افزایش 16 درصدی شیبا اینو پس از شایعات مربوط به فهرست رابینهود

[ad_1] شیبا اینو (SHIB) در روز پنجشنبه 16 درصد جهش کرد و در میان شایعاتی مبنی بر فهرست شدن در رابینهود، پیشتاز رشد ارزهای دیجیتال اصلی بود. قیمت شیبا اینو در ساعات اولیه آسیا در روز پنجشنبه قبل از فروش به 0.00003 دلار رسید. Shiba inu سیزدهمین ارز دیجیتال بزرگ با ارزش بازار 17 میلیارد

کد خبر : 155141
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۱
افزایش 16 درصدی شیبا اینو پس از شایعات مربوط به فهرست رابینهود

[ad_1]

شیبا اینو (SHIB) در روز پنجشنبه 16 درصد جهش کرد و در میان شایعاتی مبنی بر فهرست شدن در رابینهود، پیشتاز رشد ارزهای دیجیتال اصلی بود.

قیمت شیبا اینو در ساعات اولیه آسیا در روز پنجشنبه قبل از فروش به 0.00003 دلار رسید. Shiba inu سیزدهمین ارز دیجیتال بزرگ با ارزش بازار 17 میلیارد دلار است.

نمودارهای قیمت نشان می‌دهند که این حرکت پس از جهش از سطوح مقاومت تبدیل به حمایت 0.000027 دلاری صورت گرفته است. با این حال، توکن‌ها در روند نزولی گسترده‌تری باقی می‌مانند، زیرا قیمت‌ها از زمان رسیدن به بالاترین قیمت 0.00008 دلاری در اکتبر 2021، 62 درصد کاهش یافته است.

قیمت‌های شیبا اینو پس از انتشار شایعاتی مبنی بر فهرست شدن رابینهود در رسانه‌های اجتماعی افزایش یافت.  (TradingView)

این افزایش قیمت مدت کوتاهی پس از انتشار شایعاتی مبنی بر ارائه فهرست در Robinhood در توییتر رخ داد.

“گفته می شود فهرست شیبا اینو رابینهود در اوایل فوریه منتشر می شود.” توییت توسط دسته اخبار کسب و کار ZeroHedge خوانده شده است. رابینهود به درخواست ها برای اظهار نظر پاسخ نداد.

مدیر عامل Robinhood، ولاد تنف، قبلاً طرح‌هایی را برای فهرست کردن shiba inu در برنامه معاملاتی تأثیرگذار سهام در اکتبر 2021 رد کرده بود. «درست است، ابتدا به ایمنی بازمی‌گردد. بنابراین ما به طور کلی اولین کسی نیستیم که دارایی جدیدی اضافه می کنیم. ما می‌خواهیم مطمئن شویم که مجموعه‌ای از معیارهای سختگیرانه را طی می‌کند.» او در مصاحبه با CNBC گفت.

علاوه بر این، shiba inu در Bitso، یکی از بزرگترین صرافی‌های رمزنگاری مکزیک بر اساس حجم معاملات، فهرست شد. با این حال، داده‌های معاملاتی نشان می‌دهد که این اطلاعیه تأثیر چندانی بر قیمت‌ها نداشته است.

افزایش قیمت در shiba inu باعث شد که سایر memecoin‌ها مانند dogecoin (DOGE) در 24 ساعت گذشته 14 درصد افزایش داشته باشند. Baby doge و floki inu، دو توکن میم منتشر شده در زنجیره هوشمند Binance، در همان دوره 10 درصد افزایش یافتند.

افزایش شیبا اینو به دلیل بهبودی گسترده تر در بازارهای کریپتو پس از نزدیک به یک هفته کاهش رخ داد. بیت کوین روز چهارشنبه به سطح 43000 دلار رسید زیرا جروم پاول، رئیس فدرال رزرو گفت که ایالت اقداماتی را برای مهار تورم در ماه های آینده اتخاذ خواهد کرد.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.