روزانه موارد علامت‌دار کووید در چین بیش از سه برابر می‌شود

تعداد موارد ابتلای چین به مراتب کمتر از بسیاری از کشورهای دیگر است، اما این تعداد فزاینده می‌تواند جاه‌طلبی پکن را برای «پاکسازی پویا» برای سرکوب هرچه سریع‌تر شیوع بیماری پیچیده کند. این افزایش، مقامات بهداشتی را بر آن داشت تا برای اولین بار به مردم اجازه خرید کیت های خودآزمایی سریع برای کمک به

کد خبر : 178251
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۱
روزانه موارد علامت‌دار کووید در چین بیش از سه برابر می‌شود


تعداد موارد ابتلای چین به مراتب کمتر از بسیاری از کشورهای دیگر است، اما این تعداد فزاینده می‌تواند جاه‌طلبی پکن را برای «پاکسازی پویا» برای سرکوب هرچه سریع‌تر شیوع بیماری پیچیده کند.

این افزایش، مقامات بهداشتی را بر آن داشت تا برای اولین بار به مردم اجازه خرید کیت های خودآزمایی سریع برای کمک به تشخیص سریع عفونت ها را بدهند، زیرا برخی از کارشناسان می گویند استراتژی قبلی چین مبتنی بر آزمایش اسید نوکلئیک – که کارکنان پزشکی را ملزم به نمونه برداری می کند – سخت تر شده است. نوع Omicron با گسترش سریع

استان جیلین در شمال شرقی روز شنبه 1412 مورد جدید علامتدار محلی را گزارش کرد که 78 درصد از کل کشور را تشکیل می دهد و از 134 مورد در روز گذشته افزایش یافته است.

یکی از مقامات استان جیلین در یک نشست خبری گفت: این افزایش “نشان داد که برخی از مناطق محلی که با افزایش سریع همه‌گیری مواجه هستند، فاقد ظرفیت برای گسترش منابع پزشکی هستند که منجر به پذیرش محدود عفونت‌ها در مراکز متمرکز در مدت زمان کوتاهی شد.”

به گفته مقامات محلی و گزارش رسانه های دولتی، مقامات در چانگچون، مرکز استان که قبلاً قرنطینه شده است، در حال انجام آزمایشات گسترده و کار بر روی تبدیل یک مرکز نمایشگاهی به یک بیمارستان موقت با 1500 تخت هستند.

مرکز فناوری جنوبی شنژن 60 مورد جدید محلی با علائم تایید شده را برای روز شنبه گزارش داد که بالاترین میزان این شهر از زمان اولین شیوع در چین در اوایل سال 2020 است.

همه 9 منطقه در شنژن غذا خوردن در رستوران ها را متوقف کرده اند، اماکن تفریحی سرپوشیده را بسته اند و از شرکت ها خواسته اند که در صورت امکان کار از راه دور، کارمندان خود را از دوشنبه تا جمعه از خانه کار کنند، به استثنای کسانی که در بخش های ضروری هستند.

رسانه های دولتی روز یکشنبه گفتند که شش مقام دولتی محلی یا مقامات حزب کمونیست در شهر جنوبی دونگوان به دلیل انجام وظایف ضعیف در پیشگیری و کنترل کووید از وظایف خود برکنار شده اند.

برگزارکننده در بیانیه ای گفت: مجمع توسعه چین، یک گردهمایی تجاری سطح بالا در پکن که در ابتدا برای 19 تا 22 مارس برنامه ریزی شده بود، به دلیل وضعیت کووید به مدت نامعلومی به تعویق خواهد افتاد.

داده‌های NHC نشان می‌دهد که تعداد موارد جدید بدون علامت منتقل شده به صورت محلی، که چین آن‌ها را به عنوان موارد تایید شده طبقه‌بندی نمی‌کند، از 1048 روز قبل به 1315 نفر در روز شنبه افزایش یافت که چهارمین روز متوالی افزایش بود.

هیچ فوتی جدیدی مشاهده نشد و تعداد قربانیان به 4636 نفر رسید. تا تاریخ 12 مارس، سرزمین اصلی چین 115466 مورد با علائم تایید شده، از جمله موارد محلی و مواردی که از خارج از سرزمین اصلی وارد شده اند، گزارش کرده است.

(گزارش توسط کوین یائو و رکسان لیو؛ ویرایش توسط ویلیام مالارد و گری دویل)



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.