ناوگان هواپیمایی S.African Comair برای مدت نامحدودی زمین گیر شد

سخنگوی سازمان هوانوردی غیرنظامی آفریقای جنوبی (SACAA) گفت که تعلیق احتیاطی 24 ساعته گواهینامه اپراتور Comair را برای مدت نامحدود تمدید کرده است. SACAA گفت که تعلیق قرار بود روز یکشنبه پایان یابد، اما Comair به اندازه کافی به تمام مسائل ایمنی لازم رسیدگی نکرده است. فیندیو گوبو، سخنگوی SACAA، به رویترز گفت: «امروز صبح

کد خبر : 178381
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۰
ناوگان هواپیمایی S.African Comair برای مدت نامحدودی زمین گیر شد


سخنگوی سازمان هوانوردی غیرنظامی آفریقای جنوبی (SACAA) گفت که تعلیق احتیاطی 24 ساعته گواهینامه اپراتور Comair را برای مدت نامحدود تمدید کرده است.

SACAA گفت که تعلیق قرار بود روز یکشنبه پایان یابد، اما Comair به اندازه کافی به تمام مسائل ایمنی لازم رسیدگی نکرده است.

فیندیو گوبو، سخنگوی SACAA، به رویترز گفت: «امروز صبح به آنها (Comair) اطلاع دادیم که گواهینامه اپراتور هوایی آنها اکنون به طور نامحدود به حالت تعلیق درآمده است تا زمانی که همه یافته‌ها را ببندند.»

Comair گفت که پس از تلاش در طول شب برای ارائه اسناد به SACAA پس از بررسی برخی سیاست ها، سیستم ها و رویه ها، نمی تواند تأیید کند که چه زمانی دوباره پرواز را آغاز می کند.

گلن اورسموند، مدیر اجرایی Comair در بیانیه‌ای گفت: «این ضربه بزرگی برای مشتریان، کارمندان و عموم مردم پرواز است، زیرا عملاً 40 درصد از ظرفیت بازار را از بین می‌برد.»

وی افزود: اگر این تعلیق طولانی شود، پیامدهای قابل توجهی برای بخش هوانوردی و کشور خواهد داشت.

پروازهای چارتر

شرکت فرودگاه‌ها SA (ACSA) که بزرگترین فرودگاه‌های کشور را اداره می‌کند، گفت که برخی از مسافران سرگردان در پروازهای چارتری که توسط BA و Comair ترتیب داده شده بود، مخصوصاً برای مسافران در مسیر محبوب ژوهانسبورگ و کیپ تاون قرار گرفتند.

ترنس دلومونی، مدیر عملیات اجرایی گروه ACSA، گفت: «اولویت به مسافرانی نیز داده می‌شود که پروازهای اتصال بین‌المللی دارند.

با صدور اخطار احتیاطی در روز شنبه، رگولاتور گفت که Comair در ماه گذشته با مشکلات ایمنی اعم از “شکست موتور، خرابی موتور و نقص ارابه فرود” و سایر موارد مواجه شده است.

SACAA در تحقیقات خود گفت که سه یافته به اصطلاح “سطح 1” را کشف کرده است که “خطر فوری” دارند و باید فورا مورد رسیدگی قرار گیرد.

Gwebu در مورد اینکه Comair که مسیرهای محلی و منطقه‌ای را از آفریقای جنوبی تحت پوشش خطوط هوایی British Airways (BA) به عنوان بخشی از یک توافقنامه مجوز پرواز می‌کند، قبل از پرواز مجدد باید به چه مسائل مهم ایمنی رسیدگی می‌کند، توضیح نداد. علاوه بر پرواز هواپیماهای BA، Comair برند Kulula را نیز اداره می کند.

اطلاعیه ای در وب سایت Kulula نشان داد که Comair قصد داشت برنامه خود را تا ساعت 12 بعد از ظهر (1000 GMT) روز یکشنبه از سر بگیرد، مشروط به تایید SACAA.

Comair گفت: «ما هر کاری که بتوانیم برای پذیرایی از مشتریانی که از تعلیق پروازهای دیگر آسیب دیده‌اند، با اولویت دادن به مشتریان آسیب‌پذیر و کسانی که نیاز فوری به سفر دارند، انجام خواهیم داد.» و افزود که مشتریان از طریق پیامک نیز مطلع خواهند شد.

(گزارش توسط Wendell Roelf ویرایش توسط Louise Heavens، Mark Potter و Emelia Sithole-Matarise)



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.