بیانیه وزیر جولی در مورد به اصطلاح تحلیف در نیکاراگوئه

[ad_1] 10 ژانویه 2022 – اتاوا، انتاریو – امور جهانی کانادا ملانی جولی، وزیر امور خارجه محترم امروز بیانیه زیر را صادر کرد: در طول 4 سال گذشته، رژیم اورتگا نهادهای دموکراتیک را در نیکاراگوئه برچیده است. با دستگیری و بازداشت مخالفان سیاسی، سرکوب رسانه های مستقل و وادار کردن روزنامه نگاران و رهبران جامعه

کد خبر : 153963
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۷
بیانیه وزیر جولی در مورد به اصطلاح تحلیف در نیکاراگوئه

[ad_1]

10 ژانویه 2022 – اتاوا، انتاریو – امور جهانی کانادا

ملانی جولی، وزیر امور خارجه محترم امروز بیانیه زیر را صادر کرد:

در طول 4 سال گذشته، رژیم اورتگا نهادهای دموکراتیک را در نیکاراگوئه برچیده است. با دستگیری و بازداشت مخالفان سیاسی، سرکوب رسانه های مستقل و وادار کردن روزنامه نگاران و رهبران جامعه مدنی به تبعید، روند انتخابات را دستکاری کرده است تا به قدرت بچسبد. در نتیجه، انتخابات 7 نوامبر نیکاراگوئه مانند مراسم تحلیف امروز فاقد مشروعیت دموکراتیک بود.

«کانادا درخواست خود را از رژیم اورتگا تکرار می کند تا مسیر مخرب خود را تغییر دهد و به دنبال راه حلی مسالمت آمیز و دموکراتیک برای بحران جاری باشد.

وی افزود: «این وارونگی با آزادی فوری رژیم همه زندانیان سیاسی آغاز می شود. کانادا همچنین از رژیم می‌خواهد که مأموریت «خوب» از سازمان کشورهای آمریکایی (OAS) را با هدف تشویق گفت‌وگوی ملی که منجر به برگزاری انتخابات زودهنگام، تحت نظارت معتبر بین‌المللی، آزاد، منصفانه و شفاف شود، بپذیرد. همچنین، کانادا از رژیم می خواهد که برای پایبندی به اصول منشور دموکراتیک بین آمریکایی گام بردارد.

«دولت کانادا قبلاً تحریم های هدفمندی را تحت قانون اقدامات ویژه اقتصادی در پاسخ به نقض مداوم، فاحش و سیستماتیک حقوق بشر در نیکاراگوئه اعمال کرده بود. ما به استفاده از تمام ابزارهای دیپلماتیک خود برای پاسخگویی به این رژیم ستمگر و توانمندسازان آن ادامه خواهیم داد.

کانادا از اقدامات قاطع شرکای بین‌المللی خود از جمله ایالات متحده و اتحادیه اروپا استقبال می‌کند و به همکاری با آنها برای حمایت و اعمال فشار بر رژیم برای بازگرداندن دموکراسی و احترام به حقوق بشر ادامه خواهد داد.

کانادا به همکاری با دموکراسی‌ها در منطقه و سراسر جهان، از جمله در OAS و شورای حقوق بشر سازمان ملل، برای حمایت از آرمان‌های مردم نیکاراگوئه برای آینده‌ای صلح‌آمیز، عادلانه و دموکراتیک‌تر ادامه خواهد داد.»

پیوندهای مرتبط

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.