اتحادیه اروپا دارایی های رمزنگاری شده را در تحریم های گسترده علیه روسیه و بلاروس هدف قرار می دهد – بیت کوین نیوز

اتحادیه اروپا در حال گسترش دامنه تحریم های اعمال شده در واکنش به حمله روسیه به اوکراین است، با آخرین توافق نامه بین کشورهای عضو که به طور خاص به دارایی های کریپتو اشاره کرده است. الیگارش ها، سناتورهای روسیه و بانک های بلاروس هدف قرار گرفته اند. تحریم های اروپا دارایی های رمزنگاری شده

کد خبر : 176965
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۰
اتحادیه اروپا دارایی های رمزنگاری شده را در تحریم های گسترده علیه روسیه و بلاروس هدف قرار می دهد – بیت کوین نیوز


اتحادیه اروپا در حال گسترش دامنه تحریم های اعمال شده در واکنش به حمله روسیه به اوکراین است، با آخرین توافق نامه بین کشورهای عضو که به طور خاص به دارایی های کریپتو اشاره کرده است. الیگارش ها، سناتورهای روسیه و بانک های بلاروس هدف قرار گرفته اند.

تحریم های اروپا دارایی های رمزنگاری شده را به عنوان اوراق بهادار طبقه بندی می کند تا راه های گریز روسیه را ببندد.

روز چهارشنبه، کمیسیون اروپا از توافق جدید بین 27 عضو اتحادیه اروپا برای اصلاح مقررات اتحادیه برای اعمال تحریم‌ها علیه روسیه – به دلیل حمله نظامی به اوکراین – و بلاروس به دلیل دخالت آن استقبال کرد. این تغییرات برای اطمینان از دور زدن محدودیت ها انجام شده است.

برخی از مجازات های جدید برای روسیه، ضربه زدن به 160 فرد دیگر است که در اقدامات تهدید کننده حاکمیت اوکراین شرکت می کنند. این گروه شامل 14 الیگارش و تاجر برجسته و همچنین 146 عضو شورای فدراسیون، مجلس اعلای پارلمان روسیه است که تصمیم مسکو برای به رسمیت شناختن جمهوری‌های دونتسک و لوگانسک را تایید کرد.

اقدامات اروپایی اکنون در مجموع برای 862 فرد و 53 نهاد روسی اعمال می شود. و با افزایش نگرانی ها مبنی بر اینکه دولت و نخبگان روسیه ممکن است از ارز دیجیتال برای دور زدن تحریم های غرب استفاده کنند، دارایی های رمزنگاری نیز هدف قرار گرفته اند. این موارد اخیر در رده “اوراق بهادار قابل انتقال” فهرست شده اند. در این اطلاعیه خاطرنشان شد:

اتحادیه اروپا این درک مشترک را تأیید کرد که وام و اعتبار را می توان با هر وسیله ای از جمله دارایی های رمزنگاری ارائه کرد، و همچنین مفهوم “اوراق بهادار قابل انتقال” را بیشتر توضیح داد تا به وضوح دارایی های رمزنگاری شده را شامل شود و در نتیجه اجرای صحیح آن را تضمین کند. محدودیت های موجود

اتحادیه اروپا همچنین اقداماتی را برای محدود کردن گزینه های روسیه برای دور زدن تحریم ها از طریق بلاروس انجام می دهد. چندین بانک بلاروس – Belagroprombank، Bank Dabrabyt، و بانک توسعه جمهوری بلاروس و همچنین شرکت های تابعه داخلی آنها – از SWIFT، سیستم پیام رسانی بین بانکی جهانی حذف شده اند.

برخی از معاملات با بانک مرکزی بلاروس، مانند معاملات مربوط به مدیریت دارایی ها و تامین مالی سرمایه گذاری، نیز ممنوع شده است. این اصلاحات همچنین با هدف “محدود کردن قابل توجه جریان های مالی از بلاروس به اتحادیه اروپا از طریق ممنوعیت پذیرش سپرده های بیش از 100.000 یورو از اتباع یا ساکنان بلاروس.”

با وجود اینکه اتحادیه اروپا همچنان روی مقررات ارزهای دیجیتال خود کار می کند، اضافه شدن دارایی های کریپتو صورت می گیرد. پیشنهاد بازارهای دارایی های رمزنگاری شده (MiCA) این هفته به پارلمان اروپا ارائه شد و کمیته امور اقتصادی و پولی آن (ECON) در 14 مارس به این پیشنهاد رأی خواهد داد.

ماه گذشته، پس از حمله روسیه به اوکراین، کریستین لاگارد، رئیس بانک مرکزی اروپا، از مقامات اتحادیه اروپا خواست تا به سرعت بسته نظارتی را تصویب کنند تا از فرصت‌های مسکو برای استفاده از ارزهای دیجیتال برای دور زدن تحریم‌های اروپا محروم شود.

برچسب ها در این داستان

بانک ها، بلاروس، بلاروس، رمزنگاری، دارایی های رمزنگاری، ارزهای دیجیتال، ارزهای دیجیتال، اتحادیه اروپا، اروپا، اتحادیه اروپا، الیگارشی ها، مقررات، مقررات، محدودیت ها، روسیه، روسیه، تحریم ها، سوئیفت، اوکراین، اوکراین

آیا فکر می کنید محدودیت های جدید اتحادیه اروپا می تواند مانع از استفاده روسیه از ارزهای دیجیتال برای دور زدن تحریم ها شود؟ نظرات خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

لوبومیر تاسف

لوبومیر تاسف روزنامه‌نگاری از اروپای شرقی است که از فن‌آوری آگاه است و این جمله هیچنز را دوست دارد: «نویسنده بودن چیزی است که من هستم، نه کاری که انجام می‌دهم». علاوه بر رمزنگاری، بلاک چین و فین تک، سیاست بین‌الملل و اقتصاد دو منبع الهام دیگر هستند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.