Dow Jones Ekes بعد از کاهش افت 860 امتیازی، سود ناچیزی به دست آورد

چشم انداز داو جونز: داوجونز در اواخر معاملات به سمت منطقه مثبت حرکت کرد و از افت 860 واحدی عقب نشینی کرد. تنش‌های ژئوپلیتیکی همچنان بر قیمت‌ها غالب است، اما بسیاری از اخبار بد قبلاً تخفیف داده شده است، بنابراین رالی امدادی که در روز پنجشنبه مشاهده شد ممکن است در کوتاه‌مدت تمدید شود. در

کد خبر : 170999
تاریخ انتشار : جمعه ۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۵:۰۳
Dow Jones Ekes بعد از کاهش افت 860 امتیازی، سود ناچیزی به دست آورد


چشم انداز داو جونز:

  • داوجونز در اواخر معاملات به سمت منطقه مثبت حرکت کرد و از افت 860 واحدی عقب نشینی کرد.
  • تنش‌های ژئوپلیتیکی همچنان بر قیمت‌ها غالب است، اما بسیاری از اخبار بد قبلاً تخفیف داده شده است، بنابراین رالی امدادی که در روز پنجشنبه مشاهده شد ممکن است در کوتاه‌مدت تمدید شود.
  • در این مقاله به سطوح فنی کلیدی برای تماشا در Dow ​​نگاه می کنیم.

بیشترین خوانده شده: پیش‌بینی‌های Dow، S&P 500، Nasdaq 100: سهام با تهاجم روسیه به لرزه درآمد

سهام ایالات متحده در معاملات اولیه روز پنجشنبه، تحت تاثیر تشدید تنش‌های ژئوپلیتیکی در اروپای شرقی، فروختند، اما از یک سقوط بزرگ عقب نشینی کردند و در سطح بالاتری بسته شدند.

شب گذشته روسیه تهاجم تمام عیار به اوکراین را از زمین و دریا آغاز کرد و زیرساخت های نظامی را در رگبار موشک ها و حملات هوایی با هدف فلج کردن سیستم دفاعی این کشور هدف قرار داد. حمله بی دلیل در ابتدا باعث ایجاد ریسک گریزی گسترده شد، افزایش تقاضا برای دارایی های امن مانند خزانه داری ایالات متحده و طلا، در حالی که برای مدت کوتاهی قیمت نفت را به بالای 100 دلار در هر بشکه به دلیل ترس از اینکه بحران ممکن است عرضه انرژی را مختل کند، فرستاد.

وقتی همه چیز گفته شد و انجام شد، داوجونز در جلسه ای که با نوسانات انفجاری و نوسانات شدید بازار مشخص شد، 0.28 درصد صعود کرد و به 33223 رسید و افت 860 واحدی صبح زود را پاک کرد که برای لحظه ای شاخص را به پایین ترین سطح خود از اواخر مارس گذشته رساند. سال

با توجه به تغییرات عمده در چشم انداز ژئوپلیتیکی، تورم در بالاترین حد چهار دهه اخیر و افزایش نرخ بهره توسط فدرال رزرو در ماه آینده، بازار می تواند غیرقابل پیش بینی باقی بماند. فرار. با این حال، بسیاری از اخبار بد در حال حاضر قیمت گذاری شده اند، بنابراین فروش فوریه ممکن است در آینده تعدیل شود، به خصوص که انتظار نمی رود بحران فعلی تأثیر مادی بر اقتصاد جهانی داشته باشد و تحریم های اعمال شده بر مسکو محدود در محدوده

اگر اوضاع بیشتر تشدید نشود یا اصطکاک ها شروع به فروکش کند، تجمع امدادی که در روز پنج شنبه مشاهده شد می تواند ادامه یابد، که به نظر می رسد پایان همه گیری باشد و موارد Omicron به سرعت از بین برود. بسیاری از سهام بیش از 30 درصد نسبت به اوج های اخیر خود سقوط کرده اند و با ارزش گذاری های جذاب معامله می شوند، بنابراین خریداران افت ممکن است وسوسه شوند تا قبل از بازگشت احتمالی احساسات، سهام های شکست خورده را با تخفیف خریداری کنند.

تجزیه و تحلیل فنی داو جونز

از منظر فنی، داوجونز از حمایت کانال بازگشته است و اکنون به مقاومت در ناحیه 33250 نزدیک شده است. اگر معامله گران بتوانند در جلسات آتی شاخص را به بالای این مانع برسانند، علاقه خرید می تواند افزایش یابد و راه را برای حرکت به سمت 33700 هموار کند. در سوی دیگر، اگر فروشندگان دوباره کنترل بازار را در دست بگیرند و معیار تراشه آبی پایین تر باشد، حمایت 32200 مشاهده می شود، اما افت زیر این کف می تواند کاهش را تسریع کند و باعث عقب نشینی به سمت 31250 شود.

نمودار فنی داو جونز (DJI).

نمودار داو جونز تهیه شده در TradingView

ابزارهای آموزشی برای تاجران

  • آیا تازه شروع کرده اید؟ دانلود مبتدیان راهنمای معامله گران FX
  • آیا می خواهید در مورد شخصیت تجاری خود بیشتر بدانید؟ را بگیرید مسابقه DailyFX و دریابید
  • داده های موقعیت یابی مشتری IG اطلاعات ارزشمندی را در مورد احساسات بازار ارائه می دهد. راهنمای رایگان خود را دریافت کنید در مورد نحوه استفاده از این اندیکاتور تجاری قدرتمند در اینجا.

— نوشته شده توسط دیگو کولمن، مشارکت کننده





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.