جنرال موتورز اقتدار کالیفرنیا را برای تنظیم قوانین آلایندگی خودرو به رسمیت می شناسد
جنرال موتورز گفت که این اقدام خودروساز دیترویت را واجد شرایط خرید ناوگان دولتی توسط ایالت کالیفرنیا می کند. این خودروساز در نامه ای به گاوین نیوسام فرماندار کالیفرنیا متعهد شد که اقتدار کالیفرنیا را به رسمیت بشناسد. جنرال موتورز در این نامه گفت که “متعهد به رعایت مقررات کالیفرنیا است.” بلافاصله پس از انتخاب
جنرال موتورز گفت که این اقدام خودروساز دیترویت را واجد شرایط خرید ناوگان دولتی توسط ایالت کالیفرنیا می کند.
این خودروساز در نامه ای به گاوین نیوسام فرماندار کالیفرنیا متعهد شد که اقتدار کالیفرنیا را به رسمیت بشناسد. جنرال موتورز در این نامه گفت که “متعهد به رعایت مقررات کالیفرنیا است.”
بلافاصله پس از انتخاب جو بایدن به ریاست جمهوری، جنرال موتورز در نوامبر 2020 خود را تغییر داد و دیگر از تلاش دولت وقت ترامپ برای منع کالیفرنیا از تعیین قوانین انتشار گازهای گلخانه ای حمایت نکرد.
نیوسام گفت: “جنرال موتورز به کالیفرنیا در مبارزه ما برای هوای پاک و کاهش انتشار گازهای گلخانه ای به عنوان بخشی از پیگیری شرکت برای آینده ای بدون آلایندگی می پیوندد.” این توافق به تسریع تعهد پیشرو کشور کالیفرنیا برای مقابله با بحران آب و هوا کمک خواهد کرد.
جنرال موتورز در ژانویه اعلام کرد که قصد دارد تا سال 2035 انتشار گازهای گلخانه ای از خودروهای سبک جدید را حذف کند. در ژوئن، جنرال موتورز هزینه های جهانی برای وسایل نقلیه الکتریکی و خودران را تا سال 2025 به 35 میلیارد دلار رساند که 30 درصد بیشتر از پیش بینی قبلی خود است.
عمر وارگاس، رئیس سیاست عمومی جهانی جنرال موتورز گفت: “ما متعهد هستیم که با کالیفرنیا برای دستیابی به آینده حمل و نقل عادلانه کار کنیم.”
در نوامبر 2019، کالیفرنیا اعلام کرد که قصد دارد تمام خرید خودروهای جدید برای ناوگان دولتی ایالتی از جنرال موتورز، تویوتا و سایر خودروسازان حامی دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا در نبرد انتشار گازهای گلخانه ای را متوقف کند.
کالیفرنیا اعلام کرد که بین سالهای 2016 تا 2018 58.6 میلیون دلار خودرو جنرال موتورز خریداری کرده است.
در ماه آوریل، آژانس حفاظت از محیط زیست (EPA) گفت که در حال حرکت برای بازگرداندن اختیارات قانونی به کالیفرنیا برای تنظیم قوانین سختگیرانه آلایندگی خودرو و الزامات خودروهای بدون آلایندگی است.
در ماه ژوئیه، 16 دادستان کل ایالت جمهوری خواه از EPA خواستند که بازگرداندن اختیارات کالیفرنیا را رد کند. آنها نوشتند: «گلدن استیت بچه طلایی نیست.
جنرال موتورز قبلاً از کاهش کلی آلاینده ها در قرارداد 2019 کالیفرنیا با رقبای فورد موتور، فولکس واگن، هوندا و دیگران حمایت کرده بود، اما از دولت بایدن خواست تا به خودروسازان انعطاف بیشتری برای رسیدن به اهداف کاهش کربن بدهد.
کالیفرنیا قصد دارد فروش خودروهای سواری بنزینی جدید را از سال 2035 ممنوع کند، اقدامی که دولت بایدن از تایید آن خودداری کرده است. بایدن خواستار این است که 50 درصد از خودروهای جدید فروخته شده تا سال 2030 الکتریکی یا هیبریدی پلاگین باشند.
ماه گذشته، EPA https://www.reuters.com/business/environment/us-epa-finalizes-tougher-new-vehicle-emissions-requirements-2021-12-20 الزامات انتشار خودروهای جدید را تا سال 2026 نهایی کرد که شرایط ترامپ را معکوس کرد. عقب نشینی آلایندگی خودروها را کاهش می دهد و حرکت ایالات متحده به سمت وسایل نقلیه الکتریکی بیشتر را سرعت می بخشد.
(گزارش توسط دیوید شپردسون ویرایش توسط کریس ریس)
آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA + مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه | آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA + مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه | آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA + مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه |
مدیریت حرفه ای کافی شاپ | حقوقدان خبره | سرآشپز حرفه ای |
آموزش مجازی تعمیرات موبایل | آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو | آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک |
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