Blockchain Commons دسترسی به بیت کوین را بهبود می بخشد

در زیر گزیده ای مستقیم از شماره 1144 خم مارتی است: “اصول گوردین و استانداردهای نرم افزار.” برای خبرنامه اینجا ثبت نام کنید. از طریق Blockchain Commons من از نشستن و مصاحبه با کریستوفر آلن و ولف مک نالی از پروژه بلاک چین در اوایل بعدازظهر لذت بردم. Blockchain Commons گروهی از توسعه دهندگان منبع

کد خبر : 155437
تاریخ انتشار : جمعه ۲۴ دی ۱۴۰۰ - ۳:۳۰
Blockchain Commons دسترسی به بیت کوین را بهبود می بخشد


در زیر گزیده ای مستقیم از شماره 1144 خم مارتی است: “اصول گوردین و استانداردهای نرم افزار.” برای خبرنامه اینجا ثبت نام کنید.

من از نشستن و مصاحبه با کریستوفر آلن و ولف مک نالی از پروژه بلاک چین در اوایل بعدازظهر لذت بردم. Blockchain Commons گروهی از توسعه دهندگان منبع باز است که بر روی ساخت ابزارها و استانداردهای متن باز با در نظر گرفتن قابلیت همکاری متمرکز هستند. من از گفتگو کاملاً لذت بردم زیرا مرا مجبور کرد به اصول اولیه بازگردم و عمیقاً در مورد سوابقی که امروزه توسط نرم افزارهای سازنده ای که با دسترسی افراد به شبکه بیت کوین سروکار دارند ایجاد می کنند فکر کنم.

جزئیات کوچک زیادی وجود دارد که توسط نرم افزار کیف پول انتزاع شده است که اکثر کاربران هنگام ایجاد جفت کلید خود کاملاً از آن بی اطلاع هستند. تک سیگ است یا چند سیگ؟ مسیر اشتقاق xpub خاصی که برای تولید آدرس های دریافت استفاده می کنید چیست؟ آیا نرم افزار کیف پول شما قادر به ساخت و/یا پخش تراکنش های بیت کوین از پیش امضا شده (PSBT) است؟ این ممکن است برای بسیاری از شما عجیب و غریب به نظر بیهوده باشد، اما این جزئیات کوچک مهم هستند. و مهمتر از آن، در نظر گرفتن این جزئیات کوچک برای توافق آزادانه بر روی استانداردهای سطح پایه برای کسانی که نرم افزار کیف پول می سازند، به طوری که کاربران کیف پول های مختلف بتوانند به طور یکپارچه با یکدیگر معامله کنند. با هدف کلی به حداقل رساندن استرس در مورد ایمن کردن صندلی ها و در عین حال حفظ حاکمیت و حریم خصوصی بیش از حد کافی.

تصمیماتی که ما امروز در مورد بهترین شیوه ها در هنگام ساختن نرم افزار کیف پول می گیریم، بر توانایی کاربران با کیف پول های مختلف برای تراکنش با یکدیگر با حداکثر اطمینان تأثیر می گذارد. ایجاد استانداردهایی که به اصول گوردین ارائه شده توسط تیم در بلاک چین کامانز وفادار بماند، به نظر من ایده خوبی است.

.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.