سخنرانی های فدرال رزرو، به روز رسانی انتظارات نرخ بهره. پیش نمایش جلسه مارس فدرال رزرو

بررسی اجمالی نظارت بانک مرکزی: بازارهای نرخ مطمئن هستند که فدرال رزرو این هفته نرخ بهره را افزایش خواهد داد. انتظارات برای افزایش 50 واحدی نرخ بهره از زمان حمله روسیه به اوکراین به میزان قابل توجهی کاهش یافته است. شرایط مالی در سخت ترین سطح خود از اواخر سال 2011 قرار دارد، که ممکن

کد خبر : 179294
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۲
سخنرانی های فدرال رزرو، به روز رسانی انتظارات نرخ بهره.  پیش نمایش جلسه مارس فدرال رزرو


بررسی اجمالی نظارت بانک مرکزی:

  • بازارهای نرخ مطمئن هستند که فدرال رزرو این هفته نرخ بهره را افزایش خواهد داد.
  • انتظارات برای افزایش 50 واحدی نرخ بهره از زمان حمله روسیه به اوکراین به میزان قابل توجهی کاهش یافته است.
  • شرایط مالی در سخت ترین سطح خود از اواخر سال 2011 قرار دارد، که ممکن است به FOMC دلیلی برای اتخاذ لحن “نرم شاهین” بدهد.

نشست فدرال رزرو در روز چهارشنبه

در این نسخه از دیده بان بانک مرکزی، ما بررسی نظرات و سخنرانی‌های سیاست‌گذاران مختلف فدرال رزرو قبل از پنجره خاموشی ارتباطات در اطراف نشست مارس فدرال رزرو. علیرغم تهاجم روسیه به اوکراین، لحن جنگ طلبانه در میان بیشتر سیاست گذاران ادامه داشت، حتی اگر صحبت ها در مورد افزایش 50 واحدی نرخ بهره کاهش یافته باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بانک های مرکزی به آدرس زیر مراجعه کنید تقویم انتشار بانک مرکزی DailyFX.

25 bps یا 50 bps در ماه مارس؟

سیاستگذاران فدرال رزرو در ماه منتهی به نشست مارس فدرال رزرو، لحن تندروانه ای اتخاذ کرده اند و چندین مقام از تمایل خود برای افزایش 50 واحدی نرخ بهره برای شروع چرخه افزایش نرخ بهره یاد کرده اند. با این حال، پس از آغاز تهاجم روسیه به اوکراین، شکاف آشکاری در این تفسیر وجود دارد، و چندین سیاستگذار به پیامدهای منفی برای رشد ایالات متحده اشاره کردند، که ممکن است رویکرد سنجیده‌تری را در ماه‌های آینده تضمین کند. با این حال یک چیز واضح است: افزایش نرخ ها به طور نسبتاً ثابتی در چند ماه آینده اتفاق می افتد.

18 فوریه – برینارد (فرماندار فدرال رزرو) از احتمال آغاز دور دوم ترازنامه صحبت کرد و پیشنهاد کرد wامروز بهبودی بسیار قوی تر و سریعتر از سیکل گذشته داشته باشیدمناسب است که این دور دوم در چند جلسه آینده آغاز شود.

21 فوریه – بومن (فرماندار فدرال رزرو) پیشنهاد کرد که در صورت ادامه افزایش نرخ تورم در ماه های آینده، یک افزایش 50 واحدی در ثانیه ممکن است مناسب باشد.

22 فوریه – بوستیک (رئیس جمهور آتلانتا) گفت که سیاست فدرال رزرو به گونه ای است که گویی یک وضعیت اضطراری در جریان است، که وجود ندارد، و بنابراین زمان آن فرا رسیده است که “حرکتاز موقعیت اضطراری خارج شوید.»

23 فوریه – دالی (رئیس جمهور سانفرانسیسکو) این را گفت منتورم بسیار بالاست و فشارهای تورمی شروع شده استبه خارج از بخش هایی که مستقیماً تحت تأثیر اختلالات مربوط به بیماری همه گیر هستند، گسترش یافته است. همینطور، «زمان آن رسیده که از چیزهای خارق العاده دور شویمحمایتی که فدرال رزرو در طول همه گیری وسیاست‌های پولی را با چالش‌های امروزی منطبق کنید.»

