معاون اسپانیایی پیشنهاد می کند اسپانیا ممکن است معدنچیان قزاقستان را جذب کند – بیت کوین نیوز

[ad_1] ماریا مونوز، معاون اسپانیایی کنگره این کشور، می‌خواهد کشورش را به عنوان یک جایگزین قابل اعتماد برای معدنچیانی که با وضعیت وخیم قزاقستان مواجه هستند، پس از تعلیق سرویس اینترنت آنها که بر ظرفیت عملیاتی آنها تأثیر می‌گذارد، قرار دهد. مونوز نامه ای به کنگره ارسال کرد و در مورد اقدامات احتمالی اسپانیا برای

کد خبر : 153791
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۰
معاون اسپانیایی پیشنهاد می کند اسپانیا ممکن است معدنچیان قزاقستان را جذب کند – بیت کوین نیوز

[ad_1]

ماریا مونوز، معاون اسپانیایی کنگره این کشور، می‌خواهد کشورش را به عنوان یک جایگزین قابل اعتماد برای معدنچیانی که با وضعیت وخیم قزاقستان مواجه هستند، پس از تعلیق سرویس اینترنت آنها که بر ظرفیت عملیاتی آنها تأثیر می‌گذارد، قرار دهد. مونوز نامه ای به کنگره ارسال کرد و در مورد اقدامات احتمالی اسپانیا برای جذب معدنچیان فراری و تأثیر این رویداد بر بخش معدن اسپانیا جویا شد.

ماریا مونوز معاون اسپانیایی در مورد پیامدهای وضعیت قزاقستان جویا می شود

ماریا مونوز، معاون کنگره اسپانیا، یک حرف به موسسه ای که در مورد اقدامات احتمالی که دولت می تواند برای استفاده از این موقعیت و جذب تجارت استخراج کنندگان بیت کوین که از قزاقستان فرار می کنند، بپرسد. این کشور که پس از افزایش قیمت سوخت با ناآرامی‌های مدنی و اعتراضات مواجه است، دسترسی به اینترنت را نیز به حالت تعلیق درآورد که بر استخراج‌کنندگان بیت‌کوین مستقر در این کشور تأثیر گذاشت. این باعث کاهش هش ریت بیت کوین شد که برخی گزارش ها اعلام کردند که پس از این رویدادها 12 درصد کاهش یافت.

مونوز این وضعیت را به عنوان پس‌زمینه‌ای در نظر می‌گیرد تا در مورد اطلاعاتی که دولت اسپانیا در مورد این تحولات در اختیار دارد و چگونگی تأثیر آنها بر عملیات استخراج ارز دیجیتال که در حال حاضر در اسپانیا در حال انجام است، تحقیق کند. وی همچنین در همین نامه از رشد این بخش در کشور و انرژی مصرف شده برای این منظور در خاک اسپانیا سوال می کند.

یک کهنه سرباز رمزنگاری

علت ارز دیجیتال برای Muñoz که از قبل از وضعیت قزاقستان به این بخش و مقررات احتمالی آن در اسپانیا علاقه مند بوده است، تازگی ندارد. این معاون که بخشی از جناح لیبرال از حزب سیودادانوس است، در اکتبر گذشته در یک پیشنهاد قانونی برای طراحی یک استراتژی ملی برای بخش ارزهای دیجیتال گنجانده شد که به آنها اجازه می‌دهد چارچوبی شفاف برای جذب سرمایه‌گذاران و محافظت از شهروندان در برابر کلاهبرداری‌های ارزهای دیجیتال ایجاد کنند. .

این پیشنهاد، همانطور که در رسانه های محلی برگزار شد، نشان داد که در حالی که ارزهای دیجیتال سال گذشته رشد مهمی در اسپانیا داشتند، هیچ نهاد مشخصی برای تنظیم این صنعت وجود نداشت و در نتیجه ممکن است انتظارات نادرستی از شهروندان در این مورد وجود داشته باشد. در این مورد، حزب خواستار ایجاد کمپین هایی برای اطلاع رسانی به شهروندان در مورد اینکه ارزهای دیجیتال واقعا چیست، و هماهنگی تلاش ها برای ایجاد مقررات هماهنگ ارز دیجیتال با اتحادیه اروپا و شرکت های ارزهای دیجیتال در اروپا است.

نظر شما درباره نامه ارسالی این معاون اسپانیایی برای جویا شدن اوضاع قزاقستان چیست؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید.

sergio@bitcoin.com'

سرجیو گوشنکو

سرجیو یک روزنامه نگار ارز دیجیتال مستقر در ونزوئلا است. او خود را دیر وارد بازی می‌کند و زمانی که افزایش قیمت در دسامبر 2017 اتفاق افتاد، وارد حوزه رمزنگاری شد. او با داشتن سابقه مهندسی کامپیوتر، زندگی در ونزوئلا، و تحت تاثیر قرار گرفتن تحت تأثیر رونق ارزهای دیجیتال در سطح اجتماعی، دیدگاه متفاوتی را ارائه می‌کند. در مورد موفقیت کریپتو و اینکه چگونه به افراد بدون بانک و محروم کمک می کند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.