درآمد نتفلیکس برای تنظیم سرعت جنگ های پخش جریانی 2022

سرویس پخش غالب نتایج سه ماهه چهارم را در روز پنجشنبه گزارش می دهد. وال استریت مراقب تعداد مشتریانی است که نتفلیکس در خارج از کشور جذب کرده است، زیرا سرعت رشد استریم از دستاوردهای همه گیر وحشتناک سال 2020 کم شده است. وال استریت تماشا می‌کند تا ببیند آیا جنگ‌های پخش جریانی نتیجه می‌دهند،

کد خبر : 157383
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۰
درآمد نتفلیکس برای تنظیم سرعت جنگ های پخش جریانی 2022


سرویس پخش غالب نتایج سه ماهه چهارم را در روز پنجشنبه گزارش می دهد. وال استریت مراقب تعداد مشتریانی است که نتفلیکس در خارج از کشور جذب کرده است، زیرا سرعت رشد استریم از دستاوردهای همه گیر وحشتناک سال 2020 کم شده است.

وال استریت تماشا می‌کند تا ببیند آیا جنگ‌های پخش جریانی نتیجه می‌دهند، زیرا شرکت‌ها نمایش‌های پرمخاطب و گران‌قیمتی مانند سریال‌های واقعیت جدید شرکت والت دیزنی با خانواده کارداشیان، مجموعه‌ای «ارباب حلقه‌ها» در Prime Video Amazon.com Inc. و پیش درآمد «بازی تاج و تخت» در HBO Max شرکت AT&T.

نتفلیکس روز جمعه قیمت‌ها را در بزرگترین بازار خود، ایالات متحده و کانادا، که تحلیلگران می‌گویند رشد در آن راکد است، افزایش داد. این شرکت در طول همه گیری همه گیر، با رشد شدید در اوایل سال 2020، زمانی که مردم در خانه می ماندند و سالن های سینما بسته بودند، سوار ترن هوایی شد. نرخ ثبت نام های جدید در سال 2021 با کاهش محدودیت های همه گیر کاهش یافت و کووید تولید برنامه های جدید را کند کرد. این شرکت 8.5 میلیون مشترک استریم جدید را برای ماه های اکتبر تا دسامبر پیش بینی کرده است.

به گفته تحلیلگران، انتظار می رود در سال 2022، رشد نتفلیکس تثبیت شود و آن را در مسیر بازگشت به سود مشترکان ثبت شده قبل از همه گیری قرار دهد. این شرکت فصل‌های جدیدی از پدیده جهانی «بازی ماهی مرکب» و برنده امی «تاج» را در دست ساخت دارد، به‌علاوه تعداد زیادی فیلم.

اما پیشگام استریم با رقابت شدیدتری در ایالات متحده و خارج از کشور از سوی تازه واردان، تبلیغات قیمت و هزینه های سنگین برای محتوای انحصاری مواجه است. از آنجایی که این سرویس‌های اشتراک ویدیو بر اساس تقاضا (SVOD) سرمایه‌گذاری زیادی روی محتوایی دارند که «جنگ‌های جریانی» را تشدید می‌کند، وال استریت شروع به زیر سوال بردن بازده این سرمایه‌گذاری کرده است.

مایکل ناتانسون، تحلیلگر رسانه ای در یادداشتی تحقیقاتی نوشت: «2022 باید ثابت کند که هیچ شرکتی انحصار محتوای عالی را ندارد و زمان صرف شده روی هر پلتفرم SVOD قدیمی تضمینی نیست.

ناتانسون با استناد به بلوغ بازارهای ایالات متحده، کانادا و اروپای غربی، پیش‌بینی‌های خود را برای کل بینندگان استریم نتفلیکس در پایان سال از 252 میلیون به 250 میلیون کاهش داد. او تخمین می‌زند که رشد از مناطقی در آسیا و اقیانوسیه حاصل می‌شود که مشتریان آن‌ها هزینه کمتری برای نتفلیکس می‌پردازند.

مارک ماهانی، تحلیلگر Evercore ISI به رویترز گفت که نتفلیکس احتمالاً سالانه یک میلیون مشترک به بازار داخلی خود اضافه خواهد کرد، اما 90 درصد از دستاوردهای آن در خارج از ایالات متحده اتفاق خواهد افتاد.

رقابت برای مشتریان در ایالات متحده شدیدترین است، جایی که طبق تحقیقات لیختمن، تعداد خانوارهایی که مشترک سرویس استریم هستند به 78٪ رسیده است، و Deloitte تخمین زده است که ریزش، یا نرخی که مردم خدمات را از دست می دهند یا مشترک می شوند، به طور متوسط ​​یک نسبتاً بالا 35٪.

ناتانسون پیش‌بینی می‌کند که نمایش‌های محبوب نتفلیکس مانند «بازی ماهی مرکب» و فیلم فاجعه‌آمیز پر ستاره «به بالا نگاه نکن» احتمالاً در سه ماهه چهارم حدود 550000 مشترک در ایالات متحده و کانادا اضافه خواهند کرد. او نوشت که NBCUniversal’s Peacock و ViacomCBS’s Paramount+ بیشترین دستاوردها را در ایالات متحده گزارش می‌کنند که توسط لیگ ملی فوتبال و بازی‌های فوتبال انگلیس و محتوای بیشتری برای کودکان موجود در Paramount+ افزایش یافته است.

رقابت برای زمان و توجه مصرف کنندگان نیز در سرتاسر جهان برگزار می شود و به هزینه های تهاجمی برای محتوا دامن می زند. محقق مستقر در لندن، Ampere Analysis، پیش‌بینی می‌کند که میزان هزینه‌های صنعت در سال جاری از 230 میلیارد دلار فراتر رود، که در راس آن شرکت‌هایی هستند که هزینه‌های سنگینی را برای حقوق ورزشی از جمله شرکت مادر NBCUniversal Comcast Corp با 22.7 میلیارد دلار و دیزنی با 33 میلیارد دلار هزینه می‌کنند.

نتفلیکس که ورزش های زنده را پخش نمی کند، پیش بینی کرده بود که در سال 2021 17 میلیارد دلار برای برنامه ریزی هزینه خواهد کرد. این هزینه برای سال 2022 را فاش نکرده است.

بازی‌های المپیک پکن و سوپربول در ماه فوریه از سرویس طاووس NBCU پخش خواهند شد. علاوه بر نمایش جدید کارداشیان ها، دیزنی اولین سریال جنگ ستارگان را درباره اوبی وان کنوبی به همراه ایوان مک گرگور که نقش خود را در نقش استاد جدی ایفا می کند، عرضه خواهد کرد.

(گزارش توسط Lisa Richwine و Dawn Chmielewski در لس آنجلس؛ ویرایش توسط Kenneth Li و David Gregorio)



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.