24 فوریه – مستر (رئیس جمهور کلیولند) هشدار داد که تهاجم روسیه به اوکراین می تواند برای اقتصاد ایالات متحده مشکل ایجاد کند و اینکه «چشم انداز اقتصادی میان مدت در ایالات متحده نیز چنین خواهد بودتوجه در تعیین سرعت مناسب برایمحل اقامت را حذف کنید.» با این اوصاف، ببا ایجاد یک چرخش غیرمنتظره در اقتصاد، من معتقدم که مناسب است نرخ وجوه را در ماه مارس افزایش دهیم و در ماه‌های آینده افزایش بیشتری داشته باشیم.

والر (فرماندار فدرال رزرو) گفت که از افزایش 25 واحدی نرخ بهره در ماه مارس و حتی اگر 50 واحد بر ثانیه نرخ بهره را افزایش دهد، حمایت می کند، اما وضعیت در اوکراین مستلزم نظارت دقیق است.

25 فوریه – بولارد (رئیس جمهور سنت لوئیس) خاطرنشان کرد که معتقد است «منبه زودی برای بالا بردن هدف مناسب خواهد بودمحدوده نرخ وجوه فدرال، و تأثیر تهاجم روسیه به اوکراین بر اقتصاد ایالات متحده را کم اهمیت جلوه داد.

28 فوریه – بوستیچ خاطرنشان کرد که طرفدار افزایش 25 واحدی نرخ بهره در ماه مارس بود، اما اگر “تغییر ماه به ماه در تورم… همچنان در سطوح بالا ادامه یابد، افزایش نرخ بهره را 50 واحد در ثانیه رد نمی کند.”

1 مارس – مستر نسبت به حمله روسیه به اوکراین هشدار داد “پیامدهایی برای چشم انداز اقتصادی دارد – افزایش ریسک افزایشی به تورم، حتی اگر خطر کاهشی را برای پیش بینی رشد ایجاد کند.”

مارس 2 – کتاب بژ فدرال رزرو اشاره می کند که اقتصاد ایالات متحده “از اواسط ژانویه با سرعتی متوسط ​​تا متوسط ​​گسترش یافته است”، اما در صورت افزایش فشارهای تورمی در برابر کاهش آسیب پذیر است.

پاول (رئیس فدرال رزرو) تایید کرد که افزایش نرخ بهره 25 واحدی در ماه مارس در راه است، اما همچنین تیدر صورتی که تورم بالاتر از آن باشد یا به طور مداوم بالاتر از آن باشد، در آن صورت ما آماده خواهیم بود تا با افزایش نرخ وجوه فدرال به میزان بیش از 25 واحد در یک جلسه یا جلسات، با شدت بیشتری حرکت کنیم.

3 مارس – پاول در شهادت کمیته بانکی سنا، حمایت خود از افزایش نرخ بهره را 25 واحد در ثانیه تکرار کرد.

4 مارس – ایوانز (رئیس جمهور شیکاگو) اشاره کرد که از هفت افزایش 25 بیتی بر ثانیه در سال 2022 حمایت می کند و گفت: منما قرار بود در هر جلسه 25 امتیاز پایه انجام دهیم که ممکن استبیشتر از چیزی باشد که فکر می کنم ضروری است، اما اگر آن را در هر کدام انجام دهیمدر جلسه، سال را با 1.75 درصد به پایان خواهیم رساند2 درصد.”

{{خبرنامه}

اولین افزایش نرخ

به طور موثر مشخص شده است که فدرال رزرو در نشست این هفته خود، نرخ بهره را 25 واحد بر ثانیه افزایش خواهد داد. ما می‌توانیم با بررسی تفاوت هزینه‌های استقراض برای بانک‌های تجاری در یک افق زمانی خاص در آینده، اندازه‌گیری کنیم که آیا افزایش نرخ فدرال رزرو با استفاده از قراردادهای یورو دلاری قیمت‌گذاری می‌شود یا خیر. نمودار 1 زیر تفاوت در هزینه‌های استقراض – اسپرد – را برای قراردادهای مارس 2022 و دسامبر 2023 نشان می‌دهد تا اندازه‌گیری شود که نرخ‌های بهره تا دسامبر 2023 در کجا قرار دارند.

