بنیاد جامعه پارک کیوی از نورپردازی جدید برای گسترش دسترسی به تفریحات در فضای باز در یک محیط امن بهره می برد.

سرمایه‌گذاری FedNor به احیای جامعه کمک می‌کند و شرایط را برای رشد اقتصادهای محلی فراهم می‌کند که آنها از اثرات کووید-19 باز می‌گردند و دو شغل فصلی پاره وقت ایجاد می‌کنند. 7 مارس 2022 – سادبری، ON – آژانس توسعه اقتصادی فدرال برای شمال انتاریو – FedNor فضاهای عمومی مشترک مانند پارک کیوی در قلب

کد خبر : 175686
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۶:۳۵
بنیاد جامعه پارک کیوی از نورپردازی جدید برای گسترش دسترسی به تفریحات در فضای باز در یک محیط امن بهره می برد.


سرمایه‌گذاری FedNor به احیای جامعه کمک می‌کند و شرایط را برای رشد اقتصادهای محلی فراهم می‌کند که آنها از اثرات کووید-19 باز می‌گردند و دو شغل فصلی پاره وقت ایجاد می‌کنند.

7 مارس 2022 – سادبری، ON – آژانس توسعه اقتصادی فدرال برای شمال انتاریو – FedNor

فضاهای عمومی مشترک مانند پارک کیوی در قلب جوامع در سراسر کانادا قرار دارد. آنها به طور یکسان ساکنان و بازدیدکنندگان را جذب می کنند و از مشاغل و مشاغل محلی حمایت می کنند. در سادبری، مانند بسیاری از نقاط در سراسر کانادا، این فضاهای بیرونی افزایش قابل توجهی در استفاده داشته اند زیرا کانادایی ها اقدامات احتیاطی را برای ایمن ماندن از COVID-19 انجام داده اند.

دولت کانادا به رسمیت می شناسد که شهرها و شهرک های کانادا زمانی شکوفا می شوند که دارای فضاهای عمومی اجتماعی برای ترویج تعامل اجتماعی و فعالیت بدنی باشند و دسترسی به برنامه ها و امکانات تفریحی را فراهم کنند. این امکانات برای رفاه کلی افراد، خانواده ها و جوامع ضروری است. بهبود اقتصادی ما ارتباط نزدیکی با سرزندگی جوامع محلی ما و فضاهای مشترک آنها دارد.

امروز Marc G. Serré، نماینده پارلمان برای کمربند نیکل و دبیر پارلمانی وزیر زبان های رسمی، همراه با Viviane Lapointe، عضو پارلمان سادبری، سرمایه گذاری 444,891 دلاری را از طریق صندوق احیای جامعه کانادا (CCRF) برای پارک کیوی اعلام کرد. بنیاد جامعه این اعلامیه از طرف محترم پتی هاجدو، وزیر خدمات بومی و وزیر مسئول فدنور، و عضو پارلمان Thunder Bay–Superior North منتشر شد.

بنیاد جامعه Kivi Park از بودجه FedNor برای خرید و نصب روشنایی خورشیدی در پارکینگ خود و در امتداد یک بخش 3.5 کیلومتری از سیستم تریل چهار فصل و چند منظوره خود استفاده می کند. نورپردازی جدید با اجازه دادن به ساکنان، ورزشکاران و گردشگران برای دسترسی به پارک کیوی در ساعات مختلف در یک محیط امن، تجربه کاربر را افزایش می دهد. پارک کیوی بزرگترین پارک سادبری است که دارای 55 کیلومتر مسیر پیاده روی، یک مسیر اسکیت به طول 1.3 کیلومتر، دو زمین بازی بزرگ، یک زمین فوتبال، یک زمین بسکتبال، پیست روی یخ و یک مجموعه ورزش های آبی در دریاچه کراولی است. این پارک یک فضای اجتماعی فراگیر است که ورزش و تفریح ​​در فضای باز را تشویق می کند.

CCRF در ژوئن 2021 راه اندازی شد. این صندوق در طول دو سال 500 میلیون دلار به آژانس های توسعه منطقه ای کانادا برای سرمایه گذاری در فضاهای عمومی مشترک و فراگیر ارائه می دهد. با کاهش محدودیت‌های بهداشت عمومی، دولت کانادا همچنان متعهد به سرمایه‌گذاری در فضاهای مشترک است تا آنها را ایمن‌تر، سبزتر و در دسترس‌تر کند. این به نوبه خود باعث تحریک اقتصاد محلی، ایجاد شغل و بهبود کیفیت زندگی برای کانادایی ها می شود.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.