ممنوعیت اثبات کار از مقررات پیشنهادی کریپتو اروپا حذف شد – مقررات بیت کوین نیوز

متنی که تهدید به ممنوعیت ارزهای رمزپایه متکی به استخراج اثبات کار انرژی بر دارد، از پیش نویس قانون با هدف تنظیم فضای ارز دیجیتال اروپا حذف شده است. این اقدام پس از آن صورت گرفت که این ماده بحث‌برانگیز باعث اعتراض جامعه ارزهای دیجیتال شد. پیشنهاد MiCA ممنوعیت سکه های اثبات کار را لغو

کد خبر : 173658
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۰
ممنوعیت اثبات کار از مقررات پیشنهادی کریپتو اروپا حذف شد – مقررات بیت کوین نیوز


متنی که تهدید به ممنوعیت ارزهای رمزپایه متکی به استخراج اثبات کار انرژی بر دارد، از پیش نویس قانون با هدف تنظیم فضای ارز دیجیتال اروپا حذف شده است. این اقدام پس از آن صورت گرفت که این ماده بحث‌برانگیز باعث اعتراض جامعه ارزهای دیجیتال شد.

پیشنهاد MiCA ممنوعیت سکه های اثبات کار را لغو می کند

عبارتی که می‌توانست ارزهای دیجیتال با استخراج اثبات کار (PoW) مانند بیت کوین را ممنوع کند، در آخرین نسخه چارچوب بازارهای دارایی‌های رمزنگاری اتحادیه اروپا (MiCA) وجود ندارد. انتظار می رفت پارلمان اروپا (EP) این پیشنهاد را در آخرین روز فوریه تصویب کند، اما رای گیری برای رفع نگرانی های مطرح شده توسط نمایندگان صنعت کریپتو به تعویق افتاد.

BTC Echo به نقل از این سند خاطرنشان کرد: “ممنوعیت بیت کوین در اتحادیه اروپا در حال حاضر از روی میز خارج شده است.” رسانه خبری ارز دیجیتال آلمان فاش کرد که این پاراگراف بحث برانگیز حذف شده است. متن پیشنهادی جناح‌های چپ، سبزها و سوسیال دموکرات‌ها شرکت‌ها را از ارائه خدمات برای کسب، نگهداری و تجارت دارایی‌های رمزنگاری مبتنی بر PoW منع می‌کرد.

رای برنامه ریزی شده به درخواست استفان برگر، گزارشگر بسته قانونی لغو شد، که اکنون گزارش BTC Echo را در یک نامه تایید کرده است. توییت اواخر روز سه شنبه ارسال شد. وی همچنین به این نشریه گفت که مذاکرات از سر گرفته شده است.

برگر تأکید کرد: «ما اکنون می‌خواهیم MiCA را در سریع‌ترین زمان ممکن به پارلمان منتقل کنیم». بیانیه او بازتاب فراخوانی است که کریستین لاگارد، رئیس بانک مرکزی اروپا صادر کرد، که هفته گذشته از اتحادیه اروپا خواست تا به سرعت این مقررات را به منظور جلوگیری از استفاده روسیه از ارزهای دیجیتال برای فرار از تحریم های اعمال شده به دلیل تهاجم نظامی به اوکراین، تصویب کند.

برگر که عضو کمیته امور اقتصادی و پولی است، اطمینان داد: «مذاکرات در جریان است. هنگامی که پارلمان اروپا بسته نظارتی را تصویب کرد، تصویب نهایی آن به نتیجه گفتگو بین پارلمان، کمیسیون اروپا و کشورهای عضو اتحادیه اروپا بستگی دارد. سپس نهاد اجرایی در بروکسل اجرای آینده پیش نویس تصویب شده را ارزیابی خواهد کرد.

در چند ماه گذشته، مقامات و رگولاتورهای چندین کشور عضو خواستار ممنوعیت استخراج معدن اثبات کار در سراسر اتحادیه اروپا شده‌اند و به ماهیت تشنه قدرت آن اشاره می‌کنند. سوئد با اشاره به استفاده روزافزون استخراج بیت کوین از انرژی های تجدیدپذیر به ضرر اهداف بی طرفی آب و هوا در سایر بخش ها، یکی از اولین کشورهایی بود که بر چنین اقدامی پافشاری کرد.

برچسب ها در این داستان

ممنوعیت، بیت‌کوین، مفهوم، رمزنگاری، دارایی‌های رمزنگاری، ارزهای دیجیتال، ارز دیجیتال، EC، EP، اتحادیه اروپا، کمیسیون اروپا، پارلمان اروپا، اتحادیه اروپا، چارچوب، قانون‌گذاری، نمایندگان پارلمان اروپا، MiCA، PoW، ممنوعیت، اثبات کار، پیشنهاد، مقررات، استفان برگر

آیا انتظار دارید اتحادیه اروپا به زودی پیشنهاد بازار دارایی های رمزنگاری شده را بپذیرد؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید.

لوبومیر تاسف

لوبومیر تاسف روزنامه‌نگاری از اروپای شرقی است که از فن‌آوری آگاه است و این جمله هیچنز را دوست دارد: «نویسنده بودن چیزی است که من هستم، نه کاری که انجام می‌دهم». علاوه بر رمزنگاری، بلاک چین و فین تک، سیاست بین‌الملل و اقتصاد دو منبع الهام دیگر هستند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.