پروتکل Terra به حداکثر صدور UST Daily می رسد، بنیاد LFG وارد می شود – اخبار بیت کوین

Terra، یکی از 10 پروژه برتر ارزهای دیجیتال از نظر ارزش بازار، اخیراً به نقطه عطفی مرتبط با UST رسیده است. بنیاد Luna Guard (LFG)، یک سازمان غیرانتفاعی، گزارش داد که این پروتکل به حداکثر صدور روزانه استیبل کوین پرچمدار خود، UST رسیده است. این به دلیل تقاضای بالایی است که طرف های علاقه مند

کد خبر : 175352
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۰
پروتکل Terra به حداکثر صدور UST Daily می رسد، بنیاد LFG وارد می شود – اخبار بیت کوین


Terra، یکی از 10 پروژه برتر ارزهای دیجیتال از نظر ارزش بازار، اخیراً به نقطه عطفی مرتبط با UST رسیده است. بنیاد Luna Guard (LFG)، یک سازمان غیرانتفاعی، گزارش داد که این پروتکل به حداکثر صدور روزانه استیبل کوین پرچمدار خود، UST رسیده است. این به دلیل تقاضای بالایی است که طرف های علاقه مند در ضرب دارایی نشان می دهند.

صدور Terra UST به حد بالایی رسید

پروتکل Terra افزایش قابل توجهی در تعداد صدور UST را تجربه می کند. به گفته گارد بنیاد لونا، سازمانی که برای حمایت از اکوسیستم Terra و تثبیت ارزش دارایی های آن طراحی شده است، این پروتکل رسیده است اوج انتشار UST برای چند روز به دلیل افزایش تقاضا برای استیبل کوین غیرمتمرکز و وابسته به دلار.

گارد بنیاد لونا اعلام کرد که افرادی که می‌خواهند به UST دست پیدا کنند به بازارهای ثانویه می‌روند. توضیح داد:

در نتیجه، افراد برای دریافت UST خود به استخر منحنی روی آورده اند که باعث شده استخرج منحنی نامتعادل شود.

Curve یک پروتکل مالی غیرمتمرکز است که در تجارت استیبل کوین‌ها و توکن‌های ثابت و تقریباً بدون لغزش تخصص دارد. این بنیاد تصمیم گرفت مستقیماً با استفاده از منابع مالی خود برای ایجاد تعادل مجدد استخر اقدام کند.


تمرکز بر بیت کوین

گارد بنیاد لونا توضیح داد که روشی که برای دستیابی به این تعادل استفاده خواهد کرد، مبادله 5 میلیون LUNA به UST است که مستقیماً به استخر نقدینگی تزریق می شود. این اقدام با تصمیم شورای حاکمیتی این سازمان طی دو هفته آینده انجام خواهد شد.

علاوه بر این، این بنیاد تصریح کرد که درآمد حاصل از این سوآپ برای خرید بیت کوین بیشتر به منظور افزایش ذخیره ای که سازمان برای تثبیت ارزش UST در صورت عدم تعادل در بازار حفظ می کند، استفاده می شود. این ذخیره، که ذخیره غیرمتمرکز فارکس نامیده می‌شود، در ۲۳ فوریه با فروش توکن ۱ میلیارد دلاری که توسط شرکت‌های VC مانند Jump Crypto & Three Arrows Capital، Defiance Capital، Republic Capital، GSR و Tribe Capital هدایت می‌شد، اعلام شد.

Do Kwon، یکی از بنیانگذاران Terraform Labs، از این ابتکار با هدف ایمن نگه داشتن دلار آمریکا حمایت کرده است. کوون اخیراً تعهد خود را تقویت کرده است، بیان می کند:

پروتکل Terra یکی از بزرگترین دارندگان BTC خواهد بود.

بر اساس اعداد Coingecko، ارزش بازار UST در 30 روز گذشته رشد کرده و از 11.3 میلیارد دلار به 13.7 میلیارد دلار رسیده است.

نظر شما در مورد صدور UST و اقدامات گارد بنیاد لونا چیست؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید.

sergio@bitcoin.com'

سرجیو گوشنکو

سرجیو یک روزنامه نگار ارز دیجیتال مستقر در ونزوئلا است. او خود را دیر وارد بازی می‌کند و زمانی که افزایش قیمت در دسامبر 2017 اتفاق افتاد، وارد حوزه رمزنگاری شد. او با داشتن سابقه مهندسی کامپیوتر، زندگی در ونزوئلا، و تحت تاثیر قرار گرفتن تحت تأثیر رونق ارزهای دیجیتال در سطح اجتماعی، دیدگاه متفاوتی را ارائه می‌کند. در مورد موفقیت کریپتو و اینکه چگونه به افراد بدون بانک و محروم کمک می کند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.