وزیر St-Onge با شرکای ورزشی منطقه آتلانتیک دیدار می کند

[ad_1] مونترال، 14 ژانویه 2022 تنوع و مشارکت در جامعه ورزشی دو اولویت اصلی دولت کانادا است. محترم پاسکال سنت اونگ، وزیر ورزش و وزیر مسئول آژانس توسعه اقتصادی کانادا برای مناطق کبک، امروز میزبان یک میزگرد مجازی با نمایندگانی از حلقه ورزش بومی و بخش های اقیانوس اطلس آن (ورزش بومی و تفریح ​​نیوبرانزویک،

کد خبر : 155723
تاریخ انتشار : جمعه ۲۴ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۷
وزیر St-Onge با شرکای ورزشی منطقه آتلانتیک دیدار می کند

[ad_1]

مونترال، 14 ژانویه 2022

تنوع و مشارکت در جامعه ورزشی دو اولویت اصلی دولت کانادا است.

محترم پاسکال سنت اونگ، وزیر ورزش و وزیر مسئول آژانس توسعه اقتصادی کانادا برای مناطق کبک، امروز میزبان یک میزگرد مجازی با نمایندگانی از حلقه ورزش بومی و بخش های اقیانوس اطلس آن (ورزش بومی و تفریح ​​نیوبرانزویک، شورای ورزشی Mi’Kmaw در نوا اسکوشیا، حلقه ورزش بومیان PEI و حلقه ورزش و تفریح ​​بومیان نیوفاندلند و لابرادور). هدف این بود که وضعیت این سازمان‌ها را در شرایطی که همه‌گیری را پشت سر می‌گذارند بررسی کنیم و به نگرانی‌های آنها گوش دهیم. این سازمان‌ها از جمله کمک قابل توجهی به طرح ورزش برای توسعه اجتماعی در جوامع بومی دارند. این ابتکار بر ورزش به عنوان یک ابزار مهم برای تغییرات اجتماعی تمرکز دارد. هر سال بیش از 1.2 میلیون دلار به چهار سازمان ورزش بومی استانی/منطقه ای (PTASB) در آتلانتیک کانادا توزیع می شود تا آنها بتوانند ورزش را برای پروژه های توسعه اجتماعی در جوامع خود سازماندهی کنند.

وزیر St-Onge در ادامه جلسه مجازی خود با برگزارکنندگان بازی‌های بومی آمریکای شمالی ۲۰۲۳ صحبت کرد. این بازی ها قرار بود در سال 2020 در کیپوکتوک (هالیفاکس) و میلبروک فرست نشن، نوا اسکوشیا برگزار شود، اما تحت تأثیر همه گیری قرار گرفت. برگزارکنندگان ثابت کردند که بازی‌ها را تغییر می‌دهند تا بتوانند در تابستان 2023 برگزار شوند. دولت کانادا بیش از 8.3 میلیون دلار برای کمک به برگزاری و میزبانی این رویداد ورزشی سرمایه‌گذاری کرده است.

در نهایت، وزیر St-Onge جلسه خود را با صحبت با رهبری کانو کایاک کانادا به پایان رساند. او بر انعطاف و عزم ورزشکاران، مربیان و کارکنان پشتیبانی کانو کایاک کانادا در بازی‌های المپیک و پارالمپیک 2020 توکیو تاکید می‌کند. او همچنین در مورد چالش هایی که سازمان با آن مواجه است بیشتر آموخت تا به دولت کانادا کمک کند تا از آن به بهترین شکل ممکن حمایت کند. کانو کایاک کانادا بیش از 985000 دلار برای سال های 2021-2022 از طریق برنامه حمایت از ورزش ورزش کانادا برای حمایت از فعالیت های توسعه ورزشکاران و مربیان دریافت خواهد کرد. این سازمان همچنین 2 میلیون دلار برای میزبانی مسابقات جهانی کانو کایاک اسپرینت 3 تا 7 اوت 2022 در هالیفاکس دریافت خواهد کرد.

این نشست مجازی اولین جلسه از مجموعه جلساتی بود که برای تقویت ارتباطات و همکاری با جامعه ورزش کانادا طراحی شده بود.

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.