مدیران عامل اینتل و میکرون در جلسه استماع سنای ایالات متحده درباره ساخت تراشه شهادت خواهند داد

مدیر اجرایی کامیون‌ساز Paccar Inc نیز در این جلسه شهادت خواهد داد که به آسیب‌پذیری‌ها در زنجیره‌های تامین نیمه‌رساناها و ارتباط این بخش با رقابت‌پذیری آمریکا می‌پردازد. ماریا کانتول، رئیس کمیته بازرگانی سنا، جلسه استماع https://www.commerce.senate.gov/2022/3/developing-next-generation-technology-for-innovation را در روز چهارشنبه اعلام کرد. رویترز پیشتر این جلسه برنامه ریزی شده را گزارش کرده بود. جینا ریموندو،

کد خبر : 179854
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۳:۳۶
مدیران عامل اینتل و میکرون در جلسه استماع سنای ایالات متحده درباره ساخت تراشه شهادت خواهند داد


مدیر اجرایی کامیون‌ساز Paccar Inc نیز در این جلسه شهادت خواهد داد که به آسیب‌پذیری‌ها در زنجیره‌های تامین نیمه‌رساناها و ارتباط این بخش با رقابت‌پذیری آمریکا می‌پردازد.

ماریا کانتول، رئیس کمیته بازرگانی سنا، جلسه استماع https://www.commerce.senate.gov/2022/3/developing-next-generation-technology-for-innovation را در روز چهارشنبه اعلام کرد. رویترز پیشتر این جلسه برنامه ریزی شده را گزارش کرده بود.

جینا ریموندو، وزیر بازرگانی می گوید، دو دهه پیش، ایالات متحده نزدیک به 40 درصد از کل تراشه ها را تولید می کرد و امروز تنها 12 درصد از تولید جهانی را به خود اختصاص می دهد.

هفته گذشته، رئیس جمهور جو بایدن با مدیران تراشه سازان از جمله Samsung Electronics Co Ltd، Micron Technology Inc و سایر شرکت ها به عنوان بخشی از تلاش برای فشار دادن کنگره ایالات متحده برای تامین مالی یارانه به سازندگان تراشه برای کاهش بحران نیمه هادی ملاقات کرد.

سنا در ژوئن و مجلس نمایندگان در فوریه 52 میلیارد دلار یارانه را در لوایح جداگانه تصویب کردند. بایدن هفته گذشته گفت: «هر چه سریع‌تر آن را روی میز من بیاورید».

این لوایح رویکردهای متفاوتی برای پرداختن به رقابت ایالات متحده با چین در طیف وسیعی از موضوعات و همچنین در مورد تجارت و برخی مقررات آب و هوایی دارند.

کمبود مداوم تراشه در سراسر صنعت، تولید در صنایع خودروسازی و الکترونیک را مختل کرده است و برخی از شرکت ها را مجبور به کاهش تولید کرده است.

کانتول گفت که اقدام فوری است و اشاره کرد که کمبود تراشه برای صنعت خودروسازی جهانی 210 میلیارد دلار در سال 2021 ضرر برآورد و تولید 7.7 میلیون خودرو را از دست داد.

او گفت: “ساخت یک کارخانه ریخته گری نیمه هادی در آسیا 30 تا 50 درصد ارزان تر از ایالات متحده است، بیشتر به دلیل سرمایه گذاری دولت خارجی… ما نمی توانیم صبر کنیم.”

اینتل گفت که از این فرصت برای “حمایت از اهمیت سرمایه گذاری در رهبری نیمه هادی آمریکا” خوشحال است.

در ماه ژانویه، اینتل اعلام کرد که تا 100 میلیارد دلار برای ساخت بزرگترین مجتمع تولید تراشه جهان در اوهایو سرمایه گذاری خواهد کرد.

Micron در ماه اکتبر اعلام کرد که قصد دارد 150 میلیارد دلار در دهه آینده در سطح جهانی برای ساخت و تحقیق و توسعه تراشه های حافظه پیشرو هزینه کند. میکرون گفت که تامین مالی از کنگره “در را به روی سرمایه گذاری های صنعتی جدید باز می کند.”

SEMI، یک انجمن صنعتی، در نامه‌ای https://www.semi.org/sites/semi.org/files/2022-03/SEMI_House_FABS_Act_Support_Letter_Mar_16.pdf به کنگره گفت که تامین مالی تراشه‌ها «برای ایجاد انگیزه‌ای اساسی برای سرمایه‌گذاری‌ها حیاتی است. در طراحی داخلی و تاسیسات ساخت نیمه هادی ها و تجهیزات نیمه هادی.

منتقدانی مانند سناتور برنی سندرز این سوال را مطرح می کنند که چرا کنگره به یک صنعت بزرگ سودآور یارانه می دهد.

(گزارش توسط دیوید شپردسون، ویرایش توسط دیوید گرگوریو و ریچارد پولین)



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.