چهره‌ی مستر چیف در سریال Halo نشان داده می‌شود

ولفکیل همچنین در ادامه تائید کرد که قرار است چهره‌ی مستر چیف در سریال Halo به طور واضح نشان داده شود. علاوه بر این او اضافه کرد که کسانی که نمی‌خواهند چهره‌ی مستر چیف را ببینند درک می‌کند و به آن‌ها احترام می‌گذارد، اما این برای داستان سریال مهم بود تا در آن چهره‌ی او

کد خبر : 168900
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۴
چهره‌ی مستر چیف در سریال Halo نشان داده می‌شود


ولفکیل همچنین در ادامه تائید کرد که قرار است چهره‌ی مستر چیف در سریال Halo به طور واضح نشان داده شود. علاوه بر این او اضافه کرد که کسانی که نمی‌خواهند چهره‌ی مستر چیف را ببینند درک می‌کند و به آن‌ها احترام می‌گذارد، اما این برای داستان سریال مهم بود تا در آن چهره‌ی او آشکار شود. او در اینباره گفت:

برای برخی افراد این یک لحظه‌ی عالیست که پس از حدود ۲۰ سال انتظار می‌توانند صورت او را ببینند و برای برخی دیگر، تصور دیدن چهره‌ی مستر چیف سخت است. ما کاملا به هر دو طرف این هواداران احترام می‌گذاریم، آن‌هایی که واقعا می‌خواهند چهره‌ی مستر چیف را ببینند و آن‌هایی که واقعا این را نمی‌خواهند. اما برای ماهیت این داستان، ارتباط با مستر چیف به روشی  متفاوت بسیار مهم بود. این به معنای نشان دادن چهره‌ی او بود.

البته باید اضافه کرد که به نظر می‌رسد سریال Halo قوانین خاص مربوط به خود را دارد و در یک خط زمانی جدید به نام خط زمانی نقره‌ای (Silver Timeline) جریان دارد، بنابراین اتفاقات آن لزوما قرار نیست روی مجموعه بازی‌های Halo و دیگر رسانه‌های مرتبط با آن تاثیری داشته باشند.

پیش از این هیچ وقت چهره‌ی مستر چیف در هیچ کدام از بازی‌های سری Halo نشان داده نشده بود و سازندگان همواره می‌خواستند تا صورت او به صورت یک راز باقی بماند. البته در بازی Halo 4 برای اولین بار قسمتی از صورت او نشان داده شده بود، اما بعد از آن توسعه‌دهندگان اعلام کردند که برنامه‌ای برای نمایش چهره‌ی این شخصیت در نسخه‌های بعدی بازی ندارند.

همان طور که گفته شد، پخش سریال Halo از تاریخ ۲۴ مارس (۴ فروردین) از سرویس اشتراکی پارامونت پلاس آغاز خواهد شد. پابلو شرایبر، بازیگر سریال‌های چون The Wire، Person of Interest، American Gods و Defending Jacob در این مجموعه نقش جان ۱۱۷ ملقب به مستر چیف را ایفا کرده است. همچنین ناتاشا مک‌الهون در نقش دکتر کاترین الیزابت هالسی، یرین ها در نقش کوان ها بو، چارلی مورفی در نقش مکی، شبانا عظمی در نقش فرمانده مارگارت پارانگوسکی و جن تیلور در نقش کورتانا، از چمله بازیگران دیگری هستند که در این سریال به ایفا نقش پرداخته‌اند.

این طور که به نظر می‌رسد، عوامل ساخت این سریال و سرویس پارامونت پلاس به موفقیت این مجموعه‌ی تلویزیونی امید بسیار بالایی دارند، بنابراین در حالی که هنوز حتی یک قسمت از Halo پخش نشده، آن را برای فصل دوم تمدید کرده‌اند.

در دیگر اخبار مرتباط با مجموعه‌ی Halo آمده است که طبق اعلام شرکت مایکروسافت (Microsoft)، جدیدترین بازی این سری یعنی Halo Infinite رکورد جدیدی را در تاریخ این مجموعه به ثبت رسانده و موفق شده تا به الان به رقم ۲۰ میلیون بازیکن برسد. همچنین به نظر می‌رسد که مجموعه‌ی اکس‌باکس نیز در وضعیت بسیار خوبی به سر می‌برد و در طول فعالیت ۲۰ ساله‌ی خود، به بهترین سال خود در زمینه‌ی درآمد رسیده است.

نظر شما در اینباره چیست؟ آیا شما هم منتظر پخش این سریال هستید؟ آیا شما هم دوست دارید تا بالاخره چهره‌ی مستر چیف را ببینید یا اینکه دوست دارید صورت او همچنان مخفی بماند؟



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.