AUD/USD به زیر رقم 0.72 سقوط می کند زیرا مضامین خطر بحران اوکراین سنگین می شود

AUD/USD یک روز جدید فارکس را زیر 0.72 رقم آغاز می کند. بازارهای مخاطره آمیز مربوط به بحران اوکراین بر ارزهای بتا بالا مانند AUD فشار می آورند. AUD/USD در اوایل آسیا پس از شکستن به زیر رقم 0.72 عرضه شد. بازارها در ابتدای هفته با ریسک پایین معامله می‌کردند و AUD/USD از بالاترین سطح

کد خبر : 178905
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۳
AUD/USD به زیر رقم 0.72 سقوط می کند زیرا مضامین خطر بحران اوکراین سنگین می شود


  • AUD/USD یک روز جدید فارکس را زیر 0.72 رقم آغاز می کند.
  • بازارهای مخاطره آمیز مربوط به بحران اوکراین بر ارزهای بتا بالا مانند AUD فشار می آورند.

AUD/USD در اوایل آسیا پس از شکستن به زیر رقم 0.72 عرضه شد. بازارها در ابتدای هفته با ریسک پایین معامله می‌کردند و AUD/USD از بالاترین سطح 0.7193 به پایین‌ترین سطح روزانه 0.7187 سقوط کرد. سرمایه گذاران به مذاکرات صلح روسیه و اوکراین، در حالی که جلسات بانک مرکزی مهم این هفته برگزار می شود، چشم دوخته اند.

AUD همزمان با کاهش برخی از دستاوردهای اخیر کالاها در اخبار مربوط به مذاکرات روسیه و اوکراین کاهش یافت. سهام ایالات متحده جایگاه بیشتری را از دست داد و S&P 500 0.74% افت کرد و Nasdaq Composite حدود 2% سقوط کرد در حالی که Dow Jones Industrial Average تغییر کمی در 32945.24 داشت. بازدهی 10 ساله خزانه داری ایالات متحده با 14 واحد افزایش به 2.142 درصد رسید و بازدهی استرالیا از 2.5 درصد گذشت و بالاترین سطح خود از سال 2018 را به 2.53 درصد رساند.

حمله روسیه به اوکراین باعث می شود جریان ها به سمت امنیت نسبی دلار آمریکا حرکت کنند. دو طرف در روز دوشنبه دیداری را به پایان رساندند، در حالی که روسیه حملات متعددی را به کیف انجام داد. گفتگوها روز سه شنبه از سر گرفته می شود اما نشانه های کمی از حل و فصل وجود دارد.

میخائیلو پودولیاک، دستیار رئیس جمهور اوکراین ولودیمیر زلنسکی در توییتر گفت: “باز هم. مذاکرات بدون وقفه در قالب کنفرانس های ویدئویی انجام می شود. گروه های کاری دائما در حال فعالیت هستند. تعداد زیادی از مسائل نیاز به توجه مداوم دارند.”

گزارشی از فایننشال تایمز نیز بر احساسات ریسک تاثیر گذاشته است. FT در مقاله ای اعلام کرد که روسیه در مقطعی پس از شروع تهاجم سه هفته ای به اوکراین از چین درخواست کمک نظامی کرده است.

به گفته مقامات آشنا با اسناد دیپلماتیک آمریکا در مبادله، ایالات متحده به متحدان خود گفته است که چین تمایل خود را برای ارائه کمک نظامی به روسیه نشان داده است.

در این تلگراف ها که توسط وزارت امور خارجه ایالات متحده برای متحدان خود در اروپا و آسیا ارسال شده است، اشاره ای نشده است که آیا چین به روسیه در آینده کمک خواهد کرد یا اینکه از قبل حمایت نظامی خود را آغاز کرده است. آنها همچنین نگفتند که در کدام نقطه از درگیری، پکن برای ارائه کمک آماده به نظر می‌رسد.»

بلومبرگ به نقل از افراد آشنا گزارش داد که این خبر همزمان با آغاز گفتگوهای جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی آمریکا با یانگ جیچی، عضو دفتر سیاسی حزب کمونیست چین، منتشر می شود.

این مقام به نقل از سی ان ان گفت: ما در حال حاضر نگرانی هایی در مورد همسویی چین با روسیه داریم و مشاور امنیت ملی در مورد این نگرانی ها و پیامدهای احتمالی و پیامدهای اقدامات خاص مستقیماً صحبت کرد. این در حالی رخ داد که سی‌ان‌ان گزارش داد که حملات هوایی روسیه به یک پایگاه نظامی اوکراینی در نزدیکی مرز لهستان، یکی از اعضای ناتو، حمله کرده است.

با نگاهی به آینده، بانک های مرکزی در این میان حواس پرتی خواهند بود. بانک مرکزی استرالیا صورتجلسه خود را منتشر خواهد کرد و معامله گران به دنبال اطلاعاتی در مورد خطرات تورمی خواهند بود.

ترجیح RBA این است که «برای ارزیابی اطلاعات دریافتی و بررسی نحوه رفع ابهامات وقت بگذارد». این فکر می‌کند که به دلیل «نقاط شروع رشد دستمزدها و تورم اساسی در استرالیا»، نسبت به برخی دیگر از بانک‌های مرکزی دیگر، زمینه بیشتری برای انجام این کار دارد. به گفته تحلیلگران بانک ANZ، اشاره به تورم زمینه ای ترجیح RBA را برای بررسی نوسانات تورم اصلی نشان می دهد. اما تمایل آن به انجام این کار به روانشناسی تورم بستگی دارد. اگر تغییر کند، “حوزه” صبر RBA به سرعت محدود خواهد شد.

سایر داده ها در گزارش اشتغال مورد توجه قرار خواهند گرفت. تحلیلگران TD Securities نوشتند: «ما پیش‌بینی می‌کنیم که بازار کار قوی برای ژانویه منتشر شود، زیرا فعالیت اقتصادی در بحبوحه محدودیت‌های سست و تقاضای نیروی کار قوی ادامه دارد.» ما پیش‌بینی می‌کنیم که 50 هزار عنوان برای تیتر و نرخ مشارکت به 66.4 درصد برسد که نرخ بیکاری را به 4.1 درصد می‌رساند، سطحی که آخرین بار از مارس 2008 مشاهده شده است. کاهش در ژانویه.

در مورد فدرال رزرو، نرخ های بازار حاکی از احتمال 99.8 درصدی است که سیاست گذاران نرخ وجوه فدرال رزرو را در روز چهارشنبه از محدوده فعلی صفر به 0.25 درصد افزایش خواهند داد.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.