گسترش قراردادهای آتی یورو دلار (مارس 2022 تا دسامبر 2023) [BLUE]، پروانه ایالات متحده 2s5s10s [ORANGE]، شاخص DXY [RED]: بازه زمانی روزانه (مارس 2021 تا مارس 2022) (نمودار 1)

با مقایسه شانس افزایش نرخ فدرال رزرو با پروانه 2s5s10s خزانه داری ایالات متحده، می توانیم اندازه گیری کنیم که آیا بازار اوراق قرضه مطابق با آنچه در سال 2013/2014 رخ داد، زمانی که فدرال رزرو اعلام کرد قصد دارد برنامه QE خود را کاهش دهد، عمل می کند یا خیر. پروانه 2s5s10s تغییرات غیر موازی در منحنی بازده ایالات متحده را اندازه‌گیری می‌کند و اگر تاریخچه دقیق باشد، این بدان معناست که نرخ‌های متوسط ​​باید سریع‌تر از نرخ‌های کوتاه‌مدت یا بلند مدت افزایش پیدا کنند.

شش افزایش 25 واحدی در ثانیه تا پایان سال 2023 وجود دارد. بازارهای نرخ با احتمال 100 درصدی برای شش افزایش نرخ 25 واحدی در ثانیه و با احتمال 13 درصدی هفت افزایش نرخ 25 واحدی در ثانیه تا پایان سال آینده قیمت‌گذاری می‌کنند. پروانه 2s5s10s در هفته‌های اخیر شروع به گسترش کرده است، شواهدی که نشان می‌دهد بازارها بر روی کاری که فدرال رزرو انجام خواهد داد و کمتر بر پیامدهای بازار پیرامون تهاجم روسیه به اوکراین تمرکز می‌کنند.

انتظارات نرخ بهره فدرال رزرو: معاملات آتی صندوق های فدرال رزرو (15 مارس 2022) (جدول 1)

دیده بان بانک مرکزی: سخنرانی های فدرال رزرو، به روز رسانی انتظارات نرخ بهره؛  پیش نمایش جلسه مارس فدرال رزرو

معاملات آتی صندوق فدرال رزرو در هفته های اخیر، از زمانی که روسیه به اوکراین حمله کرد، کمتر تهاجمی تر شده است. پیش از نشست ماه مارس فدرال رزرو، معامله گران احتمال 100 درصد افزایش نرخ بهره را 25 واحد در ثانیه و 13 درصد احتمال افزایش 50 واحدی نرخ بهره را می بینند. این میزان نسبت به اوج خود در اوایل فوریه، زمانی که 48 درصد احتمال افزایش 50 واحدی نرخ بهره وجود داشت، کاهش یافته است.

شاخص احساسات مشتری IG: پیش‌بینی نرخ USD/JPY (15 مارس 2022) (نمودار 2)

دیده بان بانک مرکزی: سخنرانی های فدرال رزرو، به روز رسانی انتظارات نرخ بهره؛  پیش نمایش جلسه مارس فدرال رزرو

USD/JPY: داده‌های معامله‌گران خرده‌فروشی نشان می‌دهد که 22.42 درصد معامله‌گران دارای لانگ خالص هستند و نسبت معامله‌گران کوتاه به لانگ 3.46 به 1 است. در حالی که تعداد معامله گران نت-شورت نسبت به دیروز 7.20 درصد و نسبت به هفته گذشته 39.94 درصد افزایش یافته است.

ما معمولاً دیدگاهی مخالف نسبت به احساسات جمعیت داریم، و این واقعیت که معامله‌گران کوتاه مدت هستند نشان می‌دهد که قیمت‌های USD/JPY ممکن است به افزایش خود ادامه دهند.

معامله گران نسبت به دیروز و هفته گذشته نسبت به دیروز و هفته گذشته کوتاه تر هستند و ترکیب احساسات فعلی و تغییرات اخیر به ما یک سوگیری معاملاتی مخالف صعودی USD/JPY قوی تر می دهد.

— نوشته شده توسط کریستوفر وکیو، CFA، استراتژیست ارشد





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.