اعلام دور کمک های مالی برای تحقیقات دانشگاهی

ما هیجان زده هستیم که موج جدیدی از کمک های مالی را برای تأمین مالی تحقیقات رسمی اعلام کنیم که هدف آن ایجاد دانش بیشتر در مورد اتریوم، فناوری بلاک چین و حوزه های مرتبط است. ما دانشگاهیان، مراکز تحقیقاتی، دانشجویان دکترا و همه کسانی که علاقه مند به تحقیق در مورد اتریوم هستند را

کد خبر : 172797
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۰
اعلام دور کمک های مالی برای تحقیقات دانشگاهی


ما هیجان زده هستیم که موج جدیدی از کمک های مالی را برای تأمین مالی تحقیقات رسمی اعلام کنیم که هدف آن ایجاد دانش بیشتر در مورد اتریوم، فناوری بلاک چین و حوزه های مرتبط است. ما دانشگاهیان، مراکز تحقیقاتی، دانشجویان دکترا و همه کسانی که علاقه مند به تحقیق در مورد اتریوم هستند را تشویق می کنیم تا طرح های پیشنهادی خود را ارسال کنند. این دور کمک های مالی تا 750,000 دلار در مجموع بودجه در دسترس است.

دانش به عنوان چرخ لنگر برای اتریوم

اتریوم به طور مداوم با سرعت فوق‌العاده‌ای تکامل می‌یابد، نگاه مردم به اقتصاد و امور مالی را تغییر می‌دهد، امنیت سایبری را در زمینه‌های جدید به چالش می‌کشد، بر هنر و فرهنگ تأثیر می‌گذارد، هویت‌ها را تغییر می‌دهد و در نهایت وضعیت موجود را در حوزه‌های مختلف جامعه بازسازی می‌کند.

جامعه دانشگاهی می‌تواند و باید نقش فزاینده‌ای در این فرآیند برای کمک به حل مشکلات بزرگ و پیشرفت اکوسیستم اتریوم داشته باشد.

تعداد فزاینده‌ای از محققین برجسته وجود دارد که حوزه‌های مختلف دامنه مرتبط با اتریوم را بررسی می‌کنند و بر دانش مشترک ما در خصوص حریم خصوصی، طراحی مکانیسم، اقتصاد، شفافیت، گنجاندن مالی و موارد دیگر تأثیر مثبت می‌گذارند. اما، ما می خواهیم بیشتر پرورش دهیم!

دانش غیرمتمرکز و یک جامعه واقعاً جهانی

هدف این دور کمک هزینه حمایت از تحقیقات رسمی در مورد اتریوم و حوزه های مرتبط است و در عین حال بازیگران بیشتری را وارد اکوسیستم می کند. هر چه دانش و تحقیقات بیشتر در بین جامعه جهانی به اشتراک گذاشته شود، اتریوم می تواند برای تأثیر بیشتر و مثبت تر تکامل یابد.

پس ما به دنبال چه هستیم؟

ما به دنبال تأمین مالی تحقیقات رسمی، علمی و سیستماتیک و حمایت مالی از محتوای آزادانه و منبع باز هستیم که هدف آن اتریوم و دامنه‌های مرتبط است. برای کمک به شروع، لطفاً لیست خواسته های ما را بررسی کنید. این فهرست از ایده‌ها و دامنه‌های پروژه به معنای جامع نیست، بنابراین خلاقیت خود را محدود نکنید. ما درخواست‌هایی را برای هر موضوع تحقیقاتی که می‌تواند بر اکوسیستم اتریوم تأثیر بگذارد، می‌پذیریم.

آخرین مهلت برای این دور کمک هزینه است 22 آوریل 2022. تمام اطلاعات موجود در وب سایت ما را بررسی کنید و در صورت داشتن هر گونه سوال، می توانید از طریق آدرس [email protected] با ما تماس بگیرید.

ما مشتاقانه منتظر همکاری با دانشگاهیان در سراسر جهان هستیم. اگر کسی را می شناسید که ممکن است علاقه مند باشد، لطفاً این خبر را منتشر کنید!

ما معتقدیم که تلاش برای افزایش دانش در جامعه ما سرمایه گذاری در آینده اتریوم است.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.