استخدام 4 ردیف شغلی در یک مجموعه معتبر در تهران و البرز

استخدام 4 ردیف شغلی در یک مجموعه معتبر در تهران و البرز انتشار در چهارشنبه ۲۹ دی ۱۴۰۰ محتوا گذار نه امروز نشان شده نشان کردن یک مجموعه معتبر جهت تکمیل کادر خود در استان های تهران و البرز از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید. عنوان شغلی شرایط احراز کارشناس امور

کد خبر : 157857
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۳
استخدام 4 ردیف شغلی در یک مجموعه معتبر در تهران و البرز



استخدام 4 ردیف شغلی در یک مجموعه معتبر در تهران و البرز



امروز

نشان شده
نشان کردن

یک مجموعه معتبر جهت تکمیل کادر خود در استان های تهران و البرز از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.

عنوان شغلی شرایط احراز
کارشناس امور مشتریان
  • جنسیت: آقا، خانم
  • حداقل 1 سال سابقه کاری مرتبط
  • حداکثر سن 20 الی 30 سال

دانش، مهارت و شایستگی های مورد نیاز:

  • برقراری ارتباط موثر با مشتریان از طریق کانال های شبکه های اجتماعی، ایمیل و…
  • برقراری مشکلات، درخواست ها و نیازهای مطرح شده مشتریان تا حصول نتیجه
  • توانایی استدلال و پاسخگویی به طیف مشتریان ناراضی به کمک استفاده از لحن بیان مناسب
  • نوشتار تند و مناسب: توانایی نوشتن متن برای ارتباط با مشتریان در چت آنلاین، ایمیل، شبکه های اجتماعی و…
  • روابط عمومی بالا
  • قدرت مذاکره و حل مسئله
  • صبور، دارای توانایی مدیریت خشم و استرس
  • مسئولیت پذیر
  • پیگیر و دارای روحیه کار تیمی
  • منظم و وقت شناس
  • متعهد مشتری مدار
کارشناس فروش سازمانی
  • جنسیت: آقا، خانم
  • حداقل مدرک تحصیلی کارشناسی مدیریت/ حقوق/ مهندسی صنایع، مدیریت و هتلداری
  • سن 30 الی 45 سال
  • مسلط به امور قراردادها
  • آشنایی کامل با مارکتینگ و برندینگ
  • آشنایی با فرایند فرانچایزینگ
  • داشتن تجربه کار در زمینه واگذاری شعبه به صورت فرانچایز
  • ارائه گزارش تحلیلی
  • توان برنامه‌ریزی، هدف‌گذاری
  • با سابقه و خلاق
  • مسلط به فرایندها و اصول بازاریابی، فروش و اعطاء نمایندگی
  • تسلط به اصول و فنون مذاکره
  • روابط عمومی بالا و دارای پشتکار
کارشناس زنجیره تامین
  • جنسیت: آقا، خانم
  • تحصیلات: حداقل کارشناسی (رشته: مهندسی صنایع/حسابداری/مدیریت)
  • مسلط به تنخواه گردانی و پرداخت هزینه ها و صورت تنخواه
  • مسلط به سیستم های انبارداری
  • آشنایی با نرم افزار office و سیستم ERP
  • قدرت تحلیل و بررسی گزارش ها
  • تحلیل و پیگیری فرآیند تحویل کالا
  • ارزیابی و گریدبندی تامین کنندگان و پیمانکاران
  • پیگیری دریافت قرارداد و نامه های مفاصا حساب از تامین کنندگان و واحد مالی
  • ارسال درخواست ها برای تامین کنندگان و پیگیری تمامی مراحل تا دریافت کالا
  • هماهنگی با تامین کنندگان جهت ملاقات های حضوری
کارشناس حقوقی
  • جنسیت: آقا، خانم
  • تحصیلات: کارشناسی ترجیحا رشته حقوق
  • سابقه کار: حداقل 3 سال
  • مسلط به OFFICE
  • آشنایی با امور حقوقی و قراردادی
  • مهارت های گزارش نویسی و گزارش دهی
  • آشنایی آیین نگارش حقوقی
  • آشنایی با آیین نامه ها و دستورالعملهای تنظیم قراردادهای حقوقی
  • آشنایی با مسئولیتهای مدنی و کیفری کارکنان
  • توانا در تجزیه و تحلیل و تفسیر و قضاوت

 

از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را به ایمیل یا واتس‌اپ زیر ارسال نمایند.
لطفا از تماس تلفنی خودداری نمایید.

اطلاعات تماس

واتساپ

09123680240
ایمیل

[email protected]


#استخدام #ردیف #شغلی #در #یک #مجموعه #معتبر #در #تهران #البرز

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.