانا را معرفی می کند | توسط Coinbase | مارس، 2022

افزونه مرورگر Coinbase Wallet اکنون از ارسال، دریافت و ذخیره توکن های Solana و SPL پشتیبانی می کند. توسط آدام زادیکوف، مدیر ارشد محصول کاربرپسندتر کردن وب 3 به معنای راه های بیشتر برای تعامل و ارتباط با dapp ها در طیف گسترده ای از بلاک چین ها و شبکه ها است. امروز، مرحله اولیه

کد خبر : 180173
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۲
کیف پول کوین بیس پشتیبانی از اکوسیستم سولانا را معرفی می کند |  توسط Coinbase |  مارس، 2022


افزونه مرورگر Coinbase Wallet اکنون از ارسال، دریافت و ذخیره توکن های Solana و SPL پشتیبانی می کند.

توسط آدام زادیکوف، مدیر ارشد محصول

کاربرپسندتر کردن وب 3 به معنای راه های بیشتر برای تعامل و ارتباط با dapp ها در طیف گسترده ای از بلاک چین ها و شبکه ها است. امروز، مرحله اولیه حمایت از سولانا را معرفی می کنیم. کاربران اکنون می‌توانند توکن‌های Solana (SOL) و Solana (SPL) خود را در کنار توکن‌های خود که در تمام شبکه‌های پشتیبانی شده افزونه Coinbase Wallet از جمله اتریوم، آوالانچ، پلیگون، زنجیره BNB و بسیاری دیگر نگهداری می‌شوند، مدیریت کنند. این به کاربران اجازه می دهد تا بدون نیاز به مدیریت کیف پول های متعدد، تعداد بیشتری از وب 3 را باز کنند.

در طول سال گذشته، افزایش علاقه به وب 3 و برنامه های غیرمتمرکز، از جمله NFT ها و امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) وجود داشته است. یکی از شبکه های بلاک چین که استفاده از آن افزایش یافته است، سولانا است که جامعه ای پر جنب و جوش از توسعه دهندگان و کاربران در طول مسیر ایجاد کرده است.

به‌روزرسانی امروز پیگیری همه رمزنگاری‌های خود را در طیف گسترده‌ای از شبکه‌های پشتیبانی‌شده، بدون نیاز به مدیریت چند برنامه کیف پول، آسان‌تر می‌کند. با این حال، این راه‌اندازی تازه آغاز راه است – کیف پول کوین بیس قصد دارد با اکوسیستم سولانا ادغام شود، از جمله امکان اتصال کاربران به برنامه‌های سولانا، و امکان مشاهده و مدیریت NFT‌های Solana خود مستقیماً در برنامه افزودنی کیف پول کوین بیس.

در طول سال گذشته، افزایش علاقه و استفاده از شبکه های بلاک چین وجود داشته است. در حالی که این منجر به پروژه‌ها، اکوسیستم‌ها و جوامع جدید و هیجان‌انگیز شده است، اما مشکلات مقیاس‌پذیری را نیز آشکار کرده است که این پتانسیل را دارد که کاربران را با هزینه‌های بالای شبکه (یا “گاز”) و زمان پردازش تراکنش طولانی مواجه کند.

بسیاری از کاربران به دنبال شبکه هایی هستند که از نظر مقیاس بهینه شده باشند و تراکنش های کم هزینه و زمان تراکنش های سریع را ارائه دهند. یکی از سریع‌ترین بلاک‌چین‌هایی که در سال گذشته رشد کرده، Solana بوده است که اکنون بیش از 7.35 میلیارد دلار ارزش کل قفل شده (TLV) دارد و بیش از 1400 پروژه راه‌اندازی شده است که شامل DeFi، NFT و web3 می‌شود. این خانه تعدادی از پروژه های معروف NFT از جمله مجموعه Degenerate Apes، و پروتکل های DeFi از جمله تبادل غیرمتمرکز، Serum است.

