طلا به قیمت 2 هزار تومان می رود زیرا قیمت پیشنهادی جنگ XAU/USD را افزایش می دهد

پیش بینی فنی طلا: صعودی این یک هفته بزرگ برای طلا بود و قیمت ها پس از تست حمایت اولیه در سطح 1900 افزایش یافتند. همانطور که چند هفته پیش نگاه شد، مناقصه جنگ اینجا را فرا گرفته است و به نظر نمی رسد که ما به حل و فصل سناریوی روسیه و اوکراین نزدیکتر

کد خبر : 174309
تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱:۲۱
طلا به قیمت 2 هزار تومان می رود زیرا قیمت پیشنهادی جنگ XAU/USD را افزایش می دهد


پیش بینی فنی طلا: صعودی

  • این یک هفته بزرگ برای طلا بود و قیمت ها پس از تست حمایت اولیه در سطح 1900 افزایش یافتند.
  • همانطور که چند هفته پیش نگاه شد، مناقصه جنگ اینجا را فرا گرفته است و به نظر نمی رسد که ما به حل و فصل سناریوی روسیه و اوکراین نزدیکتر شده ایم و درها را برای دستاوردهای بیشتر و عقب نشینی از سطح روانی 2000 دلار باز نگه می داریم.
  • تجزیه و تحلیل موجود در مقاله متکی است اقدام قیمت و تشکیلات نمودار. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد عملکرد قیمت یا الگوهای نمودار، ما را بررسی کنید آموزش DailyFX بخش.

این یک هفته بزرگ برای قیمت طلا و تا حدودی تصویر آینه ای هفته قبل بود. در هفته قبل، با افزایش قیمت فلز زرد به بالاترین سطح 1976.5، یک پیشنهاد قوی ایجاد شد. اما فروشندگان هجوم آوردند تا طلا را به زیر قیمت برگردانند روانشناسی سطح 1900 قبل از آخر هفته.

اما، زمانی که قیمت‌های آزاد این هفته شروع به ریزش کرد، طلا به بالای سال 1900 شکاف داد و پس از یک اقدام قوی قیمت داد و ستد در اوایل هفته، خریداران یک فشار رو به جلو انجام دادند. راننده بزرگ در بخش آخر هفته بود حمله به نیروگاه هسته ای اوکراین. این شواهدی را نشان می دهد که روسیه به نظر نمی رسد برای قدرت مذاکره رقابت کند و همچنین باعث می شود که حل و فصل شرایط بسیار دورتر به نظر برسد و در نتیجه ریسک ژئوپلیتیکی بیشتری را در راس موقعیت قرار دهد.

همانطور که چند هفته پیش نگاه کرده بودم، مناقصه جنگ در طلا گرفته شده است و این هفته شاهد دیگری بود مبنی بر اینکه ممکن است هنوز آماده خروج از بازار نباشد. این می تواند تمرکز را روی سمت طولانی طلا حفظ کند تا زمانی که چیزی تغییر کند، و سطح روانی 2000 دلار اکنون بسیار نزدیک است و این به یک هدف احتمالی برای تجارت هفته آینده تبدیل می شود، زیرا تورم در روز پنجشنبه در مرکز توجه قرار می گیرد. CPI اطلاعات خارج از ایالات متحده

نمودار قیمت ماهانه طلا

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; طلا در Tradingview

طلا کوتاه مدت

همانطور که قبلاً اشاره شد، بخش ابتدایی این هفته در طلا، به دنبال حرکت معکوس عظیم هفته گذشته، بسیار آشفته بود. اما چهارشنبه و پنجشنبه شاهد شروع روند صعودی بودیم که به گاوهای نر طلا کمک کرد تا وضعیت را کنترل کنند و منجر به عقب نشینی قوی تا بالاترین سطح 1976.5 شد که در هفته قبل نشان داد.

این امر در را برای ادامه پتانسیل شکست باز نگه می‌دارد، زیرا ادامه افت‌های بالاتر-پایین که اخیراً نشان داده شده است، گاوها را در نقطه اصلی قرار داده است تا نوسان قبلی را دوباره آزمایش کنند.

با این حال، درست بالاتر از این سطح، ناحیه قابل توجهی از مقاومت روانی در سطح 2k وجود دارد، و این احتمالاً می تواند حرکت صعودی را خنثی کند، اگرچه زمانی که در تابستان 2020 وارد عمل شد، با افزایش قیمت طلا، کاهش بسیار کمی در شکست وجود داشت. درست تا بالاترین رکورد فعلی در سال 2089.

برای حمایت کوتاه مدت، مقاومت قبلی در سال 1952 همچنان مورد توجه است. و یک سطح کوتاه‌مدت نیز وجود دارد، در 1961.8، که بالاترین سطح در سال 2011 بود و تقریباً برای 9 سال کامل تا پایان سال 2020 به عنوان بالاترین سطح تاریخ عمل کرد.

نمودار قیمت ساعتی طلا

نمودار قیمت ساعتی طلا

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; طلا در Tradingview

— نوشته شده توسط جیمز استنلی، استراتژیست ارشد برای DailyFX.com

تماس بگیرید و دنبال کنید جیمز در توییتر: @JStanleyFX





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.