S&P 500 سودهای اولیه را کاهش داد و به زیر 4250 سقوط کرد زیرا سرمایه گذاران نسبت به مثبت بودن پوتین شک دارند.

سهام ایالات متحده در آخرین روز معاملاتی هفته نامشخصی به شکلی متلاطم و ترکیبی معامله شد. S&P 500 به دنبال اظهارنظر مثبت پوتین در مورد اوکراین 0.5 درصد افزایش یافت، اما سرمایه گذاران بدبین از آن زمان این سود را کاهش داده اند. سهام ایالات متحده در آخرین روز معاملاتی هفته نامشخصی به شکلی متلاطم

کد خبر : 177574
تاریخ انتشار : جمعه ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۵
S&P 500 سودهای اولیه را کاهش داد و به زیر 4250 سقوط کرد زیرا سرمایه گذاران نسبت به مثبت بودن پوتین شک دارند.


  • سهام ایالات متحده در آخرین روز معاملاتی هفته نامشخصی به شکلی متلاطم و ترکیبی معامله شد.
  • S&P 500 به دنبال اظهارنظر مثبت پوتین در مورد اوکراین 0.5 درصد افزایش یافت، اما سرمایه گذاران بدبین از آن زمان این سود را کاهش داده اند.

سهام ایالات متحده در آخرین روز معاملاتی هفته نامشخصی به شکلی متلاطم و ترکیبی معامله شد. S&P 500 حدود 0.5 درصد افزایش یافت زیرا اشتهای ریسک با اظهار نظر ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، که به تغییر مثبت در لفاظی های مقامات اوکراینی در روزهای اخیر اشاره کرد، تقویت شد. اما سرمایه‌گذاران یاد گرفته‌اند که در هفته‌های اخیر اظهارنظرهای رئیس‌جمهور پوتین یا سایر مقامات روسیه را به‌عنوان ارزش اسمی نپذیرند و این خوش‌بینی به سرعت برطرف شد. این شاخص که تقریباً توانست اوج های سه شنبه خود را در 4300 آزمایش کند، اکنون به زیر سطح 4250 برگشته است، جایی که اکنون حدود 0.3 درصد پایین تر معامله می شود.

اظهارات دیمیترو کولبا، وزیر امور خارجه اوکراین مبنی بر اینکه پیشرفت «صفر» در مذاکرات با سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه در روز پنجشنبه حاصل شده است، نشان می‌دهد که تعیین احتمال یافتن راه‌حل دیپلماتیک برای جنگ چقدر دشوار است. در حال حاضر، سرمایه‌گذاران روی آن حساب بانکی نمی‌کنند، این احتمالاً یکی از دلایلی است که تقاضا برای عقب بردن S&P 500 به بالای 4300 وجود ندارد. در واقع، از آنجایی که غرب به تشدید حلقه تحریم ها علیه روسیه ادامه می دهد (کشورهای G7 در روز جمعه وضعیت تجارت کشور ترجیحی روسیه را حذف کردند و در حال لابی کردن برای محدود کردن دسترسی این کشور به صندوق بین المللی پول و بانک جهانی هستند)، احتمالاً نگرانی ها در مورد تأثیر اقتصادی این درگیری باقی خواهد ماند. .

از نظر سایر شاخص‌های اصلی ایالات متحده، نزدک 100 0.9% کاهش یافت و به زیر سطح 13500 بازگشت، در حالی که Dow توانسته است یک سوگیری معاملاتی نسبتاً مثبت را حفظ کند و در 33200s 0.2% بالاتر معامله می‌شود. معامله گران گفتند که افزایش بازده اوراق قرضه اخیر ایالات متحده، همراه با ترکیبی از قرائت تورم داغ قیمت مصرف کننده ایالات متحده در این هفته که باعث تقویت انتظارات برای یک سری افزایش نرخ بهره فدرال رزرو در سال جاری از هفته آینده و انتظارات تورمی بالاتر شده است، پشت سر عملکرد ضعیف بانک مرکزی است. سهام بزرگ فناوری/رشد دارای وزن شاخص نزدک 100 در مقابل داو دارای وزن چرخه‌ای/ارزش است.

ژئوپلیتیک همچنان محرک اصلی بازار سهام در هفته آینده است. معامله گران در حال ارزیابی چشم انداز مذاکرات سطح بالا روسیه و اوکراین برای ایجاد تنش های بسیار مورد نیاز (در حال حاضر بعید به نظر می رسد) به عنوان حدس و گمان در مورد ساخت دیدار بالقوه پوتین و زلنسکی هستند. اما نگرانی‌ها نیز افزایش یافته است که روسیه ممکن است با استفاده از سلاح‌های شیمیایی/بیولوژیکی داغ درگیری را افزایش دهد، که می‌تواند واکنش خشمگینانه جامعه بین‌المللی را به همراه داشته باشد. اما در جلسه چهارشنبه فدرال رزرو و خرده فروشی ایالات متحده نیز موارد زیادی وجود خواهد داشت. این واقعیت که مناقشه اوکراین در زمانی رخ می‌دهد که فدرال رزرو برای مهار تورم بالای چند دهه‌ای (و نمی‌تواند بدون از دست دادن تمام اعتبار خود را تغییر دهد)، یک نگرانی جدی برای سرمایه‌گذاران است.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.