نیو ساوت ولز استرالیا بالاترین تعداد مرگ و میر ناشی از کووید-19 را نشان می دهد

[ad_1] دومین ایالت بزرگ، ویکتوریا، که میزبان مسابقات تنیس اوپن استرالیا در این ماه است، 44155 مورد جدید کووید-19 و چهار مورد مرگ را گزارش کرده است. این کشور در مجموع کمتر از 100000 مورد را گزارش کرد که نسبت به رکورد 116025 در روز گذشته کاهش یافته است، اما همچنان از بیشتر اوج های

کد خبر : 153270
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۳
نیو ساوت ولز استرالیا بالاترین تعداد مرگ و میر ناشی از کووید-19 را نشان می دهد

[ad_1]

دومین ایالت بزرگ، ویکتوریا، که میزبان مسابقات تنیس اوپن استرالیا در این ماه است، 44155 مورد جدید کووید-19 و چهار مورد مرگ را گزارش کرده است.

این کشور در مجموع کمتر از 100000 مورد را گزارش کرد که نسبت به رکورد 116025 در روز گذشته کاهش یافته است، اما همچنان از بیشتر اوج های قبلی فراتر رفته است. مجموع جان باختگان در این روز 36 نفر بود.

با افزایش هجوم به کلینیک‌های تست پاپ‌آپ با بودجه دولتی، مقامات پیام‌های خود را تغییر داده‌اند و از مردم خواسته‌اند در عوض آزمایش‌های آنتی‌ژن سریع را در خانه انجام دهند، سپس نتایج مثبت را به پزشک خود گزارش دهند که آن را در یک پایگاه داده وارد می‌کند.

مقامات خواستار آرامش در میان گزارش‌هایی مبنی بر خالی بودن قفسه‌های سوپرمارکت‌ها هستند، زیرا مردم در خانه می‌مانند تا از عفونت جلوگیری کنند و پرسنل تحویل‌دهنده به دلیل قرار گرفتن در معرض ویروس، خود را ایزوله کنند.

گرگ هانت، وزیر بهداشت فدرال به خبرنگاران گفت: «ما شاهد نرخ بسیار پایین بیماری های مهم بوده ایم. “این اخراج نیروی کار است که چالش اصلی در این برهه از زمان باقی مانده است.”

هانت گفت که دولت و مشاوران بهداشتی آن زمان های اجباری ایزوله را برای تماس های نزدیک کاهش داده اند و تعریف تماس نزدیک را محدود کرده اند، اما همچنان در حال بررسی قوانین برای مرخصی کارگران هستند.

استرالیا در عین حال قصد دارد از روز دوشنبه واکسیناسیون کودکان 5 تا 11 ساله را آغاز کند. اکثر ایالت‌ها گفتند که سال تحصیلی جدید را طبق برنامه در پایان ژانویه آغاز خواهند کرد، اما کوئینزلند، سومین ایالت پرجمعیت، گفت که بازگشت به مدرسه را دو هفته به تعویق می‌اندازد تا به کودکان فرصت داده شود تا واکسینه شوند.

علیرغم شیوع این بیماری، رهبران سیاسی به نرخ بالای واکسیناسیون استرالیا – بیش از 90 درصد افراد بالای 16 سال به طور کامل واکسینه شده اند – برای توجیه طرح بازگشایی اشاره کرده اند. اما چندین ایالت در روزهای اخیر جراحی انتخابی غیر فوری را برای پاکسازی تخت‌های بیمارستانی برای بیماران کووید-۱۹ به تعویق انداخته‌اند و دستورات ماسک را مجدداً معرفی کرده‌اند.

نیو ساوت ولز که در اواخر سال گذشته از بیش از 100 روز قرنطینه خارج شد، ممنوعیت رقصیدن و نوشیدن در هنگام ایستادن در بارها را بازگرداند.

(گزارش توسط بایرون کی؛ ویرایش توسط ویلیام مالارد و آنا نیکولاسی دا کوستا)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.