علاقه سرمایه گذاری خطرپذیر به Cryptos با افزایش 9 میلیارد دلاری فروشگاه VC Andreessen Horowitz ادامه دارد.

[ad_1] شرکت‌های سرمایه‌گذاری خطرپذیر و ارزهای دیجیتال رابطه‌ای طولانی مدت داشته‌اند و بعید است به این زودی‌ها پایان یابد. طبق یک مقاله، بیش از 120 شرکت تا اواسط سال 2018 دو یا چند سرمایه گذاری در شرکت های بلاک چین انجام داده اند. در حالی که این رابطه طولانی بوده است، سطح علاقه VC به

کد خبر : 153241
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۶
علاقه سرمایه گذاری خطرپذیر به Cryptos با افزایش 9 میلیارد دلاری فروشگاه VC Andreessen Horowitz ادامه دارد.

[ad_1]

شرکت‌های سرمایه‌گذاری خطرپذیر و ارزهای دیجیتال رابطه‌ای طولانی مدت داشته‌اند و بعید است به این زودی‌ها پایان یابد. طبق یک مقاله، بیش از 120 شرکت تا اواسط سال 2018 دو یا چند سرمایه گذاری در شرکت های بلاک چین انجام داده اند. در حالی که این رابطه طولانی بوده است، سطح علاقه VC به کریپتوها در سال های اخیر افزایش یافته است.

سرمایه خطرپذیر، کریپتوس، و 2021

طبق گفته Institutional Investor، VCها در سال 2021 32.8 میلیارد دلار در پروژه های مبتنی بر رمزنگاری سرمایه گذاری کردند. این گزارش نشان می دهد که کل سرمایه گذاری در سال 2021 بیشتر از کل سال های گذشته بوده است.

برخی از حقایق و ارقام قابل توجه از این گزارش عبارتند از:

  • 43 درصد از سرمایه گذاری در حوزه کریپتو به شرکت های مرتبط با تجارت، خدمات مبادله ای، سرمایه گذاری و وام دادن به دارایی های رمزنگاری اختصاص یافت.
  • 17٪ به استارتاپ های NFT، DAOs، Web3 و Metaverse رفتند.
  • همچنین سرمایه‌گذاری‌هایی در نگهداری، زیرساخت‌ها و DeFi انجام شد.

Andreessen Horowitz چیست؟

Andreessen Horowitz، همچنین به عنوان a16z، یکی از بزرگترین صندوق های سرمایه گذاری در بازار محسوب می شود. در سال 2021، a16z یک صندوق اختصاص داده شده به دارایی های دیجیتال راه اندازی کرد. در زمان نگارش، a16z 26.2 میلیارد دلار دارایی تحت مدیریت داشت. AUM صندوق های Crypto به 3.1 میلیارد دلار رسید.

سرمایه گذاری های فعال قابل توجه در سبد ارزهای دیجیتال عبارتند از Dapper، diem، Near، OpenSea، Polychain Capital و Uniswap. خروجی های اخیر عبارتند از Coinbase (DPO: Coin).

اندرسن هوروویتز 9 میلیارد دلار جمع آوری کرد

موقعیت آندریسن هوروویتز در فضای VC به گونه ای است که در افزایش سرمایه با مشکلات کمی مواجه است. اخباری مبنی بر افزایش ۹ میلیارد دلاری آندرسن هوروویتز در یک شب منتشر شد.مشارکت خود را در حوزه ارزهای دیجیتال و فناوری بیشتر می کند“.

با نگاهی به شکست جهانی سرمایه گذاری VC در سال 2021، VC ها ممکن است به دنبال ایجاد قرار گرفتن در معرض نوآوری های NFT، DAO، Web3 و Metaverse باشند. در ماه گذشته، صندوق سرمایه گذاری خطرپذیر TGV4 گزارش شده است که 25 میلیون دلار در شرکت های بلاک چین Web3 سرمایه گذاری کرده است. بر اساس این گزارش، «این شرکت به دنبال سرمایه‌گذاری در بخش‌های عمودی عمده‌ای مانند زیرساخت‌ها و خدمات مالی، از جمله بازی‌های Play-To-Earn (GameFi)، متاورس، و NFT است..

نگاهی به سال پیش رو

برای استارت‌آپ‌ها، شرکت‌هایی که به دنبال سرمایه‌گذاری در مراحل آخر هستند و سرمایه‌گذاران، سال بزرگی در پیش است. با این حال، خیلی به چشم انداز نظارتی بستگی دارد. در آغاز سال، صحبت‌ها و فعالیت‌های تنظیم‌کننده زیادی وجود داشته است که نشان می‌دهد نظارت بیشتری در افق است.

چین کشوری است که به دنبال مهار رشد در متاورس است. ماه گذشته، ما در مورد برخی شرکت‌های چندملیتی معروف چینی گزارش داده بودیم که در میان نظارت‌های فزاینده دولت به دنبال ورود به Metaverse هستند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.