بندر برتر ایالات متحده رکورد واردات را به ثبت رساند و به خطر ابتلا به کووید به چین توجه کرد

جین سروکا، مدیر اجرایی بندر لس‌آنجلس، در تماسی با رسانه‌ها گفت: «در هفته‌های آینده، ما انتظار داریم که شاهد افزایش کشتی‌هایی باشیم که به‌عنوان خرده‌فروش‌ها تلاش زیادی برای پر کردن قفسه‌ها دارند.» سروکا گفت: “ما همچنین رویدادهای چین را با موج دیگری از COVID-19 که در شهرهای بزرگ و مشاغل گسترش می یابد، از نزدیک

کد خبر : 179813
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱:۲۱
بندر برتر ایالات متحده رکورد واردات را به ثبت رساند و به خطر ابتلا به کووید به چین توجه کرد


جین سروکا، مدیر اجرایی بندر لس‌آنجلس، در تماسی با رسانه‌ها گفت: «در هفته‌های آینده، ما انتظار داریم که شاهد افزایش کشتی‌هایی باشیم که به‌عنوان خرده‌فروش‌ها تلاش زیادی برای پر کردن قفسه‌ها دارند.»

سروکا گفت: “ما همچنین رویدادهای چین را با موج دیگری از COVID-19 که در شهرهای بزرگ و مشاغل گسترش می یابد، از نزدیک تماشا می کنیم.”

بندر لس آنجلس و بندر لانگ بیچ مجاور آن بیش از هر دروازه اقیانوسی دیگر ایالات متحده واردات از چین را انجام می دهند. آنها رکورد جدیدی را برای واردات در فوریه به ثبت رساندند و مجموعاً 814408 واحد معادل 20 فوتی (TEU) را اداره کردند – 3.5 درصد بیشتر از سال قبل.

سروکا گفت، چهل و چهار کشتی در حال حاضر محموله خود را به مجتمع بندری کالیفرنیای جنوبی می‌رسانند، در مقابل 30 کشتی که معمولاً در این زمان از سال مشاهده می‌شوند.

در همین حال، چین میلیون‌ها نفر را در تلاش برای جلوگیری از گسترش نوع بسیار مسری Omicron در قرنطینه قرار داده است. این اقدام در حال حاضر بر کارخانه‌هایی که همه چیز را از اسکوترهای برقی گرفته تا آیفون‌های اپل می‌سازند، تأثیر می‌گذارد.

چین برخی از سخت‌ترین اقدامات را در قطب‌های تولیدی کلیدی شنژن، دونگوان و چانگ‌چون و همچنین مرکز مالی شانگهای – محل شلوغ‌ترین بندر کانتینری جهان – اعمال کرده است.

بسیاری از لوازم الکترونیکی کوچک و با ارزش از شنزن با هواپیما وارد ایالات متحده می شوند. اریک اوک، تحلیلگر زنجیره تامین در شرکت اطلاعات تجاری Panjiva در S&P Global Market Intelligence، گفت: اقلام ارزان قیمت یا حجیم با کشتی جابه‌جا می‌شوند، از جمله اسباب‌بازی‌های Mattel، مبلمان و سایر کالاهای خانگی فروخته‌شده توسط گروه خرده‌فروشی QVC، مالک QVC، و ماشین‌های ظرفشویی سامسونگ الکترونیکس. Mattel، Qurate و Samsung بلافاصله به درخواست‌ها برای اظهار نظر پاسخ ندادند.

در حالی که بنادر اصلی هوایی و دریایی در شنژن و شانگهای به فعالیت خود ادامه می‌دهند، مردم محلی گزارش می‌دهند که کامیون‌ها به دلیل محدودیت‌های جاده‌ای و آزمایشی تاخیر دارند و برخی از انبارهای شنزن دیگر تحویل را نمی‌پذیرند.

فیل لوی، اقتصاددان ارشد شرکت حمل و نقل Flexport، گفت: زنجیره تامین به همه پیوندها بستگی دارد که با هم کار می کنند. لوی گفت: «اگر کامیون‌داران ندارید و انبار ندارید، (می‌توانید) وسایل را جابه‌جا کنید، اما با چیزهای جدید مشکل خواهید داشت.

(گزارش توسط لیزا بارتلین در لس آنجلس)



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.