تا کنون، کاربرانی که می‌خواستند اکوسیستم Solana را کاوش کنند یا توکن‌های SOL و SPL را نگه دارند، مجبور بودند یک کیف پول رمزنگاری دیگر ایجاد کنند، یک برنامه اضافی یا افزونه مرورگر را مدیریت کنند و دارایی‌های خود را در سطوح مختلف پیگیری کنند. از امروز، کاربران افزونه کیف پول کوین‌بیس می‌توانند سولانا (SOL) و تمام توکن‌های SPL آن را در کنار تمام دارایی‌های سازگار با EVM خود، از جمله توکن‌هایی که در اتریوم، آوالانچ، پلیگون، زنجیره BNB و بسیاری موارد دیگر نگهداری می‌شوند، ذخیره، ارسال و دریافت کنند.

اگر از قبل یک کیف پول Solana، مانند Phantom یا Solflare دارید، به سرعت و آسانی کیف پول Solana خود را به کیف پول Coinbase وارد کنید. تنها چیزی که نیاز دارید آخرین افزونه دسکتاپ کیف پول کوین بیس و عبارت بازیابی کیف پول Solana شما است. برای اطلاعات بیشتر می توانید دستورالعمل های گام به گام ما را در راهنمای افزونه Wallet بخوانید.

اگر قبلاً کیف پول Solana ندارید، افزونه Coinbase Wallet به طور خودکار برای شما یک کیف پول ایجاد می کند. و با Coinbase Pay که اخیراً راه‌اندازی شده است، افزودن SOL به برنامه افزودنی کیف پول کوین‌بیس راحت‌تر از همیشه است – می‌توانید با خیال راحت و ایمن SOL را که قبلاً در حساب Coinbase خود دارید به کیف پول Coinbase خود منتقل کنید یا SOL را با استفاده از روش‌های پرداخت ذخیره شده خود خریداری کنید.

انتشار امروز، توکن‌های SOL و SPL را در افزونه مرورگر در دسترس قرار می‌دهد. این بدان معناست که اگر از کیف پول کوین بیس هم در موبایل و هم در دسکتاپ استفاده می‌کنید، فقط هنگام استفاده از افزونه کیف پول کوین بیس، توکن‌های SOL و SPL را که در کیف پول شما هستند، مشاهده خواهید کرد. شما نمی توانید آنها را در برنامه تلفن همراه Coinbase Wallet ببینید، اما توکن های شما به طور ایمن در کیف پول شما ذخیره می شوند.

چگونه یک کیف پول موجود مبتنی بر Solana را به کیف پول کوین بیس وارد کنیم

ما می‌خواهیم میلیون‌ها نفر را توانمند کنیم تا به‌طور یکپارچه در دنیای هیجان‌انگیز dapps و اکوسیستم کریپتو بزرگ‌تر شرکت کنند. سولانا با کارمزدهای پایین و زمان‌های سریع تراکنش، دنیای ارزهای دیجیتال را برای افراد بیشتری در دسترس قرار می‌دهد و مقدمه‌ای عالی برای web3 است.

راه اندازی امروز تنها آغازی است برای گرد هم آمدن کیف پول کوین بیس و اکوسیستم سولانا. در ماه‌های آینده، پشتیبانی از NFT‌های Solana و توانایی شما برای اتصال کیف پول خود به سولانا dapp‌ها برای تعامل با هر چیزی که اکوسیستم Solana ارائه می‌دهد اضافه خواهیم کرد.

با دانلود رایگان افزونه مرورگر Coinbase Wallet از فروشگاه وب کروم، می توانید آخرین پیشرفت ها را برای خود تجربه کنید. حتما ما را در توییتر دنبال کنید @CoinbaseWallet برای آخرین اخبار مرتبط با کیف پول و اطلاعیه های محصول.

اطلاعات فقط برای مقاصد اطلاعاتی ارائه شده است و مشاوره سرمایه گذاری نیست. این یک توصیه برای خرید یا فروش یک دارایی دیجیتال خاص نیست. کیف پول کوین بیس یک کیف پول شخصی است که خدمات نرم افزاری مشمول کیف پول کوین بیس را ارائه می دهد شرایط استفاده از خدمات و سیاست حفظ حریم خصوصی. کیف پول کوین بیس است متمایز از Coinbase.com، و کلیدهای خصوصی کیف پول Coinbase مستقیماً توسط کاربر ذخیره می شود و نه توسط Coinbase. ممکن است هزینه ها اعمال شود. برای استفاده از کیف پول کوین بیس نیازی به حساب Coinbase.com ندارید.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.