مایکروسافت، غول نرم افزاری، امروز اعلام کرد که قراردادی را برای خرید Activision Blizzard، یکی از بزرگترین توسعه دهندگان و ناشران بازی در دنیای بازی، تکمیل کرده است. این معامله که شامل تراکنش تمام نقدی به ارزش 68.7 میلیارد دلار است، به مایکروسافت مالکیت فرنچایزهای مهمی مانند Call of Duty، Candy Crush، World of Warcraft
کد خبر : 158241
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰
مایکروسافت، غول نرم افزاری، امروز اعلام کرد که قراردادی را برای خرید Activision Blizzard، یکی از بزرگترین توسعه دهندگان و ناشران بازی در دنیای بازی، تکمیل کرده است. این معامله که شامل تراکنش تمام نقدی به ارزش 68.7 میلیارد دلار است، به مایکروسافت مالکیت فرنچایزهای مهمی مانند Call of Duty، Candy Crush، World of Warcraft و Diablo را می دهد. این شرکت همچنین اشاره کرد که این خرید بلوکهای ساختمانی برای متاورس فراهم میکند.
مایکروسافت برای ساخت متاورس خود اکتیویژن را خریداری می کند
مایکروسافت، یکی از شرکت های پیشرو نرم افزاری در جهان، از خرید Activision Blizzard، یک شرکت سازنده بازی با بیش از 10000 کارمند در سراسر جهان خبر داد. بر اساس بیانیه مطبوعاتی منتشر شده، این معامله شامل معامله ای به ارزش 68.7 میلیارد دلار است که بزرگترین خرید از این نوع توسط این شرکت است. در مورد خرید، ساتیا نادلا، مدیر عامل مایکروسافت، اظهار داشت:
ما عمیقاً روی محتوا، انجمن و فضای ابری در سطح جهانی سرمایهگذاری میکنیم تا عصر جدیدی از بازی را آغاز کنیم که بازیکنان و سازندگان را در اولویت قرار میدهد و بازی را ایمن، فراگیر و در دسترس همه میکند.
این خرید به مایکروسافت اجازه میدهد تا کنترل فرنچایزهای بزرگی مانند Call of Duty، Candy Crush، World of Warcraft، و Diablo را در دست بگیرد که با هم بیش از 400 میلیون بازیکن فعال در ماه دارند.
بازی به عنوان بخش محوری متاورس
برای نادلا، خرید اکتیویژن رشد مایکروسافت و محیط بازی آن را تسریع میکند و بلوکهای سازنده را برای برداشت مایکروسافت از متاورس فراهم میکند. نادلا در این باره اظهار داشت:
بازی امروزه پویاترین و هیجانانگیزترین مقوله سرگرمی در تمامی پلتفرمها است و نقش کلیدی در توسعه پلتفرمهای متاورس خواهد داشت.
در حالی که این شرکت هیچ حرکتی در رابطه با متاورس مربوط به بخش بازی خود یا محیط Xbox اعلام نکرده است، نادلا به پیشرفتهای بیشتری در این زمینه اشاره کرد. با این حال، این شرکت در حال کار بر روی برداشت خود از متاورس خود برای دفتر در قالب Mesh است. Mesh به افرادی که از تیم های مایکروسافت استفاده می کنند اجازه می دهد جلساتی داشته باشند و با آواتارهای آنلاین چت کنند، و کنفرانس های ویدئویی را جایگزین تجربه ای فراگیرتر و مشارکتی تر کند.
بسیاری از شرکتهای بازیسازی بلاک چین دیدگاه خود را در مورد متاورس با نتایج مختلفی ارائه کردهاند. Sandbox، یک بازی متاورس که دارای NFT های ساخته شده توسط کاربر است، توجه شرکت های مختلف از جمله PWC در هنگ کنگ را به خود جلب کرده است که قبلاً در زمین های مجازی در این پلتفرم سرمایه گذاری کرده اند. شرکت سازنده این بازی، Animoca Brands، اخیراً 358 میلیون دلار برای تقویت پروژههای web3 خود و ساخت متاورس خود جمعآوری کرده است.
نظر شما در مورد خرید اکتیویژن بلیزارد توسط مایکروسافت چیست؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید.
سرجیو گوشنکو
سرجیو یک روزنامه نگار ارز دیجیتال مستقر در ونزوئلا است. او خود را دیر وارد بازی میکند و زمانی که افزایش قیمت در دسامبر 2017 اتفاق افتاد، وارد حوزه رمزنگاری شد. او با داشتن سابقه مهندسی کامپیوتر، زندگی در ونزوئلا، و تحت تاثیر قرار گرفتن تحت تأثیر رونق ارزهای دیجیتال در سطح اجتماعی، دیدگاه متفاوتی را ارائه میکند. در مورد موفقیت کریپتو و اینکه چگونه به افراد بدون بانک و محروم کمک می کند.
اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons
سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