با توجه به تمرکز CPI ایالات متحده، فناوری پشتیبانی کلیدی را حفظ می کند

Nasdaq 100، اوکراین، فدرال رزرو، CPI ایالات متحده – نکات گفتگو نزدک 100 پشتیبانی کلیدی را در حدود 13100 حفظ می کند، زیرا داده های تورم در حال نزدیک شدن هستند جلسه سیاست گذاری فدرال رزرو برای هفته آینده تعیین شده است، شرط های جنگ طلب کاهش یافته است نزدک 100 در اوایل روز چهارشنبه

کد خبر : 176484
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۱
با توجه به تمرکز CPI ایالات متحده، فناوری پشتیبانی کلیدی را حفظ می کند


Nasdaq 100، اوکراین، فدرال رزرو، CPI ایالات متحده – نکات گفتگو

  • نزدک 100 پشتیبانی کلیدی را در حدود 13100 حفظ می کند، زیرا داده های تورم در حال نزدیک شدن هستند
  • جلسه سیاست گذاری فدرال رزرو برای هفته آینده تعیین شده است، شرط های جنگ طلب کاهش یافته است

نزدک 100 در اوایل روز چهارشنبه با افزایش قیمت همراه شد، زیرا شاخص فناوری سنگین همچنان به حمایت کلیدی در حدود 13100 ادامه می دهد. شاخص های سهام ایالات متحده به دنبال کاهش زیان های اخیر هستند، در حالی که جلسه روز دوشنبه بدترین ضرر را برای شاخص های اصلی در چند ماه اخیر نشان می دهد. تمرکز فعالان بازار از سیاست فدرال رزرو به تهاجم روسیه به اوکراین که اخیراً بر دارایی های ریسک سنگینی سنگینی وارد کرده است تغییر کرده است. داده های CPI ایالات متحده در روز پنجشنبه برای نشست سیاست گذاری فدرال رزرو در هفته آینده، جایی که بازارها در حال حاضر 25 نقطه پایه افزایش نرخ را پیش بینی می کنند، بسیار مهم خواهد بود.

تقویم اقتصادی ایالات متحده

با حسن نیت از تقویم اقتصادی DailyFX

با توجه به اینکه فدرال رزرو شروع به دور شدن از سیاست اضطراری دوران همه گیر می کند، ممکن است نرخ ها دوباره مورد توجه سرمایه گذاران رشد قرار گیرند. علیرغم نظر اجماع در مورد افزایش نرخ بهره در هفته آینده، با توجه به اینکه درگیری اوکراین بر پیش بینی های رشد جهانی تاثیر گذاشته است، بازدهی به طور قابل توجهی افزایش یافته است. در حالی که ممکن است شاخص گسترده‌تر نزدک 100 توسط نام‌های رشدی که جریان نقدی رایگان ایجاد نمی‌کنند به سمت پایین کشیده شود، ممکن است فرصت‌های تاکتیکی در شرکت‌های بالغ‌تر وجود داشته باشد. با توجه به نوسانات موجود، به نظر می رسد که اکنون ممکن است در بازار جمع کننده باشیم.

نمودار 2 ساعته نزدک 100

چشم انداز نزدک 100: فناوری پشتیبانی کلیدی را با توجه به CPI ایالات متحده حفظ می کند

نمودار ایجاد شده با TradingView

همانطور که گفته شد، شاخص نزدک 100 (NQ) تا کنون حدود 13100 را در اواخر فوریه و اوایل مارس پشتیبانی کرده است. این شاخص اکنون به سطح 13700 نزدیک شده است که در چند هفته گذشته به عنوان نقطه محوری محکم عمل کرده است. پیشنهادهای جدید تا 13700 ممکن است 14000 را دوباره به بازی بازگرداند، در حالی که پایین ترین قیمت اکتبر در 14367 کمی فراتر از آن است. با وجود سرفصل های جنگ و تورم فزاینده، NQ برای چندین هفته در محدوده 13100 و پایین ترین سطح اکتبر باقی مانده است. با توجه به رخدادهای مخاطره آمیز در افق، یکی از این مرزها می تواند به زودی شکسته شود.

با توجه به اینکه NQ به راحتی در پایین ترین سطح اخیر قرار دارد، ممکن است با تغییر تمرکز معامله گران به گزارش روز پنجشنبه ایالات متحده CPI، سودها تثبیت شود. با برآورد اجماع در حال حاضر 7.9٪، چاپ بالای 8٪ می تواند بازارها را شوکه کند. با وجود تورم در بالاترین حد 40 ساله، توپ به طور محکم در زمین فدرال رزرو است. آیا آنها با استناد به تهدیدات ناشی از تهاجم روسیه به اوکراین برای چشم انداز جهانی، مغرور می مانند؟ یا اعتبار خود را حفظ می کنند و از ابزارهای خود برای حاکمیت در تورم افسارگسیخته استفاده می کنند؟ فقط زمان مشخص خواهد کرد، اما اعتبار فدرال رزرو ممکن است هفته آینده در خط باشد.

منابع برای معامله گران فارکس

چه یک معامله گر جدید یا باتجربه باشید، ما منابع متعددی برای کمک به شما داریم. نشانگر ردیابی احساسات معامله گر، سه ماه یکبار پیش بینی های معاملاتی، تحلیلی و آموزشی وبینارها روزانه برگزار می شود، راهنمای معاملات برای کمک به شما در بهبود عملکرد معاملاتی، و به طور خاص برای کسانی که هستند جدید در فارکس.

— نوشته شده توسط برندان فاگان، کارآموز

برای تماس برندان، از بخش نظرات زیر استفاده کنید یا @BrendanFaganFX در توییتر





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.